27.12.2022

Підвищення цін на пакети онлайн-сервісу електронного документообігу FlyDoc

Сервіс електронного документообігу FlyDoc запущений у промислову експлуатацію у жовтні 2018 року і з тих пір завоював серед користувачів програм для автоматизації бізнесу значну популярність через можливість прямого вбудування в клієнтські облікові системи, наявність спільних продуктів BAS+FlyDoc, надійність в експлуатації та широкий функціонал. З моменту випуску FlyDoc ціни на пакети сервісу не змінювалася, а завдяки регулярним акціям – сервіс часто можна було придбати у два рази дешевше.

Але за цей час витрати на підтримку та розвиток функціональних можливостей сервісу збільшилися через зростання вартості кваліфікованих розробників та суттєву інфляцію (більше 51% з моменту випуску сервісу FlyDoc).

В новині від 09.11.2022 року повідомлялось, що з 1 січня 2023 року постачання примірників програмних продуктів і сервісів ІТС планується привести у відповідність до діючого законодавства і відвантажувати з ПДВ. Враховуючи економічну складову якісної підтримки сервісу FlyDoc та зважаючи на недоцільність постійного збурення користувачів інформацією про підвищення цін з різних причин, вендором сервісу FlyDoc прийнято рішення одночасно з цим підвищити ціни на пакети сервісу електронного документообігу "FlyDoc".

З 01.01.2023 року ціни на пакети сервісу електронного документообігу "FlyDoc" становитимуть:

Назва сервісу Рекомендована роздрібна ціна, грн з ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для юридичної особи на 1 рік 7 200
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для фізичної особи – підприємця (ФОП) на 1 рік 3 600

Нагадаємо, що сервіс FlyDoc дозволяє обмінюватися переліченими нижче документами безпосередньо з програм для автоматизації бізнесу з контрагентами, які користуються FlyDoc, FREDO ДокМен, іншими програмами, що працюють через сервер обміну ПТАХ, а також через відправлення посилання на документ (без наявності іншого ПЗ):

  • рахунками
  • актами виконаних робіт
  • актами звірки
  • податковими накладними та додатками 2 до них
  • товарними і видатковими накладними
  • універсальними документами
  • прайсами, договорами та будь-якими документами як вкладеннями

Переваги сервісу FlyDoc:

  • FlyDoc не потребує багато часу на встановлення в облікову систему, достатньо лише оновити свою версію до конфігурації BAS+FlyDoc
  • документи зберігаються в одній базі даних з програмою автоматизації бізнесу
  • реалізована можливість створення електронного документу на підставі облікового та навпаки
  • в модулі реалізована автоматична перевірка відповідності даних електронного та облікового документів до та після відправки контрагенту
  • є можливість групового підписання та відправлення електронних документів
  • реалізовані: створення, підписання та відправлення документів за розкладом
  • гнучкість модуля – можливість доопрацювань та внесення змін
  • немає обмежень по кількості відправлених документів

Для ознайомлення з можливостями сервісу FlyDoc та його придбання звертайтеся до членів Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу".

Повернутися назад