06.12.2022

Випуск редакції 2.0 спільного програмного продукту "BAS Комплексне управління паливним підприємством"

Сповіщаємо користувачів і партнерів про випуск редакції 2.0 програми "BAS Комплексне управління паливним підприємством".

З 07.12.2022 р. новою редакцією 2.0 конфігурації "BAS Комплексне управління паливним підприємством" комплектуються наступні програмні продукти:

  • Business Automation Software for Integrated fuel management
  • Business Automation Software for Integrated fuel management. NFR

Всі перераховані вище програмні продукти комплектуються редакцією 2.0 конфігурації "Business Automation Software for Integrated fuel management", а також відповідною документацією до конфігурації. Порядок продажу та отримання електронних поставок продуктів не змінюється. Для придбання програмних продуктів слід звертатися до компаній, які є членами Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ).

Повний перелік продуктів лінійки "Business Automation Software for Integrated fuel management" наведено в Додатку 1.

 

НОВЕ В РЕДАКЦІЇ 2.0 КОНФІГУРАЦІЇ  "BAS КОМПЛЕКСНЕ УПРАВЛІННЯ ПАЛИВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ"

Акциз на ПММ

  • Додано альтернативний метод партійного обліку підакцизних товарів. Заповнення партій підакцизних товарів винесено в окрему табличну частину документів "Паливо". Цей механізм дозволяє заповнювати дані підакцизних товарів, не змінюючи при цьому основні дані товарів в документах. Додано обробку для автоматичного заповнення партій підакцизних товарів в документах за період (лише для документів, створених після переходу на альтернативний метод обліку). Перехід на альтернативний метод партійного обліку акцизу ПММ здійснюється за допомогою налаштування "Дата початку альтернативного методу обліку партій акцизу ПММ".
  • Додано можливість налаштування автоматичного підбору партій підакцизних товарів в документах по методу ЛІФО або ФІФО. Встановити можна в налаштуваннях розділу "Облік акцизу".
  • Виправлено помилку документа "Введення початкових залишків" при перерахунку фактичних літрів.
  • Виправлено помилку при вивантаженні в XML документа "Довідка про зведені за добу облікові дані".
  • Виправлено помилку перерахунку кількості палива в одиницях обліку, в літрах фактичних, акцизних та в кілограмах при автоматичному та ручному підборі партії підакцизних товарів в випадках, коли здійснюється витрата палива в одиниці виміру, відмінної від одиниці виміру зберігання палива.
  • Додана можливість формування акцизних накладних тільки по визначених видах оплати на підставі документу "Звіт про роздрібні продажі".
  • В документ "Товарно-транспортна накладна" додані текстові реквізити "Марка і держ. номер автомобіля" та "Держ. номер причепа", які заповнюються автоматично із довідника "Транспортні засоби", їх можна коригувати. Ці реквізити виводяться у друковану форму документа.
  • Виправлено помилку при видаленні документів "Реалізація талонів" та "Реалізації за платіжними картками".
  • Доопрацьовано механізм підбору партій акцизних товарів в документах.

Платіжна система

  • Доопрацьовані довідники "Карткові рахунки" та "Особові рахунки".
  • Доданий механізм інтеграції з зовнішньою платіжною системою NG-Club. Реалізовано вивантаження документів "Поповнення особового рахунку" та завантаження документів "Погашення за платіжними картками".
  • Доданий механізм автоматичного формування документів "Списання нестач товарів" на підставі документів "Погашення по платіжним карткам".
  • Доданий механізм автоматичного формування документів "Поповнення особового рахунку" на підставі документів "Надходження безготівкових коштів".
  • До документа "Поповнення особового рахунку" додано друковану форму "Витратна накладна".
  • Доопрацьовано документ "Погашення за платіжними картками". При заповненні по звітах про роздрібні продажі поле "Дата транзакції" заповнюється автоматично датою документа "Звіт про роздрібні продажі".
  • До довідника "Карткові рахунки" додано реквізит "Підрозділ". Значення реквізиту використовується для заповнення підрозділу для формування документів списання на підставі документів "Погашення по платіжним карткам". При незаповненому реквізиті у довіднику "Карткові рахунки" значення підрозділу береться з картки складу.

