06.11.2023

Початок продажів рішення "BAS Зарплата та Управління Персоналом" версії ПРОФ

Сповіщаємо про початок продажів програми "BAS Зарплата та Управління Персоналом" для масового ринку, яка дозволяє у комплексі автоматизувати задачі, пов'язані з розрахунком заробітної плати персоналу та реалізацією кадрової політики, з урахуванням вимог законодавства та реальної практики роботи підприємств України. Вона може успішно застосовуватися в службах управління персоналом та бухгалтеріях підприємств, а також в інших підрозділах, зацікавлених у ефективній організації роботи співробітників, для управління людськими ресурсами комерційних підприємств різного масштабу.

З 07.11.2023 р. в продаж поступають програмні продукти, що включають ПРОФ версію програми "BAS Зарплата та Управління Персоналом":

Найменування
Рекомендована
роздрібна ціна,
грн з ПДВ
Business automation software for Payroll and HR management 10 800

Базову версію програми "BAS Зарплата та Управління Персоналом" планується випустити протягом першого кварталу 2024 року.

 

ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ ПРОГРАМИ "BAS ЗАРПЛАТА ТА УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ"

У "BAS Зарплата та Управління Персоналом" підтримуються всі основні процеси управління персоналом, а також процеси кадрового обліку, розрахунку зарплати, обчислення податків, формування звітів і довідок в державні органи та соціальні фонди, планування витрат на оплату праці. Враховано вимоги законодавства та реальну практику роботи підприємств.

Зручні та гнучкі механізми настройки звітів дозволяють отримувати повну і достовірну інформацію в різних аналітичних розрізах для різних категорій користувачів: керівництва, служби управління персоналом, кадрової служби та інших.

"BAS Зарплата та Управління Персоналом" дозволяє автоматизувати такі задачі:

  • розрахунок заробітної плати:
    • основні форми оплати праці
    • оплата роботи за договорами ЦПХ, авторським договорам та гіг-контрактам для організацій-резидентів Дія-Сіті
    • можливість оплати праці в натуральній формі, відображення призів і подарунків, а також інших (незарплатних доходів фізичних осіб)
  • обчислення регламентованих законодавством податків і внесків з фонду оплати праці:
    • податок на доходи фізичних осіб
    • військовий збір
    • єдиний соціальний внесок
  • облік використання робочого часу:
    • різні варіанти графіків роботи
    • облік роботи понаднормово, вихідні дні, у вечерні та нічні години
    • ведення табелів обліку робочого часу
  • облік кадрів та аналіз кадрового складу:
    • ведення штатного розкладу
    • автоматизація кадрового діловодства
    • облік планового фонду оплати праці
    • військовий облік
  • управління грошовими розрахунками з персоналом:
    • різні варіанти виплати зарплати
    • депонування
    • виплати колишнім співробітникам
    • розрахунки за позиками співробітникам
  • відображення нарахованої зарплати і податків у витратах підприємства

"BAS Зарплата та Управління Персоналом" дозволяє побудувати комплексну систему ефективного управління людськими ресурсами компанії будь-якої чисельності.

Детальний опис функціональних можливостей рішення "BAS Зарплата та Управління Персоналом" наводиться у Додатку 1.

 

ПОРЯДОК ПРОДАЖУ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ

Розповсюдження та впровадження вищевказаних програмних продуктів ведеться тільки членами Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ).

Програмний продукт постачається в електронному вигляді. У комплект поставки входять всі необхідні дистрибутиви, документація, набір пін-кодів, реєстраційна анкета і користувацька угода. Можна придбати основну поставку програмного продукту разом з клієнтськими і серверними ліцензіями.

Дистрибутиви програмних продуктів доступні після придбання в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС.

 

ОСОБЛИВОСТІ ОТРИМАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСТАВОК ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ

Після придбання програмних продуктів партнеру в його особистий кабінет на порталі інформаційно-технологічного супроводу (далі – Портал ІТС) за адресою https://portal.bas-soft.eu/ буде передано комплект електронної поставки, що містить реєстраційний номер, пін-коди для активації продукту та його реєстрації, а також посилання на завантаження дистрибутива, документації та інших матеріалів, які передбачені у складі даного продукту.

