Сповіщаємо про початок продажів програми "BAS Зарплата та Управління Персоналом" для масового ринку, яка дозволяє у комплексі автоматизувати задачі, пов'язані з розрахунком заробітної плати персоналу та реалізацією кадрової політики, з урахуванням вимог законодавства та реальної практики роботи підприємств України. Вона може успішно застосовуватися в службах управління персоналом та бухгалтеріях підприємств, а також в інших підрозділах, зацікавлених у ефективній організації роботи співробітників, для управління людськими ресурсами комерційних підприємств різного масштабу.
З 07.11.2023 р. в продаж поступають програмні продукти, що включають ПРОФ версію програми "BAS Зарплата та Управління Персоналом":
Найменування
|
Рекомендована
роздрібна ціна, грн з ПДВ |
Business automation software for Payroll and HR management | 10 800 |
Базову версію програми "BAS Зарплата та Управління Персоналом" планується випустити протягом першого кварталу 2024 року.
У "BAS Зарплата та Управління Персоналом" підтримуються всі основні процеси управління персоналом, а також процеси кадрового обліку, розрахунку зарплати, обчислення податків, формування звітів і довідок в державні органи та соціальні фонди, планування витрат на оплату праці. Враховано вимоги законодавства та реальну практику роботи підприємств.
Зручні та гнучкі механізми настройки звітів дозволяють отримувати повну і достовірну інформацію в різних аналітичних розрізах для різних категорій користувачів: керівництва, служби управління персоналом, кадрової служби та інших.
"BAS Зарплата та Управління Персоналом" дозволяє автоматизувати такі задачі:
"BAS Зарплата та Управління Персоналом" дозволяє побудувати комплексну систему ефективного управління людськими ресурсами компанії будь-якої чисельності.
Детальний опис функціональних можливостей рішення "BAS Зарплата та Управління Персоналом" наводиться у Додатку 1.
Розповсюдження та впровадження вищевказаних програмних продуктів ведеться тільки членами Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ).
Програмний продукт постачається в електронному вигляді. У комплект поставки входять всі необхідні дистрибутиви, документація, набір пін-кодів, реєстраційна анкета і користувацька угода. Можна придбати основну поставку програмного продукту разом з клієнтськими і серверними ліцензіями.
Дистрибутиви програмних продуктів доступні після придбання в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС.
Після придбання програмних продуктів партнеру в його особистий кабінет на порталі інформаційно-технологічного супроводу (далі – Портал ІТС) за адресою https://portal.bas-soft.eu/ буде передано комплект електронної поставки, що містить реєстраційний номер, пін-коди для активації продукту та його реєстрації, а також посилання на завантаження дистрибутива, документації та інших матеріалів, які передбачені у складі даного продукту.
Продукт реєструється в базі технічної підтримки одночасно з передачею продукту партнеру. Після цього покупець продукту отримує статус офіційного користувача. Паперові варіанти реєстраційних карток не друкуються. Для підтвердження правомірності володіння ліцензійним продуктом користувачеві достатньо роздрукувати електронний варіант заповненої реєстраційної картки та мати документи, що підтверджують легальність придбання.
Партнер може передати користувачеві продукт різними способами:
Звертаємо увагу, посилання на завантаження дистрибутива будуть дійсні протягом 30 днів з моменту "відвантаження" продукту партнеру. Необхідно за цей період встигнути завантажити дистрибутив програмного продукту.
Документація та супровідні матеріали надаються у форматі ресурсу https://its.bas-soft.eu/. Документація має ієрархічну структуру ("дерево"), що складається з глав, при цьому кожна глава, у свою чергу, є вузлом ієрархічної структури. Таке представлення дозволяє відразу бачити зміст книги і швидко переходити до потрібної глави.
Для встановлення програми на комп'ютер необхідно розпакувати архів і запустити autorun.exe. Далі у діалозі можна встановити програму повністю "за один клік" або вибрати встановлення частинами, а також переглянути документацію та супровідні матеріали.
Придбати програму "Business automation software for Payroll and HR management" на умовах апгрейду (окремо або разом з клієнтськими або серверними ліцензіями) можуть зареєстровані користувачі нижчеперелічених програмних продуктів:
Вартість апгрейду обчислюється за формулою: сумарна вартість придбаних програмних продуктів мінус вартість переданого на апгрейд продукту плюс 27 грн, але не менше половини вартості набору продуктів.
