03.05.2023

У Києві відбувся V ERP FORUM

27 квітня 2023 року, в комплексі "Nivki-hall" (м. Київ), відбувся V ERP FORUM, присвячений новій редакції 2.5 рішення "BAS ERP" та розвитку продуктів лінійки BAS.

Конференцію відвідало близько 100 учасників, а також близько 200 учасників переглянули онлайн-трансляцію.

V ERP FORUM складався з трьох різних, але однаково цікавих частин: перший блок доповідей – огляд функціональності з акцентом на можливості, які з’явилися в новій редакції "BAS ERP" від методистів, розробників і консультантів.

В другій частині учасники мали змогу дізнатись про досвід використання програми, зокрема й про кейси запуску в експлуатацію вже під час повномасштабного вторгнення. Досвідом впроваджень ERP-систем в різних галузях поділилися компанії-члени САБ: ВЦ "CONTO", "БІЗЕС-ПРОГРАМИ", "REARDEN GROUP (EBS)", "BA. GROUP", "СМАРТ ДОК", "WE.CODE".
Також слухачів зацікавили виступи про інтеграції різних програм для забезпечення максимально зручної роботи співробітників, яким доводиться працювати віддалено, вирішувати різні складні задачі.

Третя частина була присвячена анонсу та випуску нових спеціалізованих рішень в лінійці BAS: "BAS Оренда та управління нерухомістю", "BAS Service Desk" "BAS. Модуль Управління харчовим виробництвом".

Один з відгуків від учасника заходу (керівник компанії-користувача "BAS ERP"): "Дякуємо за інформативні доповіді, вони дали нам можливість піднятися над операційною діяльністю і побачити важливі можливості програми, які ми тепер обов'язково почнемо використовувати".

Якщо і Ви бажаєте дізнатись про нові функціональні можливості редакції 2.5 рішення "BAS ERP" – радимо переглянути відеозаписи виступів на YouTube-каналі BAS.

На Вернісажі партнерських рішень, який було організовано в рамках конференції, всі учасники могли отримати професійні консультації від провідних компаній-автоматизаторів: "BA. GROUP", "REARDEN GROUP (EBS)", "JANUARY.UA", ВЦ "CONTO", "ІНТЕГРА ПРОЕКТ".

Висловлюємо подяку членам Всеукраїнської Спілки Автоматизаторів Бізнесу за активну участь у Вернісажі партнерських рішень, доповідачам за актуальні і професійні виступи, а також всім слухачам, які відвідали конференцію!


  

  

  

Повернутися назад