Продукт реєструється в базі технічної підтримки одночасно з передачею продукту партнеру. Після цього покупець продукту отримує статус офіційного користувача. Паперові варіанти реєстраційних карток не друкуються. Для підтвердження правомірності володіння ліцензійним продуктом користувачеві достатньо роздрукувати електронний варіант заповненої реєстраційної картки та мати документи, що підтверджують легальність придбання.

Партнер може передати користувачеві продукт різними способами:

  • завантажити та особисто встановити продукт на комп'ютер користувача
  • переслати комплект поставки електронною поштою
  • зареєструвати продукт в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС за адресою https://portal.bas-soft.eu/, після чого в особистому кабінеті користувача з'являться посилання на завантаження дистрибутива та пін-коди, які необхідні для активації продукту

Звертаємо увагу, посилання на завантаження дистрибутива будуть дійсні протягом 30 днів з моменту "відвантаження" продукту партнеру. Необхідно за цей період встигнути завантажити дистрибутив програмного продукту.

Документація та супровідні матеріали надаються у форматі ресурсу https://its.bas-soft.eu/. Документація має ієрархічну структуру ("дерево"), що складається з глав, при цьому кожна глава, у свою чергу, є вузлом ієрархічної структури. Таке представлення дозволяє відразу бачити зміст книги і швидко переходити до потрібної глави.

Для встановлення програми на комп'ютер необхідно розпакувати архів і запустити autorun.exe. Далі у діалозі можна встановити програму повністю "за один клік" або вибрати встановлення частинами, а також переглянути документацію та супровідні матеріали.

 

ПЕРЕХІД НА ПРОДУКТИ "BAS ЗАРПЛАТА ТА УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ"

Апгрейд на стандартних умовах

Придбати програму "Business automation software for Payroll and HR management" на умовах апгрейду (окремо або разом з клієнтськими або серверними ліцензіями) можуть зареєстровані користувачі нижчеперелічених програмних продуктів:

  • всі версії Зарплата і Кадри 7.7
  • Технологічна поставка
  • Комплексна поставка

Вартість апгрейду обчислюється за формулою: сумарна вартість придбаних програмних продуктів мінус вартість переданого на апгрейд продукту плюс 27 грн, але не менше половини вартості набору продуктів.

 

Пільговий перехід для користувачів основних поставок, що включають конфігурацію "Зарплата і Управління Персоналом для України"

Пільговий апгрейд

Продукт "Business automation software for Payroll and HR management" можуть отримати на умовах пільгового апгрейду за фіксованою ціною 360 грн зареєстровані користувачі нижчеперелічених програмних продуктів, що мають діючий договір ІТС:

  • Зарплата і Управління Персоналом для України. Версія ПРОФ
  • Комплект прикладних рішень на 5 користувачів для України

Звертаємо увагу, що пільговий апгрейд виконується тільки на основну поставку без урахування додаткових і серверних ліцензій. Обмежень за термінами пільгового апгрейду немає.

Для зареєстрованих користувачів продукту "Зарплата і Управління Персоналом для України. Базова версія" діє акційна пропозиція, згідно якої можна перейти на нижченазвані програмні продукті на умовах пільгового апгрейду за фіксованою ціною:

  • на ПРОФ версію продукту "Business automation software for Payroll and HR management" за ціною 720 грн з ПДВ
  • на продукт "Business automation software for accounting. CORP" за ціною 1500 грн з ПДВ

Звертаємо увагу, що пільговий апгрейд за акційною пропозицією виконується тільки на основну поставку без урахування додаткових і серверних ліцензій. Акційна пропозиція діятиме до випуску у продаж базової версії продукту "Business automation software for Payroll and HR management" (орієнтовно – перший квартал 2024 року).

Для виконання апгрейду (стандартного або пільгового), користувачам слід звертатися до компаній – членів САБ.

Перенесення даних

Перехід на продукти BAS здійснюється перенесенням даних:

  • підготовка інформаційної бази конфігурації "Зарплата і Управління персоналом для України" (резервне копіювання, оновлення до актуальної версії)
  • вивантаження залишків та аналітичної інформації з конфігурації "Зарплата і Управління персоналом для України"
  • завантаження даних в програму "BAS Зарплата та Управління Персоналом" за допомогою Помічника, вбудованого в програму

Опис порядку переходу та додаткові обробки (за необхідності) розміщено у складі дистрибутива відповідної програми:

  • для програми "Business automation software for Payroll and HR management" у папці каталогу шаблону "AddFiles\Switching from other configurations\ZUP\"
  • для програми "Business automation software for accounting. CORP" у папці каталогу шаблону "Переходи з інших конфігурацій\ЗУП\"

 

Заміна типу захисту

Зареєстровані користувачі програмних продуктів "Business automation software for Payroll and HR management", які мають діючий договір ІТС, можуть замінити програмний захист основної поставки на апаратний.