Облік талонів на паливо

  • Доданий механізм інтеграції з зовнішньою талонною системою NG-Club. Реалізовано вивантаження документів "Емісія талонів", "Реалізація талонів", "Блокування талонів", "Відміна блокування талонів", "Повернення талонів" та завантаження документів "Погашення талонів", "Реалізація талонів".
  • Виправлено помилку невірного відображення проводок при встановленому налаштуванні "Використовувати відповідальне зберігання в обліку талонів на паливо".
  • Виправлено помилку відкриття звіту "Аналіз продажів талонів".

Інтеграція з зовнішніми системами

  • Додана нова підсистема "Інтеграція з зовнішніми системами".
  • Додана інтеграція з зовнішньою системою ND-Office. Реалізовано завантаження із зовнішньої системи номенклатури та документів надходження, реалізації і переоцінки товарів.

Казначейство

  • Реалізовано автоматичне заповнення табличної частини "Оплата платіжними картками" в документі "Звіт про роздрібні продажі" згідно видів оплати.
  • Реалізовано механізм виїмки з каси для документу "Звіт про роздрібні продажі".

Повний опис функціональних можливостей програмного продукту "BAS Комплексне управління паливним підприємством" редакції 2.0 наведено у Додатку 2.

 

ПОРЯДОК ПЕРЕХОДУ НА РЕДАКЦІЮ 2.0

Редакція 2.0 надається зареєстрованим користувачам попередніх редакцій конфігурації "BAS Комплексне управління паливним підприємством" відповідно до умов сервісного обслуговування (докладніше у відповідному розділі нижче).

Дистрибутив оновлення редакції 2.0 доступний в сервісі "Оновлення програм" на сайті https://portal.bas-soft.eu.

Перехід на редакцію 2.0 здійснюється оновленням актуальної версії редакції 1.0, при цьому накопичені облікові дані повністю зберігаються. Користувачам, у яких встановлена старіша версія конфігурації редакції 1.0, слід попередньо виконати оновлення конфігурації до актуальної версії.

Опис редакції 2.0 (користувацька інструкція) конфігурації "BAS Комплексне управління паливним підприємством" розміщена на сайті ІС ІТС за адресою https://its.bas-soft.eu/db/baskupp і доступна користувачам, що мають діючий доступ до онлайн-сервісу за пакетом "ІТС ТЕХНО", "ІТС ПРОФ", "ІТС Ретро" або "Тех.підтримка".

 

ПІДТРИМКА ПОПЕРЕДНЬОЇ РЕДАКЦІЇ 1.0

Редакція 1.0 конфігурації "BAS Комплексне управління паливним підприємством" знімається з підтримки з дати випуску поточного листа. Перехід з редакції 1.0 на редакцію 2.0 здійснюється шляхом стандартного оновлення конфігурації. Перехід на новий метод обліку акцизу на паливо можна виконати в будь-який час.

З огляду зняття з підтримки редакції 1.0 конфігурації "BAS Комплексне управління паливним підприємством", ми рекомендуємо користувачам перейти на редакцію 2.0 (див. порядок переходу вище).

 

АПГРЕЙДИ

Апгрейди основних поставок

Порядок виконання апгрейдів не змінився.

 

Обмін клієнтських ліцензій

Обмін клієнтських ліцензій не передбачений. У разі додання можливості обміну клієнтських ліцензій про це буде повідомлено окремою новиною.

 

СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Сервісне обслуговування прикладного рішення "BAS Комплексне управління паливним підприємством" і підтримка користувачів в частині роботи з платформою здійснюється за договором інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) з активним сервісом "ІТС Галузевий" 2-ї категорії.

