14.03.2024

Онлайн-курс "Професійна робота в програмі "BAS Документообіг КОРП" з 25 по 26 березня 2024 року

Запрошуємо на онлайн-курс "Професійна робота в програмі "BAS Документообіг КОРП", який проходитиме з 25 по 26 березня 2024 року у режимі реального часу.

Динамічний розвиток інформаційних технологій, різних сфер ринку підвищує актуальність віддаленої роботи. Такий формат, як онлайн-курси, відкриває хорошу перспективу поглибити свої знання без відриву від основного виду діяльності.

"BAS Документообіг КОРП" – універсальна система автоматизації документообігу, процесного обліку і спільної роботи. У програмі передбачено 13 великих функціональних блоків і понад 1000 інтерфейсів.

На курсі слухачі:

  • Вивчать всі прикладні можливості програми
  • Навчаться ефективно використовувати їх у повсякденній роботі
  • Освоять прийоми швидкої роботи

Мета курсу:

  • Показати функціональні можливості прикладного рішення для комерційних підприємств
  • Навчити ефективному застосуванню можливостей програми в повсякденній роботі
  • Навчити прийомам швидкої роботи з "BAS Документообіг КОРП"
  • Систематизувати знання про основні нормативно-правові акти, що регулюють документообіг в організації
  • Дати загальне уявлення про налаштування та адміністрування програми

Слухачі виконають наскрізний приклад спільної роботи співробітників і керівників з використанням механізмів і функцій програми "BAS Документообіг КОРП". При виконанні завдань у складі наскрізного прикладу розглядаються особливості ефективного застосування функціональних можливостей програми.


КОРОТКИЙ ЗМІСТ КУРСУ

День перший:

  1. Наскрізний приклад спільної роботи в програмному продукті
    • Легенда
    • Завдання наскрізного прикладу
    • Діючі особи наскрізного прикладу
  2. Обробка вхідних документів
    • Картка вхідного документа
    • Використання вбудованого поштового клієнта
    • Додавання вкладень в листи
    • Створення картки нового кореспондента
    • Нумератори
    • Реєстрація вхідного документа
    • Автоматична вставка штрих-коду
    • Ручна вставка штрих-коду
    • Збереження штрих-коду в файл
    • Додавання зовнішнього штрих-коду
    • Автоматична зміна штрих-коду при копіюванні картки документа
    • Друк штрих-коду
    • Пошук по штрих-коду
    • Сканування документів
    • Розпізнавання зображень
    • Типові процеси, наявні в програмі: Розгляд, Виконання, Узгодження, Затвердження, Реєстрація, Ознайомлення, Доручення
    • Резолюція в документах
    • Переведення документів
  3. Управління заходами
    • Список учасників
    • Програма заходу
    • Протокол заходу
    • Операції заходу
    • Бронювання переговорних
    • Звіти по заходам
  4. Облік по проектам
    • ​​​​​​​Картка проекту
    • План проекту
    • Виконання проектних завдань
    • Облік трудовитрат
    • Звіти по проектам
  5. Управління договорами
    • ​​​​​​​Життєвий цикл договору
    • Створення проекту договору з шаблону
    • Узгодження, затвердження, виконання договору
    • Продовження, закриття договору
  6. Підтримка паперового документообігу
    • ​​​​​​​Номенклатура справ
    • Справи, томи
    • Передача справ в архів
    • Знищення справ
    • Журнал передачі
    • Контроль переданих документів
  7. Робота з внутрішніми документами
    • ​​​​​​​Внутрішні документи
    • Доступність полів внутрішніх документів в залежності від стану
    • Папки внутрішніх документів, створення ієрархії внутрішніх документів
    • Шаблони внутрішніх документів
    • Друк і вставка реєстраційного штампа
    • Комплекти документів
    • Автоматичне заповнення учасників робочої групи документа
    • Права доступу по папках внутрішніх документів
  8. Форум – колективний майданчик для обговорень
    • ​​​​​​​Розділи форуму
    • Список тем і повідомлень
    • Повідомлення про надходження відповідей на форумі
  9. Робота з календарем, облік робочого часу
    • ​​​​​​​Вид календаря, налаштування
    • Календарний запис, запис на підставі предмета
    • Нагадування, повторення подій
    • Друк календаря
    • Щоденний звіт співробітника
    • Хронометраж і відображення виконання робіт по завданнях
    • Звіт "Витрати часу"

День другий:

  1. Робота з вихідними документами
    • ​​​​​​​​​​​​​​Вихідні документи
    • Історія листування
    • Шаблони вихідних документів
  2. Зв'язки між документами
    • ​​​​​​​Типи зв'язків
    • Налагодження та установка зв'язків
    • Звіт по структурі зв'язків
    • Нумерація в зв'язаному документі
  3. Обробка звернень громадян
    • ​​​​​​​Особливості обліку звернень громадян
    • Аналіз роботи зі зверненнями громадян
  4. Категоризація даних
    • ​​​​​​​Активація механізму обліку за категоріями категорій
    • Відображення і налаштування категорій
    • Установлення категорій
    • Правила автоматичної категоризації даних
  5. Процеси і завдання
    • ​​​​​​​Робота з процесами
    • Ієрархія ділових процесів документообігу
    • Використання часу в термінах ділових процесів документообігу
    • Персональна і рольова адресація завдань
    • Повідомлення виконавців по електронній пошті
    • Ухвалення завдань до виконання
    • Система завдань. Контроль виконання завдань
    • Перенаправлення завдань
    • Зупинка або переривання ділових процесів документообігу
    • Періодичні ділові процеси документообігу
    • Шаблони ділових процесів документообігу
    • Умови маршрутизації ділових процесів документообігу
    • Додаткові реквізити процесів і завдань
    • Вирішення питань виконання завдань
    • Перенесення термінів виконання завдань
    • Права доступу на ділові процеси і завдання
  6. Робота зі звітами
    • ​​​​​​​Формування звітів
    • Налаштування звітів
    • Розсилка звітів
  7. Пошук документів і файлів
    • ​​​​​​​Швидкий пошук
    • Пошук по всіх журналах документів
    • Збереження шаблону пошуку
    • Повнотекстовий пошук інформації
  8. Облік відсутності співробітників
    • ​​​​​​​Створення запису про відсутність
    • Інформування про відсутність
  9. Можливості спільного використання програми "BAS Документообіг КОРП" та інших типових конфігурацій. Короткий огляд можливостей
  10. Короткий огляд установки і настройки програмного продукту
    • ​​​​​​​Робота "BAS Документообіг КОРП" через браузер і тонкий клієнт
    • Налагодження та робота в інтерфейсі "Таксі"
    • Порядок первинного налаштування програмного продукту
    • Налаштування НДІ
    • Облік по організаціям
    • Види документів
    • Нумератори
    • Практична робота: Вивчити функціональні можливості інтерфейсу "Таксі"

Тривалість курсу: два дні з 10:00 до 17:00, з перервами на обід та каво-брейки.

Вартість курсу:

  • 1 800 грн для співробітників компаній-членів САБ та кінцевих користувачів
  • 600 грн для молодих спеціалістів віком до 24 років
  • 600 грн для учасників бойових дій (за наявності посвідчення УБД)

Реєстрація за посиланням: https://unionba.com.ua/navchalniy-tsentr

Після подачі заявки прохання оплатити рахунок до 24 березня включно!

Повернутися назад