Для заміни необхідно заповнити заявку (бланк заявки можна завантажити тут https://files.unionba.eu/files/15/orders/275/zv_zam_ukr.xls) і передати обслуговуючій компанії – члену САБ. Заміна типу захисту платна.

 

ЗНЯТТЯ З ПІДТРИМКИ ПРОДУКТІВ, ЩО ВКЛЮЧАЮТЬ РІШЕННЯ "ЗАРПЛАТА І УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ДЛЯ УКРАЇНИ"

Технічна підтримка конфігурації "Зарплата і Управління Персоналом для України" планується до кінця здачі регламентованої звітності за 2024 рік в обмеженому режимі: не гарантується підтримка змін у законодавстві та регламентованої звітності, що вимагають суттєвих змін алгоритмів прикладного рішення.

 

СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Сервісне обслуговування зареєстрованих користувачів програмних продуктів "BAS Зарплата та Управління Персоналом" ПРОФ версії здійснюється Лінією консультацій за наявності реєстрації та договору Інформаційно-технологічного супроводу (ІТС).

Консультації надаються з 9:30 до 17:30 у робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):

Оновлення програми публікуються на сайті https://dl.bas-soft.eu. Доступ на сайт здійснюється за логіном і паролем доступу на Портал ІТС.


ДОДАТОК 1

 

ОПИС ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ "BAS ЗАРПЛАТА ТА УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ"

"BAS Зарплата та Управління Персоналом" – це готове рішення, що дозволяє в комплексі автоматизувати задачі, які пов'язані з розрахунком заробітної плати персоналу і реалізацією кадрової політики, з урахуванням вимог законодавства і реальної практики роботи підприємств. Вона може успішно застосовуватися в службах управління персоналом і бухгалтеріях підприємств, а також в інших підрозділах, що зацікавлені в ефективній організації роботи співробітників.

 

Ведення обліку діяльності декількох організацій

За допомогою "BAS Зарплата та Управлення Персоналом" можна вести кадрову та облікову діяльність декількох організацій, причому в ролі окремих організацій можуть виступати як юридичні особи, так і індивідуальні підприємці.

 

Розрахунок та облік заробітної плати

Програма надає широкий набір можливостей розробки схем мотивації працівників з використанням різних показників ефективності діяльності (KPI) як окремого працівника, так і підприємства в цілому. "BAS Зарплата та Управління Персоналом" забезпечує ведення взаєморозрахунків з працівниками підприємства, а також облік витрат на оплату праці:

  • реалізовані основні форми оплати праці, що використовуються на госпрозрахункових підприємствах: почасова (з використанням місячних, денних і декількох годинних тарифних ставок), відрядна, а також їх варіанти с використанням преміальної системи
  • по найбільш розповсюдженим нарахуванням способи розрахунку в програмі вже налаштовані (оплата по окладу, доплата до мінімальної зарплати, індексація, разова премія тощо)
  • можлива оплата роботи за договорами ЦПХ, авторським договорам та гіг-контрактам для організацій-резидентів Дія-Сіті
  • допомоги по соціальному страхуванню, відпускні, нарахування на відрядження та інші подібні нарахування автоматично розраховуються по середньому заробітку
  • облік взаєморозрахунків з фондами за допомогами соціального страхування
  • користувач може настроювати довільні нарахування самостійно, використовуючи при цьому різні стандартні формули або створюючи свої
  • розрахунок утримань по виконавчих листах можна виконувати з урахуванням винагороди платіжного агенту (пошти, банку і т. п.), окрім того можна настроювати інші довільні утримання
  • реалізована можливість оплати праці в натуральній формі, відображення призів і подарунків, а також інших (незарплатних доходів фізичних осіб)
  • суми і відсотки позики, що погашається, можна розраховувати різними способами: диференційовані, ануїтетні платежі і т. п.
  • аванс може бути виплачений фіксованою сумою, відсотком від тарифу, розрахунком за половину місяця
  • виплати зарплати можна проводити через касу, через банк, і через роздавальника. Підтримується оформлення депонування неотриманої співробітниками зарплати, а також списання депонованих сум у зв’язку з закінченням терміну давності

Крім проведення масових розрахунків заробітної плати, "BAS Зарплата та Управління Персоналом" забезпечує підготовку всіх необхідних типових форм з обліку праці і заробітної плати та інших звітів, що дозволяють отримати інформацію за будь-який розрахунковий період:

  • розрахункові листки
  • розрахункові та платіжні відомості типової і довільної форми
  • повне та коротке зведення нарахувань, утримань і виплат
  • аналіз депонованої зарплати
  • журнал обліку виконавчих документів і т. д.