У комплект основної поставки "BAS Комплексне управління паливним підприємством" включається купон на пільговий супровід ІТС і купон на пільговий період супроводу в рамках сервісу "ІТС Галузевий". Вартість пільгового періоду супроводу включена у вартість основних поставок цих комплектів. Тобто після реєстрації комплекту і оформлення пільгового періоду супроводу ІТС, а також активації пільгового періоду супроводу в рамках сервісу "ІТС Галузевий", користувач має право користуватися офіційною підтримкою без додаткової оплати на термін пільгового періоду.

Підтримка в частині платформи здійснюється Лінією консультацій з 9:30 до 17:30 в робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):

Підтримка в частині конфігурації "BAS Комплексне управління паливним підприємством" здійснюється компанією "ВІ-КОД" з 9:00 до 17:30 в робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):

  • за телефоном: +38 (044) 233-66-20
  • електронною поштою: support@wecode.com.ua
  • система електронної комунікації "Skype": We.Code

Оновлення платформи і прикладних рішень BAS публікуються на сайті https://dl.bas-soft.eu. Доступ на сайт виконується за логіном і паролем доступу на Портал ІТС.

Після закінчення пільгового періоду супровід програми "BAS Комплексне управління паливним підприємством" здійснюється на платній основі. Для його отримання необхідно оформити договір ІТС та сервіс "ІТС Галузевий" на платній основі.

Для оформлення договору ІТС та сервісу "ІТС Галузевий" звертайтеся до обслуговуючого Вас партнера або до "Центрів супроводу" та "Сертифікованих Сервісних партнерів" у Вашому регіоні (зі списком можна ознайомитися на сторінці https://its.bas-soft.eu/zakaz).

Користувачі, які активували сервіс "ІТС Галузевий", обслуговуються партнером-розробником відповідно до регламентів, що базуються на принципах системи менеджменту якості. Контроль за якістю обслуговування здійснюється централізовано, при необхідності можна звернутися за адресою електронної пошти webits-info@bas-soft.eu (в темі листа слід вказати "ІТС Галузевий").


ДОДАТОК 1

 

Ціни на програмні продукти Business Automation Software for Integrated fuel management станом на 2022 рік.

Найменування
Рекомендована
роздрібна ціна,
грн без ПДВ
Business Automation Software for Integrated fuel management 69 000
Business Automation Software for Integrated fuel management. Client License for 1 user 3 600
Business Automation Software for Integrated fuel management. Client License for 5 users 12 800
Business Automation Software for Integrated fuel management. Client License for 10 users 24 600
Business Automation Software for Integrated fuel management. Client License for 20 users 45 900
Business Automation Software for Integrated fuel management. Client License for 50 users 110 700
Business Automation Software for Integrated fuel management. Client License for 100 users 204 000
Business Automation Software for Integrated fuel management. NFR 1 500*

* Ціна для компаній, які є членами Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ).

Звертаємо увагу, що з 01.01.2023 р., у зв'язку із скасуванням пільги з ПДВ для програмних продуктів, порядок відвантаження та ціни на перелічені програмні продукти планується змінити (детальніше в новині від 09.11.2022 року).


ДОДАТОК 2

 

ОПИС ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ "BAS КОМПЛЕКСНЕ УПРАВЛІННЯ ПАЛИВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ" РЕДАКЦІЯ 2.0

Програмний продукт "BAS Комплексне управління паливним підприємством, редакція 2.0" призначений для ведення фінансового та управлінського обліку в організаціях, що займаються оптовою та роздрібною торгівлею паливом, мають роздрібні магазини при автозаправному комплексі (АЗК), а також кафе і/або ресторани на території АЗК. Рішення дозволяє автоматизувати господарські операції з паливом, паливними картами і талонами відповідно до вимог законодавства, а також автоматизувати процес обліку закупівель і продажів супутніх товарів для мережі АЗК. Також рішення включає блок автоматизації нафтобаз. Звіти надають користувачеві можливість відстежувати рух підакцизних товарів, прогнозувати обсяг акцизного реєстраційного ліміту, будувати регламентовану і фінансову звітність.

