Повідомляємо про початок комерційного використання сервісу ІТС "Хмаринка", який надає користувачам можливість працювати з популярними програмами BAS через інтернет, в так званому "хмарковому режимі". На момент запуску сервіс ІТС "Хмаринка" надає можливість працювати з програмою "BAS Бухгалтерія" без додаткових витрат на розгортання власної ІТ-інфраструктури. Сервіс, що пропонується, орієнтований на ті підприємства, яким достатньо типової функціональності та параметричних налаштувань прикладних рішень в користувацькому режимі, без внесення змін до алгоритмів роботи. Номенклатуру програм BAS, до яких надається доступ через сервіс ІТС "Хмаринка", надалі планується розширювати.
"Хмаркові" технології дозволяють:
Важливою перевагою програм BAS є те, що те саме рішення однаково працює і однаково виглядає для користувача незалежно від того, запускається вона на локальному комп'ютері або у вікні інтернет-браузера, може застосовуватися і як звичайний тиражний продукт, придбаний у вигляді звичайної електронної поставки та в режимі "хмаркового" сервісу. Користувач отримує можливість працювати так, як йому зручніше та вигідніше:
Сервіси, що додатково надаються членами САБ за погодженням з користувачем:
Сервіс доступний через мережу інтернет у режимі 24/7 цілодобово без вихідних та святкових днів.
Підтримку користувачів сервісу можна отримати у робочі дні (за розпорядком київських підприємств) з 9:30 до 17:30 за київським часом:
Наприклад, користувач може створити інформаційну базу "BAS Бухгалтерія" для ТОВ "Добро", в якій може працювати 1 користувач.
Для підключення доступу до сервісу ІТС "Хмаринка" у демо-режимі або для комерційної експлуатації слід звертатися до членів Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ).
1. Підключення до сервісу користувачів, які використовують електронні поставки програми для автоматизації бізнесу.
Користувач купує підключення до сервісу ІТС "Хмаринка" та оплачує сервіс і додаткові підключення згідно з обраним тарифом на оптимальний для себе період, завантажує дані з локальної інформаційної бази в інтернет-програму або створює нову інтернет-програму та починає працювати в сервісі.
При цьому зареєстровані користувачі програм для автоматизації бізнесу, які мають діючий договір ІТС на прикладне рішення "з коробки", зберігають можливість його використання, а також отримують технічну підтримку до закінчення терміну дії ІТС. Діючий договір ІТС не дає користувачеві можливості використовувати сервіс "Хмаринка" без оплати за вибраним тарифом.
2. Підключення до сервісу користувачів, які раніше не працювали з програмами для автоматизації бізнесу.
Користувач купує підключення до сервісу ІТС "Хмаринка" та оплачує сервіс і додаткові підключення згідно з обраним тарифом на оптимальний для себе період.
3. Підключення демо-доступу.
Користувач підключається до сервісу ІТС "Хмаринка" за демо-тарифом та отримує можливість працювати з 1 (однією) інтернет-програмою з 1 (одного) робочого місця протягом 1 (одного) місяця з моменту підключення без додаткової оплати. Протягом демо-періоду функціональність інтернет-програми нічим не відрізняється від періоду комерційного використання, тому користувач може завантажити дані з локальної інформаційної бази в інтернет-програму або створити нову інтернет-програму. Після закінчення демо-періоду користувач може вивантажити дані до себе на локальний комп'ютер або придбати комерційний доступ і продовжити роботу в сервісі "Хмаринка".
Найменування тарифу | Рекомендована роздрібна ціна, грн без ПДВ |
Доступ до онлайн-сервісу "Хмаринка" з використанням інтернет-програм BAS за тарифом DEMO на 1 місяць | – |
Доступ до онлайн-сервісу "Хмаринка" з використанням інтернет-програм BAS за тарифом Small на 1 місяць | 390 |
Доступ до онлайн-сервісу "Хмаринка" з використанням інтернет-програм BAS за тарифом Small на 6 місяців | 2 220 |
Доступ до онлайн-сервісу "Хмаринка" з використанням інтернет-програм BAS за тарифом Small на 12 місяців | 4 120 |
Доступ до онлайн-сервісу "Хмаринка" з використанням інтернет-програм BAS. Додатковий сеанс на 1 місяць | 390 |
Доступ до онлайн-сервісу "Хмаринка" з використанням інтернет-програм BAS. Додаткова інтернет-програма на 1 місяць | 50 |
Члени САБ можуть пропонувати користувачам додаткові сервіси до типового набору, передбаченого тарифами, за додаткову плату. Таким чином вартість підключення до сервісу "Хмаринка", за якою партнер продає його кінцевим користувачам, може бути вищою за рекомендовану роздрібну ціну.
Якщо користувач сервісу "Хмаринка" вирішує перейти з роботи в інтернет-програмі на роботу з локальною базою, то йому необхідно:
* – версії основної поставки програми та інтернет-програми мають співпадати.
Приклад: користувач працює з інтернет-програмою "BAS Бухгалтерія" та має оплачений на 6 місяців доступ за тарифом "Хмаринка Small". Через 3 місяці користувач вирішує вести облік у локальній інформаційній базі, при цьому не має придбаної основної поставки "BAS Бухгалтерія". У цьому випадку користувачеві слід придбати основну поставку "BAS Бухгалтерія. ПРОФ" та клієнтські ліцензії на необхідну кількість робочих місць, вивантажити облікові дані з інтернет-програми та завантажити їх в інформаційну базу, створену на локальній інфраструктурі. Супровід основної поставки програми "BAS Бухгалтерія. ПРОФ" надається згідно з договором ІТС.
Дані з "Бухгалтерії 7.7" необхідно перенести в локальну програму "BAS Бухгалтерія. ПРОФ", а вже з неї вивантажити до інтернет-програми сервісу "Хмаринка".
При цьому користувачу не обов'язково купувати основну поставку "BAS Бухгалтерія. ПРОФ". Він може звернутися до члена САБ для отримання відповідної послуги (перенесення даних з версії 7.7 та підготовка файлу для завантаження в сервіс) з використанням власної основної ліцензійної поставки "BAS Бухгалтерія. ПРОФ". При цьому компанія, що обслуговує, зобов'язується не передавати користувачеві дистрибутив та інформаційну базу "BAS Бухгалтерія. ПРОФ". За виконане перенесення даних партнер на власний розсуд може взяти з користувача плату.
Питання з роботи сервісу "Хмаринка" надсилайте на електронну адресу: hmara@bas-soft.eu.
Дані користувачів зберігаються у дата-центрі, який відповідає сучасним вимогам:
Здійснюється постійне резервне копіювання даних користувача у процесі роботи.
Резервні копії зашифровані та надійно захищені від несанкціонованого доступу.
Також користувач може в будь-який час самостійно зберегти свої дані на власний комп'ютер у вигляді XML-файлу.
Процедури та технології сервісу спрямовані на забезпечення його працездатності протягом 99,5 % часу. Для цього ведеться безперервний моніторинг обладнання та програмного забезпечення, що реалізується "Центром Контролю Якості". Він безперервно відстежує всі важливі параметри роботи сервісу і негайно, в будь-який час, повідомляє адміністраторам системи про найменші відхилення від робочого режиму.
Дані організації доступні лише користувачам, яким організація сама надала відповідні права. Наприклад, організація може дозволити доступ до своєї прикладної програми зовнішнім консультантам чи аудиторам. Аналогічно, організація завжди може відключити доступ будь-якого користувача до своїх даних.
Доступ до обладнання має обмежене коло висококваліфікованих працівників провайдера.
Для передачі даних через інтернет використовується захищений протокол https, що передбачає шифрування.
Усі операції, які користувач здійснює у програмах, автоматично відображаються в журналі реєстрації, який можна переглядати в реальному часі через веб-інтерфейс. Видалити запис із журналу неможливо, тому організація завжди може контролювати з точністю до секунди, хто саме з користувачів працював із прикладними програмами, та які операції він при цьому виконував.