Результати розрахунків можуть бути представлені у вигляді аналітичних звітів:

  • аналіз зарплати по підрозділах і співробітниках
  • аналіз ФОП за нарахуваннями, співробітниками організацій та інше
  • аналіз заборгованості по зарплаті і т.д.

Починаючи роботу, можна легко ввести дані про заборгованість по заробітній платі і початкову штатну розстановку співробітників.

 

Податки і внески

"BAS Зарплата та Управління Персоналом" забезпечує обчислення регламентованих законодавством: податку на доходи фізичних осіб (ПДФО), військового збору і єдиного соціального внеску (ЄСВ):

  • облік різних видів доходів ПДФО
  • розрахунок страхових внесків як за основним, так і за будь-яким пільговим тарифом, передбаченим законодавством
  • можливе використання пільгової схеми оподаткування для підприємств, що є резидентами Дія-Сіті
  • реєстрації різноманітних незарплатних доходів фізичних осіб для відображення в податковій звітності
  • реалізована можливість ведення обліку спеціального стажу співробітників (включаючи атестацію робочих місць), особливих форм зайнятості (робота з неповним або нефіксованим робочим часом) і відображення результатів в регламентованій звітності з ЄСВ

За результатами обліку доходів співробітників, сум обчислених податків і внесків, даних про сплату в фонди, формується регламентована звітність, статистична і аналітична звітність:

  • "Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску"
  • "Звіт про заборгованість з оплати праці" (форма №3-борг)
  • "Звіт з праці" (форма №1-ПВ)
  • "Повідомлення про прийняття працівника на роботу / укладення гіг-контракту"
  • аналіз обчислених податків і внесків і т. д.

 

Облік використання робочого часу

Гнучкий механізм обліку часу дозволяє:

  • описувати різні графіки роботи, включаючи "змінні", і реєструвати тільки відхилення від звичайного режиму роботи
  • реєструвати тільки фактичні дані обліку на основі табелів

Програма надає можливості для створення і настройки різноманітних графіків роботи працівників: п’ятиденка, шестиденка, змінний; підсумований облік; неповний робочий час і т. п. Можна заповнити графік в розрізі довільних видів використання робочого часу: вказати не просто час явки, а, наприклад, для водіїв години роботи на лінії і години ремонту (які оплачуються за різними ставками).

Графік роботи окремого співробітника можна відредагувати в індивідуальному порядку, а також уточнити кількість фактично відпрацьованих співробітником годин.

Всі відхилення від графіків реєструються в програмі за допомогою спеціальних документів. Ці документи дозволяють підготувати друковані форми відповідних наказів:

  • про надання основної та додаткової відпусток
  • про надурочну роботу
  • про роботу в вихідні і святкові дні
  • про тимчасове призупинення робіт (простій)
  • про направлення у відрядження і т. д.

На підставі даних про відпрацьований і невідпрацьований час проводиться розрахунок зарплати (нарахувань, що залежать від часу), і формується табель обліку робочого часу за типовою формою П-5.

В "BAS Зарплата та Управління Персоналом" ведеться графік відпусток і облік залишків відпусток, як основних, так і додаткових.

 

Трудові відносини, кадрове діловодство, аналіз кадрового складу, військовий облік

"BAS Зарплата та Управління Персоналом" забезпечує зберігання не тільки стандартних особистих даних працівників підприємства, але й іншої службової інформації – такої як різні додаткові реквізити, службові телефони та інша контактна інформація.

В програмі автоматизовано кадрове діловодство, включаючи заповнення типових друкованих форм: оформлення трудових договорів, прийом на роботу (форма П-1), кадрові переміщення працівників, звільнення з організації (форма П-4). На підставі кадрових даних формується особиста картка працівника (форма П-2), яка містить всю необхідну інформацію, і в тому числі відомості про загальний, безперервний стаж і стаж для розрахунку надбавки за вислугу років працівників підприємства.