Продукт "BAS Комплексне управління паливним підприємством" включає в себе наступні підсистеми:

  • Облік палива і облік акцизу на паливо
  • Облік палива на нафтобазі
  • Облік паливних талонів
  • Платіжна підсистема
  • Центральне замовлення для супутніх товарів

 

Облік палива та акцизу на паливо 

У продукті реалізована можливість обліку акцизного податку на паливо відповідно до вимог законодавства України.

Облік ведеться в розрізі акцизних місць зберігання, враховується щільність партії для перерахунку тон в літри, облік палива в літрах при 15°С для виписки акцизних накладних.

Функціональні можливості рішення дозволять скоротити час користувачів на виписку акцизних накладних за рахунок інструментів введення на підставі документів надходження/реалізації, а також з допомогою групової обробки.

Реалізовано автоматичне формування найбільш затребуваних регламентованих форм документів і звітів

Основні інноваційні рішення:

  • Облік палива приведеного при 15°С:
    • Ведення обліку палива в розрізі фактичних даних (кг, щільності, літрів) і при 15°С (кг, щільності, літрів)
    • Можливість ведення обліку пального в ваговій одиниці виміру (кг, т), а продаж в об’ємній (л) та навпаки
    • Ведення обліку палива з урахуванням партійності в розрізі щільності, що дозволяє робити надходження кількох однакових номенклатур, з різною щільністю при 15°С і враховувати по ним залишки
    • Підбір щільності при 15°С, як автоматичним, якщо в обліку тільки одна щільність на одну партію, так і ручним вибором зі списку
    • Реалізований механізм вибору автоматичного методу вибуття, акцизних партій, ФІФО або ЛІФО
    • Реалізовано декілька методів ведення акцизного обліку, зокрема останній – дозволяє краще та легше працювати з партіями підакцизних товарів та їх документами, завдяки додатковій індикації та обробки, що має можливість пере заповнювати партії без коригування основних даних
  • Акцизні накладні:
    • Автоматичне створення акцизних накладних на підставі надходження, реалізації та переміщення палива
    • Автоматичне створення декількох акцизних накладних на підставі одного документа для кожного окремого акцизного місця зберігання
    • Контроль акцизних накладних, попередньо створених на підставі документів
    • Реалізовано додаткове поле для внесення коду УКТЗЕД для акцизної та податкових накладних
    • Реалізовано окреме формування вхідних та вихідних акцизних накладних за допомогою обробок
    • Реалізоване групове вивантаження акцизних накладних через файл обміну XML
    • Безшовний обмін акцизними накладними з "FREDO Звіт" (запланована реалізація)
  • Облік паливного акцизу в документах надходження і реалізації:
    • Реалізовано партійний облік пального та механізми для його контролю і коригування
    • Відображення надходження та реалізації в розрізі акцизних міст зберігання
    • Реалізовано імпортні операції з урахуванням акцизу на паливо
    • Легке формування серій для партій підакцизних товарів за шаблоном
    • Можливість формувати переміщення зі збереженням даних з надходження товару
    • Можливість формувати документи "Реалізації товарів та послуг" (РТУ) зі збереженням даних з надходження товару
    • Додано блок додаткових даних в документі РТУ для акцизної накладної
    • Можливість внесення коду УКТЗЕД для всіх документів руху Акцизного палива
  • Регламентовані друковані форми і звіти:
    • Друкована форма документа Товаро-транспортна накладна на паливо і друк Форма № 1-ТТН (нафтопродукт)
    • Друкована форма видаткової накладної на паливо і Реєстр кодів УКТЗЕД та номерів ВМД в накладній
    • Реалізовано механізм створення довідки зі зведеними даними за добу і її вивантаження через файл обміну XML
    • Додаток 1 до декларації акцизного податку з вивантаження через файл обміну XML
    • Реалізовано документ коригування акцизної накладної, з вивантаження через файл обміну XML
  • Звітність:
    • Відомість по партіям підакцизних товарів
    • Вхідний та Вихідний акциз
    • Залишки по акцизним місцям зберігання

 

Облік палива на нафтобазі

Програмний продукт дозволяє в комплексі автоматизувати облік палива на нафтобазах за основними напрямками руху палива: залізничне та транспортне. При цьому по залізничному напрямку облік палива ведеться в розрізі цистерн, а по автотранспортному – в розрізі автоцистерн, контейнерів та причепів. На самій нафтобазі аналітичний облік палива ведеться по резервуарам.

