Повідомляємо користувачам і партнерам, що до складу програмних продуктів, які супроводжуються в рамках сервісу "ІТС Галузевий", включаються:
Назва конфігурації у складі ПП | "ІТС Галузевий" |
SPA-Салон | 1-а Категорія |
Салон краси | 1-а Категорія |
Детальну інформацію про сервіс "ІТС Галузевий" можна прочитати на Порталі ІТС.
Для вищевказаних конфігурацій сервіс "ІТС Галузевий" (консультації розробника ПЗ, оновлення конфігурацій, та інше) буде надаватися:
Якщо у користувачів вищевказаних галузевих програмних продуктів зареєстрований діючий договір ІТС на ці програмні продукти, і початок дії цього договору раніше 01.07.2021 р., то вони зможуть до закінчення поточного терміну дії договору ІТС отримувати супровід в рамках сервісу "ІТС Галузевий" без додаткової плати.
При пролонгації (або укладенні нового) договору ІТС, для отримання оновлень і консультаційно-методичного супроводу за вказаними вище програмними продуктами, користувачеві необхідно буде активувати сервіс "ІТС Галузевий".
Сервіс "ІТС Галузевий" не є самостійним видом ІТС і може бути оформлений тільки додатково до одного з основних договорів ІТС.
Сервісне обслуговування прикладних рішень "SPA-Салон" і "Салон краси" та підтримка користувачів в частині роботи з платформою здійснюється за договором Інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) з активним сервісом "ІТС Галузевий" 1-ї категорії.
Сервіси ІТС дозволяють:
Детальну інформацію про всі Сервіси можна переглянути на Порталі ІТС.
У комплект основних поставок "SPA-Салон" і "Салон краси" включається купон на пільговий супровід ІТС і купон на пільговий період супроводу в рамках сервісу "ІТС Галузевий". Вартість пільгового періоду супроводу включена у вартість основних поставок цих комплектів. Тобто після реєстрації комплекту і оформлення пільгового періоду супроводу ІТС, а також активації пільгового періоду супроводу в рамках сервісу "ІТС Галузевий" користувач має право користуватися офіційною підтримкою без додаткової оплати на термін пільгового періоду.
Підтримка в частині платформи здійснюється Лінією консультацій з 9:30 до 17:30 у робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):
Підтримка в частині конфігурацій "SPA-Салон" і "Салон краси" здійснюється компанією "Хелікс" з 9:00 до 17:30 у робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):
Користувачі, які активували сервіс "ІТС Галузевий", обслуговуються партнером-розробником відповідно до регламентів, що базуються на принципах системи менеджменту якості. Контроль за якістю обслуговування здійснюється централізовано, за потреби можна звернутися за адресою електронної пошти webits-info@1c.ua (в темі листа слід вказати "ІТС Галузевий").
Після закінчення пільгового періоду супровід по платформі, конфігураціям "SPA-Салон" і "Салон краси" здійснюється на платній основі. Для його отримання необхідно оформити договір ІТС та сервіс "ІТС Галузевий" на платній основі.
Для оформлення договору ІТС та сервісу "ІТС Галузевий" звертайтеся до обслуговуючого Вас партнера або до "Центрів супроводу" та "Сертифікованих Сервісних партнерів" у Вашому регіоні (зі списком можна ознайомитися на СТОРІНЦІ).
Користувачі отримують оновлення по платформі, конфігураціям "SPA-Салон" і "Салон краси" через партнерів, розробника і на сайті https://releases.1c.eu/. Доступ на сайт здійснюється за логіном і паролем доступу на Портал ІТС.