Підтримується облік нових робочих місць, облік роботи з неповним або нефіксованим часом.

Широкий спектр звітів дозволяє аналізувати кадровий склад в різних розрізах:

  • списки співробітників
  • звіти з персональних даних співробітників
  • кадрові рухи
  • середня чисельність співробітників і т. д.

Програма підтримує ведення військового обліку і формує всі необхідні відомості для надання в територіальні центри комплектування та соціальної підтримки:

  • списки персонального військового обліку
  • список громадян, які підлягають приписці до призовних дільниць
  • відомість оперативного обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів
  • повідомлення про зміну облікових даних

 

Штатний розклад, штатна розстановка і контроль фонду оплати праці

Штатний розклад надає можливість планування штату і фонду оплати праці. Позиція штатного розкладу містить інформацію про, розряд, категорію, підрозділ, нарахування, доплати, умови праці, графік роботи і кількість днів відпустки, що надається.

Починаючи роботу, легко заповнити штатний розклад за поточною штатною розстановкою співробітників.

Можливе ведення штатного розкладу як в спрощеній формі, так і реєстрація всіх змін за допомогою документів і збереження історії змін штатного розкладу.

По штатному розкладу можна проаналізувати плановий і фактичний фонди оплати праці, укомплектованість штату.

При роботі зі штатним розкладом можна використовувати тільки актуальні підрозділи і посади, для чого реалізована можливість вказувати дати формування і розформування підрозділів, і дати введення в штатний розклад і виключення з нього посад.

 

Відображення зарплати в обліку

За результатами проведених в програмі нарахувань та утримань є можливість автоматично підготувати дані для формування проводок бухгалтерського обліку, у тому числі для формування оціночних зобов’язань (резервів).

При цьому можливо попередньо налаштувати деталізацію сум (аналітику) з потрібним для бухгалтерського обліку ступенем деталізації. Відображення зарплати можливе як з деталізацією до співробітників, так і зведено.

Якщо для ведення бухгалтерського обліку використовується програма "BAS Бухгалтерія", то є можливість об’єднати програми в єдиний інформаційний простір (синхронізувати їх дані). Синхронізація відбувається автоматично, за заданим регламентом, і забезпечує відповідність інформації і в програмах.

 

Гнучкість і настроюваність

Програма "BAS Зарплата та Управління Персоналом" реалізує загальні схеми розрахунку заробітної плати і управління персоналом і може використовуватися в більшості госпрозрахункових організацій. Для відображення специфіки конкретної організації типову конфігурацію можна змінити в режимі "Конфігуратор", який забезпечує:

  • реалізацію будь-яких алгоритмів розрахунку нарахувань і утримань за допомогою вбудованої мови
  • організацію будь-яких довідників і документів довільної структури
  • настройку зовнішнього вигляду форм введення інформації
  • можливість наочного представлення інформації у вигляді різних діаграм
  • широкі оформлювальні можливості створення друкованих форм документів і звітів
  • швидка зміна конфігурації за допомогою візуальних засобів розробки

 

Масштабованість

  • варіант для одного користувача для невеликих організацій або персонального використання
  • файловий варіант, розрахований на багатьох користувачів, що забезпечує простоту установки і експлуатації
  • клієнт-серверний варіант роботи на основі трирівневої архітектури, що забезпечує надійне зберігання і ефективну обробку даних при одночасній роботі великої кількості користувачів

 

Ергономічний користувацький інтерфейс

Новий сучасний дизайн інтерфейсу забезпечує легкість засвоєння для початківців і високу швидкість роботи для досвідчених користувачів:

  • значне прискорення масового введення інформації завдяки функції "введення по рядку" і ефективному використанню клавіатури
  • зручні засоби роботи з великими динамічними списками, управлінні видимістю і порядком колонок, настройка відбору та сортування
  • максимальне використання доступного простору екрану для відображення інформації

 

Адміністрування

Система надає зручні інструменти для адміністрування:

  • настройку прав доступу користувачів на основі механізму ролей, призначення складу меню, командних панелей і мови користувача
  • журнал реєстрації дій користувачів і системних подій
  • можливість вивантаження і завантаження інформаційної бази
  • засоби установки і оновлення платформи і прикладних рішень
Повернутися назад