06.07.2023

Початок продажів спільного галузевого рішення "BAS. Модуль Управління харчовим виробництвом"

Сповіщаємо про початок продажів спільного галузевого програмного продукту "BAS. Модуль Управління харчовим виробництвом" (далі – Модуль УХВ), який призначений для автоматизації оперативного, бухгалтерського та податкового обліку мереж підприємств харчування різних форматів та концепцій, ресторанних холдингів, кейтерингових компаній та операторів харчування, їдальнь та буфетів при підприємствах різного профілю, цехів з виробництва кондитерських виробів, напівфабрикатів та кулінарії, а також інших підприємств харчування.

З 07.07.2023 р. в продажі:

Найменування
Рекомендована
роздрібна ціна,
грн з ПДВ 20%
Add-on to Business Automation Software solution. Food production management module 42 000
Add-on to Business Automation Software solution. Food production management module. Client License for 1 user 6 000
Add-on to Business Automation Software solution. Food production management module. Client License for 5 users 21 000
Add-on to Business Automation Software solution. Food production management module. Client License for 10 users 39 000
Add-on to Business Automation Software solution. Food production management module. Client License for 20 users 75 000
Add-on to Business Automation Software solution. Food production management module. Client License for 50 users 159 000

 

ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ ПРОГРАМИ МОДУЛЯ УХВ

Модуль УХВ надає такі можливості:

  • Ведення списку рецептур, складання калькуляцій (технологічних карт), з можливістю обліку попереднього опрацювання "фірмових" страв (або страв, рецептури яких не регламентовані стандартами та розробляються безпосередньо на підприємстві). Підтримуються такі види господарських операцій, як приготування і оброблення
  • Використання кількох рецептур напівфабрикатів та страв з можливістю вибору потрібної на момент приготування. Для складних рецептур, реалізований механізм обліку "страва у страві" з необмеженою кількістю рівнів вкладеності
  • Ведення списку взаємозамінних продуктів та його автоматичне використання під час списання у виробництво та під час формування калькуляційних карток
  • Облік приготування напівфабрикатів та страв, а також кількості та сум списаних у виробництво інгредієнтів, згідно з заведеними раніше рецептурами, з оцінкою потреби інгредієнтів та їх забезпечення
  • Облік сезонних коефіцієнтів перевитрати, облік калорійності та харчової цінності
  • Автоматичне створення галузевим документом "Випуск страв" ланцюжка документів для відображення галузевих операцій громадського харчування у типовому документообігу "BAS Комплексне управління підприємством"

Можливість обміну даними з фронт-офісними системами (відкритий формату обміну даними). Детальний опис функціональних можливостей програмного продукту "BAS. Модуль Управління харчовим виробництвом" наводиться в Додатку.

 

ПОРЯДОК ПРОДАЖУ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ

Розповсюдження та впровадження Модуля УХВ ведеться тільки членами Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ).

Модуль УХВ можуть придбати користувачі програмних продуктів на базі рішення "BAS Комплексне управління підприємством".

Модуль УХВ поставляється в електронній формі. У комплект поставки входять всі необхідні дистрибутиви, документація, набір пін-кодів, реєстраційна анкета і користувацька угода.

Модуль УХВ не є самостійним рішенням і потребує попередньої інтеграції з програмним продуктом "BAS Комплексне управління підприємством". Інструкція з інтеграції включена у поставку продукту.

Звертаємо увагу, що Модуль УХВ є захищеним і містить фрагменти коду, які не підлягають зміні користувачем, мають захист від несанкціонованого використання. При цьому реалізований принцип максимальної відкритості коду для забезпечення можливості адаптації продукту під потреби кінцевих користувачів.

Дистрибутив Модуля УХВ доступний після придбання в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС.

 

ОСОБЛИВОСТІ ОТРИМАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСТАВОК ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ

Після придбання програмних продуктів партнеру в його особистий кабінет на порталі інформаційно-технологічного супроводу (далі – Портал ІТС) за адресою https://portal.bas-soft.eu/ буде передано комплект електронної поставки, що містить реєстраційний номер, пін-коди для активації продукту та його реєстрації, а також посилання на завантаження дистрибутиву, документації та інших матеріалів, які включено до складу придбаного продукту.

Продукт реєструється в базі технічної підтримки одночасно з передачею продукту партнеру. Після цього покупець продукту отримує статус зареєстрованого користувача. Паперові варіанти реєстраційних карток не друкуються. Для підтвердження володіння ліцензійним продуктом користувачу достатньо роздрукувати електронний варіант заповненої реєстраційної картки і мати документи, які підтверджують легальність придбання.

Партнер може передати користувачеві продукт різними способами:

  • завантажити та особисто встановити продукт на комп’ютер користувача
  • переслати комплект поставки електронною поштою
  • зареєструвати продукт в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС за адресою https://portal.bas-soft.eu/, після чого в особистому кабінеті користувача з’явиться посилання на завантаження дистрибутиву та пін-коди, які необхідні для активації продукту

Звертаємо увагу, посилання на завантаження дистрибутиву будуть дійсні протягом 30 днів з моменту "відвантаження" продукту партнеру. Необхідно за цей період встигнути завантажити дистрибутив програмного продукту.

Документація і супровідні матеріали постачаються в форматі ресурсу https://its.bas-soft.eu/. Документація має ієрархічну структуру ("дерево"), що складається з глав, при цьому кожна глава, у свою чергу, є вузлом ієрархічної структури. Таке представлення дозволяє відразу бачити зміст книги і швидко переходити до потрібної глави.

Для встановлення програми на комп'ютер необхідно розпакувати архів і запустити autorun.exe. Далі у діалозі можна встановити програму повністю "за один клік" або вибрати встановлення частинами, а також переглянути документацію та супровідні матеріали.

 

СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Сервісне обслуговування Модуля УХВ і підтримка користувачів в частині роботи з платформою здійснюється за договором Інформаційно-технічної підтримки (ІТС) з активованим сервісом "ІТС Галузевий" 2-ї категорії.

Підтримка Модуля УХВ здійснюється ТОВ "Спеціалізовані та галузеві рішення" з 9:00 до 17:00 у робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):

  • за телефоном: +38 (044) 581-42-84
  • електронною поштою: hline@obriy.net
  • система електронної комунікації "Telegram": @obriy_hline

Оновлення Модуля УХВ публікуються на сайті https://dl.bas-soft.eu. Доступ на сайт виконується за логіном і паролем доступу на Портал ІТС.


ДОДАТОК

 

ОПИС ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ "BAS. МОДУЛЬ УПРАВЛІННЯ ХАРЧОВИМ ВИРОБНИЦТВОМ"

Програмний продукт "BAS. Модуль Управління харчовим виробництвом" (далі – Модуль УХВ) призначений для автоматизації галузевих процесів управління та обліку на підприємствах громадського харчування: мережах підприємств харчування різних форматів та концепцій, ресторанних холдингах, кейтерингових компаніях та операторах харчування, їдальнях та буфетах при підприємствах різного профілю, цехах з виробництва кондитерських виробів, напівфабрикатів та кулінарії, а також інших підприємствах харчування.

Модуль УХВ надає допомогу у виконанні багатьох функцій, що виконуються різними співробітниками підприємства громадського харчування – завідувачами виробництва, технологами, комірниками, кухарями, бухгалтерами різних ділянок обліку, бухгалтерами-калькуляторами та забезпечує комплексне управління підприємством громадського харчування.

Модуль УХВ може використовуватись спільно з іншими галузевими рішеннями, розробленими на базі типового програмного продукту "BAS Комплексне управління підприємством", утворюючи єдину комплексну інформаційну систему.

На додаток до типових можливостей "BAS Комплексне управління підприємством" Модуль УХВ забезпечує:

  • Ведення номенклатурного довідника, з відображенням всієї необхідної інформації щодо товарів, матеріалів, напівфабрикатів, страв. Передбачена можливість враховувати: додаткові одиниці виміру, сезонні відсотки, взаємозаміни, хіміко-енергетичні характеристики, калорійність та харчову цінність.
    Використання механізму сезонних коефіцієнтів дозволяє врахувати "плаваючий" відсоток холодної обробки інгредієнта залежно від сезону. Немає необхідності щоразу заводити нову рецептуру.
  • Ведення списку рецептур, складання калькуляцій (технологічних карт) з можливістю обліку попереднього опрацювання "фірмових" страв (або страв, рецептури яких не регламентовані стандартами та розробляються безпосередньо на підприємстві). Підтримуються такі види господарських операцій, як приготування та оброблення.
    У рецептурі можна задавати такі облікові показники: кількість інгредієнта брутто, відсоток втрат після холодної обробки, кількість інгредієнта нетто, відсоток втрат після гарячої обробки, кількість інгредієнта вихід.
    Крім того, в рецептурі страви можна максимально докладно описати технологію приготування та вказати різні органолептичні показники (зовнішній вигляд, колір, консистенція, смак, запах).
  • Використання кількох рецептур напівфабрикатів та страв з можливістю вибору потрібної на момент приготування. Для складних рецептур реалізований механізм обліку "страва у страві" з необмеженою кількістю рівнів вкладеності.
    Багаторівневість рецептур дозволяє врахувати всі, навіть найскладніші, процеси виробництва страв та напівфабрикатів на підприємстві.
  • Ведення списку взаємозамінних продуктів та його автоматичне використання під час списання у виробництво та формування калькуляційних карток.
    Аналоги значно спрощують процес правильного обліку залишків інгредієнтів. Завжди є можливість за нестачі основного продукту вказати список його замінників. У цьому випадку при оформленні випуску продукції заміна відбудеться автоматично залежно від встановленого режиму використання аналогів, додаткових дій з боку користувачів системи не потрібно.
  • Планування меню з автоматичним формуванням "Замовлення матеріалів у виробництво" з подальшою обробкою потреби типовим механізмом матеріального постачання у "BAS Комплексне управління підприємством" (формування замовлень за потребами тощо).
  • Автоматичне створення галузевим документом "Випуск страв" ланцюжка документів для відображення галузевих операцій громадського харчування у типовому документообігу "BAS Комплексне управління підприємством".
  • Можливість обміну даними з фронт-офісними системами (відкритий формату обміну даними).
  • Початкові продажі зберігаються у системі у вигляді чеків, які чітко відповідають чеку продажу у касовій системі. Кожен чек може бути створений вручну або завантажений у результаті обміну даними із фронт-офісом.
    Надалі, залежно від налаштувань системи, чеки продажів можуть бути завантажені до таких цільових документів:
    • "Звіт про роздрібні продажі", в результаті буде відображено лише роздрібну реалізацію випущених раніше (тих, що знаходяться на залишках) страв або напівфабрикатів.
    • "Випуск із роздрібною реалізацією", в результаті буде проведено списання інгредієнтів згідно з рецептурами, відображено факт випуску страв або напівфабрикатів та враховано їх роздрібну реалізацію.
    • "Випуск страв з переміщенням" та "Звіт про роздрібні продажі", в результаті буде здійснено списання інгредієнтів згідно з рецептурами та відображено факт випуску страв або напівфабрикатів на точці виробництва, потім готову продукцію буде переміщено на точку продажу та списано в результаті роздрібної реалізації.
  • Необхідна аналітична звітність для оцінки показників діяльності підприємства та прийняття рішень, а також галузева звітність та галузеві друковані форми.
Повернутися назад