Всеукраїнська громадська організація "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ) у поточних складних умовах намагається залишатися лояльною до користувачів програм для автоматизації бізнесу та підтримувати ефективність їхнього бізнесу. Наш досвід роботи у періоди криз (економічних, пандемічних чи через війну) доводить затребуваність у бізнесу інструментів електронного документообігу для підтримки віддаленої праці співробітників зі збереженням звичайних переваг спільної роботи над документами (наказами, договорами, замовленнями, заявками тощо), включаючи їх погодження та затвердження.
За 2020-2022 роки завдяки запропонованій нами програмі лояльності близько 50% нових користувачів отримали програму "BAS Документообіг КОРП" на пільгових умовах.
З огляду на те, що ситуація в економіці України залишається складною, прийнято рішення подовження та розширення програми лояльності для користувачів програмних продуктів BAS, щодо придбання спеціальної поставки програмного продукту "BAS Документообіг КОРП" за акційною ціною!
Наведений нижче програмний продукт можна придбати за зазначеною ціною до кінця 2023 року (порядок продажу наведений у розділі "Порядок продажу" поточної новини):
Найменування
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн з ПДВ
|
Business automation software for document management. CORP (special package for corporate users)
|
54 000
|
Програма "BAS Документообіг КОРП" містить широкий набір можливостей для управління бізнес-процесами, а також спільною (у тому числі і віддаленою) роботою співробітників. Детальний опис функціональних можливостей конфігурації "BAS Документообіг КОРП".
Програмний продукт "BAS Документообіг КОРП. Спеціальна поставка для користувачів корпоративних продуктів" можна придбати в електронному вигляді (див. нижче розділ "Порядок продажу"). У комплект поставки входять повноцінна конфігурація "BAS Документообіг КОРП" з усіма необхідними дистрибутивами, документацією, набором пін-кодів, реєстраційною анкетою і користувацькою угодою.
Впровадження електронного документообігу на підприємстві на базі продукту "BAS Документообіг КОРП" дасть швидкий економічний ефект за рахунок зниження матеріальних витрат на підготовку і узгодження як внутрішніх документів, так і документів (договорів, заявок тощо) з постачальниками, підрядниками або покупцями. Можливості безшовної інтеграції з програмами "BAS ERP" і "BAS Комплексне управління підприємством" або обміну з іншими конфігураціями за правилами, що йдуть в поставці "BAS Документообіг КОРП", дозволять інтегрувати електронний документообіг в корпоративну систему автоматизації за мінімальний час і з мінімальними витратами.
Можливість придбати продукт "BAS Документообіг КОРП. Спеціальна поставка для користувачів корпоративних продуктів" мають зареєстровані користувачі програмних продуктів:
Для придбання програмного продукту "BAS Документообіг КОРП. Спеціальна поставка для користувачів корпоративних продуктів" слід звертатися до членів Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ).
Для придбання спеціальної поставки "BAS Документообіг КОРП" користувачеві слід надати компанії-члену САБ копію реєстраційної анкети основної поставки одного з перерахованих вище продуктів.
Продукт "BAS Документообіг КОРП. Спеціальна поставка для користувачів корпоративних продуктів" можна придбати разом з клієнтськими і серверними ліцензіями, однак знижка на додаткові серверні і клієнтські ліцензії не розповсюджується.
Даний продукт не можна придбати на умовах апгрейду.
Звертаємо увагу, що до складу програмного продукту "BAS Документообіг КОРП. Спеціальна поставка для користувачів корпоративних продуктів" не входить договір на пільговий супровід.
Після придбання програмних продуктів партнеру в його особистий кабінет на порталі інформаційно-технологічного супроводу (далі – Портал ІТС) за адресою https://portal.bas-soft.eu/ буде передано комплект електронної поставки, що містить реєстраційний номер, пін-коди для активації продукту та його реєстрації, а також посилання на завантаження дистрибутиву, документації та інших матеріалів, які включено до складу придбаного продукту.
Продукт реєструється в базі технічної підтримки одночасно з передачею продукту партнеру. Після цього покупець продукту отримує статус зареєстрованого користувача. Паперові варіанти реєстраційних карток не друкуються. Для підтвердження правомірності володіння ліцензійним продуктом користувачеві достатньо роздрукувати електронний варіант заповненої реєстраційної картки та мати документи, що підтверджують легальність придбання.
Партнер може передати користувачеві продукт різними способами:
Звертаємо увагу, посилання на завантаження дистрибутиву будуть дійсні протягом 30 днів з моменту "відвантаження" продукту партнеру. Необхідно за цей період встигнути завантажити дистрибутив програмного продукту.
Документація та супровідні матеріали надаються у форматі ресурсу https://its.bas-soft.eu/. Документація має ієрархічну структуру ("дерево"), що складається з глав, при цьому кожна глава, у свою чергу, є вузлом ієрархічної структури. Таке представлення дозволяє відразу бачити зміст книги і швидко переходити до потрібної глави.
Для встановлення програми на комп'ютер необхідно розпакувати архів і запустити autorun.exe. Далі у діалозі можна встановити програму повністю "за один клік" або вибрати встановлення частинами, а також переглянути документацію та супровідні матеріали.
Зареєстровані користувачі продукту "BAS Документообіг КОРП. Спеціальна поставка для користувачів корпоративних продуктів", які мають діючий договір ІТС, можуть замінити програмний захист основної поставки на апаратний.
Для заміни необхідно заповнити заявку (бланк заявки можна завантажити тут https://files.unionba.eu/files/15/orders/275/zv_zam_ukr.xls) і передати обслуговуючій компанії-члену САБ. Заміна типу захисту платна.
Підтримка користувачів зазначених програмних продуктів здійснюється відповідно до правил надання сервісу ІТС "Лінія консультацій".
Підтримка здійснюється Службою технічної підтримки за наявності договору Інформаційно-технологічного супроводу (ІТС).