Продукт "Business automation software for Payroll and HR management" можуть отримати на умовах пільгового апгрейду за фіксованою ціною 360 грн зареєстровані користувачі нижчеперелічених програмних продуктів, що мають діючий договір ІТС:
Звертаємо увагу, що пільговий апгрейд виконується тільки на основну поставку без урахування додаткових і серверних ліцензій. Обмежень за термінами пільгового апгрейду немає.
Для зареєстрованих користувачів продукту "Зарплата і Управління Персоналом для України. Базова версія" діє акційна пропозиція, згідно якої можна перейти на нижченазвані програмні продукті на умовах пільгового апгрейду за фіксованою ціною:
Звертаємо увагу, що пільговий апгрейд за акційною пропозицією виконується тільки на основну поставку без урахування додаткових і серверних ліцензій. Акційна пропозиція діятиме до випуску у продаж базової версії продукту "Business automation software for Payroll and HR management" (орієнтовно – перший квартал 2024 року).
Для виконання апгрейду (стандартного або пільгового), користувачам слід звертатися до компаній – членів САБ.
Перехід на продукти BAS здійснюється перенесенням даних:
Опис порядку переходу та додаткові обробки (за необхідності) розміщено у складі дистрибутива відповідної програми:
Зареєстровані користувачі програмних продуктів "Business automation software for Payroll and HR management", які мають діючий договір ІТС, можуть замінити програмний захист основної поставки на апаратний.
Для заміни необхідно заповнити заявку (бланк заявки можна завантажити тут https://files.unionba.eu/files/15/orders/275/zv_zam_ukr.xls) і передати обслуговуючій компанії – члену САБ. Заміна типу захисту платна.
Технічна підтримка конфігурації "Зарплата і Управління Персоналом для України" планується до кінця здачі регламентованої звітності за 2024 рік в обмеженому режимі: не гарантується підтримка змін у законодавстві та регламентованої звітності, що вимагають суттєвих змін алгоритмів прикладного рішення.
Сервісне обслуговування зареєстрованих користувачів програмних продуктів "BAS Зарплата та Управління Персоналом" ПРОФ версії здійснюється Лінією консультацій за наявності реєстрації та договору Інформаційно-технологічного супроводу (ІТС).
Консультації надаються з 9:30 до 17:30 у робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):
Оновлення програми публікуються на сайті https://dl.bas-soft.eu. Доступ на сайт здійснюється за логіном і паролем доступу на Портал ІТС.
"BAS Зарплата та Управління Персоналом" – це готове рішення, що дозволяє в комплексі автоматизувати задачі, які пов'язані з розрахунком заробітної плати персоналу і реалізацією кадрової політики, з урахуванням вимог законодавства і реальної практики роботи підприємств. Вона може успішно застосовуватися в службах управління персоналом і бухгалтеріях підприємств, а також в інших підрозділах, що зацікавлені в ефективній організації роботи співробітників.
За допомогою "BAS Зарплата та Управлення Персоналом" можна вести кадрову та облікову діяльність декількох організацій, причому в ролі окремих організацій можуть виступати як юридичні особи, так і індивідуальні підприємці.
Програма надає широкий набір можливостей розробки схем мотивації працівників з використанням різних показників ефективності діяльності (KPI) як окремого працівника, так і підприємства в цілому. "BAS Зарплата та Управління Персоналом" забезпечує ведення взаєморозрахунків з працівниками підприємства, а також облік витрат на оплату праці:
Крім проведення масових розрахунків заробітної плати, "BAS Зарплата та Управління Персоналом" забезпечує підготовку всіх необхідних типових форм з обліку праці і заробітної плати та інших звітів, що дозволяють отримати інформацію за будь-який розрахунковий період:
Результати розрахунків можуть бути представлені у вигляді аналітичних звітів:
Починаючи роботу, можна легко ввести дані про заборгованість по заробітній платі і початкову штатну розстановку співробітників.