Основні інноваційні рішення:

  • Облік надходжень по нафтобазі (залізниця, автотранспорт)
  • Залізнична накладна
  • Облік нафтобази по резервуарах з можливістю обліку мертвих залишків
  • Контроль роботи змін нафтобази
  • Облік руху залізничних цистерн (в розрізі цистерн)
  • Транспортна накладна з можливістю формування витрат палива як на АЗС, так і клієнту (Переміщення, Реалізація)
  • Заміри резервуарів (Акти списання та оприбуткування)
  • Контрольні заміри
  • Звітність:
    • Аналіз залишків нафтопродуктів в цистернах
    • Аналіз надходжень ПММ від постачальників
    • Аналіз розбіжності даних контрольних замірів та даних зливу
    • Аналітична довідка по залізничній накладній
    • Відвантаження ПММ по нафтобазі
    • Відомість Вагон-Цистерн злитих на нафтобазі
    • Звіт за зміну
    • Та інше

 

Облік паливних талонів

Даний функціональний блок рішення дозволяє автоматизувати весь цикл продажу паливних талонів. Реалізована можливість роботи як з власними талонами, так і талонами міжемітентів.

Кожен етап руху талонів маркірується статусами, що дозволяє відстежувати кількість талонів на тому чи іншому етапі їх життєвого циклу.

Основні інноваційні рішення:

  • Емісія талонів
  • Реалізація талонів
  • Повернення талонів
  • Блокування талонів
  • Погашення талонів
  • Звітність:
    • Аналіз продаж талонів
    • Аналіз статусів талонів

 

Платіжна система

Програмний продукт дозволяє автоматизувати продаж палива за допомогою платіжних карт. Передбачено облік літрових і грошових "гаманців".

Для зручності управління платіжними картами розроблений спеціальний робочий стіл.

Основні інноваційні рішення:

  • Облік руху за платіжними картками
  • Поповнення карткових рахунків клієнтів
  • Реалізація за платіжними картками
  • Погашення за платіжними картками
  • Звітність: Рух та залишки за платіжними картками

 

Центральне замовлення

Функціональний блок, який дозволяє управляти залишками, рухами і закупівлями супутнього товару в мережі АЗС.

Користувач може налаштувати правила роботи з постачальниками, умови поставок, мінімальний і максимальний залишки товарів на АЗС, сезонні коливання, що в результаті дозволить автоматично формувати замовлення постачальникам з урахуванням всіх необхідних параметрів.

За допомогою функціональності "Центрального замовлення" бізнес може уникнути залежування не ходового товару, завжди мати на торговій точці найбільш популярні позиції, аналізувати динаміку продажів за групами товарів, прогнозувати потребу товарного асортименту.

Основні інноваційні рішення:

  • Контроль взаємин з постачальниками
  • Мінімізація залишків на складах
  • Аналіз надійності роботи з постачальниками
  • Платіжний календар на відстрочку платежу за реалізацію товарів
  • Формування замовлень з урахуванням таких параметрів, як коефіцієнт сезонності, продажу за період, залишки мін/макс
  • Звітність:
    • Залишки без продажів за період
    • Звіт по накладним надходження та по накладним на повернення
    • Звіт по відхиленнями в надходженні
    • Специфікації постачальників

 

Інтеграція з зовнішніми системами

Дозволяє конфігурувати налаштування безшовної інтеграції з зовнішніми front-office системами на АЗС, процесингами і базами даних.
Інтегровано з системами сімейства “ND GROUP”:

  • Обмін з талонною системою
  • Обмін з картковою системою
  • Обмін купівлею та роздрібними продажами
Повернутися назад