"BAS Зарплата та Управління Персоналом" забезпечує обчислення регламентованих законодавством: податку на доходи фізичних осіб (ПДФО), військового збору і єдиного соціального внеску (ЄСВ):
За результатами обліку доходів співробітників, сум обчислених податків і внесків, даних про сплату в фонди, формується регламентована звітність, статистична і аналітична звітність:
Гнучкий механізм обліку часу дозволяє:
Програма надає можливості для створення і настройки різноманітних графіків роботи працівників: п’ятиденка, шестиденка, змінний; підсумований облік; неповний робочий час і т. п. Можна заповнити графік в розрізі довільних видів використання робочого часу: вказати не просто час явки, а, наприклад, для водіїв години роботи на лінії і години ремонту (які оплачуються за різними ставками).
Графік роботи окремого співробітника можна відредагувати в індивідуальному порядку, а також уточнити кількість фактично відпрацьованих співробітником годин.
Всі відхилення від графіків реєструються в програмі за допомогою спеціальних документів. Ці документи дозволяють підготувати друковані форми відповідних наказів:
На підставі даних про відпрацьований і невідпрацьований час проводиться розрахунок зарплати (нарахувань, що залежать від часу), і формується табель обліку робочого часу за типовою формою П-5.
В "BAS Зарплата та Управління Персоналом" ведеться графік відпусток і облік залишків відпусток, як основних, так і додаткових.
"BAS Зарплата та Управління Персоналом" забезпечує зберігання не тільки стандартних особистих даних працівників підприємства, але й іншої службової інформації – такої як різні додаткові реквізити, службові телефони та інша контактна інформація.
В програмі автоматизовано кадрове діловодство, включаючи заповнення типових друкованих форм: оформлення трудових договорів, прийом на роботу (форма П-1), кадрові переміщення працівників, звільнення з організації (форма П-4). На підставі кадрових даних формується особиста картка працівника (форма П-2), яка містить всю необхідну інформацію, і в тому числі відомості про загальний, безперервний стаж і стаж для розрахунку надбавки за вислугу років працівників підприємства.
Підтримується облік нових робочих місць, облік роботи з неповним або нефіксованим часом.
Широкий спектр звітів дозволяє аналізувати кадровий склад в різних розрізах:
Програма підтримує ведення військового обліку і формує всі необхідні відомості для надання в територіальні центри комплектування та соціальної підтримки:
Штатний розклад надає можливість планування штату і фонду оплати праці. Позиція штатного розкладу містить інформацію про, розряд, категорію, підрозділ, нарахування, доплати, умови праці, графік роботи і кількість днів відпустки, що надається.
Починаючи роботу, легко заповнити штатний розклад за поточною штатною розстановкою співробітників.
Можливе ведення штатного розкладу як в спрощеній формі, так і реєстрація всіх змін за допомогою документів і збереження історії змін штатного розкладу.
По штатному розкладу можна проаналізувати плановий і фактичний фонди оплати праці, укомплектованість штату.
При роботі зі штатним розкладом можна використовувати тільки актуальні підрозділи і посади, для чого реалізована можливість вказувати дати формування і розформування підрозділів, і дати введення в штатний розклад і виключення з нього посад.
За результатами проведених в програмі нарахувань та утримань є можливість автоматично підготувати дані для формування проводок бухгалтерського обліку, у тому числі для формування оціночних зобов’язань (резервів).
При цьому можливо попередньо налаштувати деталізацію сум (аналітику) з потрібним для бухгалтерського обліку ступенем деталізації. Відображення зарплати можливе як з деталізацією до співробітників, так і зведено.
Якщо для ведення бухгалтерського обліку використовується програма "BAS Бухгалтерія", то є можливість об’єднати програми в єдиний інформаційний простір (синхронізувати їх дані). Синхронізація відбувається автоматично, за заданим регламентом, і забезпечує відповідність інформації і в програмах.
Програма "BAS Зарплата та Управління Персоналом" реалізує загальні схеми розрахунку заробітної плати і управління персоналом і може використовуватися в більшості госпрозрахункових організацій. Для відображення специфіки конкретної організації типову конфігурацію можна змінити в режимі "Конфігуратор", який забезпечує:
Новий сучасний дизайн інтерфейсу забезпечує легкість засвоєння для початківців і високу швидкість роботи для досвідчених користувачів:
Система надає зручні інструменти для адміністрування: