06.05.2024

Початок продажів редакції 2.5 галузевого програмного продукту "BAS. Модуль Управління харчовим виробництвом"

Сповіщаємо користувачів і партнерів про випуск редакції 2.5 галузевого програмного продукту "BAS. Модуль Управління харчовим виробництвом" (далі – Модуль УХВ), призначеного для автоматизації оперативного, бухгалтерського та податкового обліку мереж підприємств харчування різних форматів та концепцій, ресторанних холдингів, кейтерингових компаній та операторів харчування, їдалень та буфетів при підприємствах різного профілю, цехів з виробництва кондитерських виробів, напівфабрикатів та кулінарії, а також інших підприємств харчування. У редакції 2.5 Модуля УХВ розширений список типових прикладних програм, з якими він може працювати разом. Тепер це "BAS Комплексне управління підприємством" і "BAS ERP".

З 06.05.2024 року новою редакцією 2.5 Модуля УХВ комплектуються наступні програмні продукти:

Найменування
Рекомендована
роздрібна ціна,
грн з ПДВ 20%
Add-on to Business Automation Software solution. Food production management module 42 000
Add-on to Business Automation Software solution. Food production management module. NFR 1 800*

* Програмний продукт можуть придбати тільки члени Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ)

Модуль УХВ не є самостійним рішенням і потребує попередньої інтеграції з типовими програмними продуктами "BAS Комплексне управління підприємством" або "BAS ERP". Інструкція з інтеграції включена у поставку продукту.

Порядок продажу та отримання електронних поставок продуктів не змінюється. Для придбання програмних продуктів слід звертатися до компаній, які є членами САБ.

Повний перелік продуктів лінійки Модуль УХВ наведено у Додатку 1.

 

НОВЕ В РЕДАКЦІЇ 2.5 ПРОГРАМИ "BAS. МОДУЛЬ УПРАВЛІННЯ ХАРЧОВИМ ВИРОБНИЦТВОМ"

Реалізована можливість інтеграції Модуля УХВ з програмними продуктами "BAS Комплексне управління підприємством", ред. 2.5 та "BAS ERP", ред. 2.5.

Повний опис галузевих функціональних можливостей програмного продукту Модуль УХВ редакції 2.5 наведено Додатку 2.

 

ПОРЯДОК ПЕРЕХОДУ НА РЕДАКЦІЮ 2.5 ПРОГРАМИ "BAS. МОДУЛЬ УПРАВЛІННЯ ХАРЧОВИМ ВИРОБНИЦТВОМ"

Редакція 2.5 надається зареєстрованим користувачам попередніх редакцій конфігурації Модуль УХВ відповідно до умов сервісного обслуговування.

Повний дистрибутив редакції 2.5 доступний в сервісі "Оновлення програм" на сайті https://dl.bas-soft.eu.

Перехід на редакцію 2.5 здійснюється оновленням актуальної версії редакції 2.1, при цьому накопичені облікові дані повністю зберігаються.

 

ПІДТРИМКА ПОПЕРЕДНЬОЇ РЕДАКЦІЇ 2.1 ПРОГРАМИ "BAS. МОДУЛЬ УПРАВЛІННЯ ХАРЧОВИМ ВИРОБНИЦТВОМ"

Редакція 2.1 конфігурації Модуль УХВ знімається з підтримки з дати випуску редакції 2.5.

З огляду зняття з підтримки редакції 2.1 конфігурації Модуль УХВ, ми рекомендуємо користувачам перейти на редакцію 2.5 (див. порядок переходу вище).

 

СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Сервісне обслуговування Модуля УХВ і підтримка користувачів в частині роботи з платформою здійснюється за договором Інформаційно-технічної підтримки (ІТС) з активованим сервісом "ІТС Галузевий" 2-ї категорії.

Підтримка Модуля УХВ здійснюється ТОВ "Спеціалізовані та галузеві рішення" з 9:00 до 17:00 у робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):

  • за телефоном: +38 (044) 581-42-84
  • електронною поштою: hline@obriy.net
  • система електронної комунікації "Telegram": @obriy_hline

Оновлення Модуля УХВ публікуються на сайті https://dl.bas-soft.eu. Доступ на сайт виконується за логіном і паролем доступу на Портал ІТС.

 


ДОДАТОК 1

 

Ціни на програмні продукти Модуль УХВ станом на дату випуску поточної новини.

Найменування
Рекомендована
роздрібна ціна,
грн з ПДВ 20%
Add-on to Business Automation Software solution. Food production management module 42 000
Add-on to Business Automation Software solution. Food production management module. Client License for 1 user 6 000
Add-on to Business Automation Software solution. Food production management module. Client License for 5 users 21 000
Add-on to Business Automation Software solution. Food production management module. Client License for 10 users 39 000
Add-on to Business Automation Software solution. Food production management module. Client License for 20 users 75 000
Add-on to Business Automation Software solution. Food production management module. Client License for 50 users 159 000
Add-on to Business Automation Software solution. Food production management module. NFR 1 800*

* Ціна для компаній, які є членами Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ)

 


ДОДАТОК 2

 

ОПИС ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ "BAS. МОДУЛЬ УПРАВЛІННЯ ХАРЧОВИМ ВИРОБНИЦТВОМ"

Програмний продукт "BAS. Модуль Управління харчовим виробництвом" (далі – Модуль УХВ) призначений для автоматизації галузевих процесів управління та обліку на підприємствах громадського харчування: мережах підприємств харчування різних форматів та концепцій, ресторанних холдингах, кейтерингових компаніях та операторах харчування, їдальнях та буфетах при підприємствах різного профілю, цехах з виробництва кондитерських виробів, напівфабрикатів та кулінарії, а також інших підприємствах харчування.

Модуль УХВ надає допомогу у виконанні багатьох функцій, що виконуються різними співробітниками підприємства громадського харчування – завідувачами виробництва, технологами, комірниками, кухарями, бухгалтерами різних ділянок обліку, бухгалтерами-калькуляторами та забезпечує комплексне управління підприємством громадського харчування.

Модуль УХВ може використовуватись спільно з іншими галузевими рішеннями, розробленими на базі типових програмних продуктів "BAS Комплексне управління підприємством", ред. 2.5 та "BAS ERP", ред. 2.5, утворюючи єдину комплексну інформаційну систему.

На додаток до типових можливостей "BAS Комплексне управління підприємством", ред. 2.5 та "BAS ERP", ред. 2.5, Модуль УХВ забезпечує:

  • Ведення номенклатурного довідника, з відображенням всієї необхідної інформації щодо товарів, матеріалів, напівфабрикатів, страв. Передбачена можливість враховувати: додаткові одиниці виміру, сезонні відсотки, взаємозаміни, хіміко-енергетичні характеристики, калорійність та харчову цінність.
    Використання механізму сезонних коефіцієнтів дозволяє врахувати "плаваючий" відсоток холодної обробки інгредієнта залежно від сезону. Немає необхідності щоразу заводити нову рецептуру.
  • Ведення списку рецептур, складання калькуляцій (технологічних карт) з можливістю обліку попереднього опрацювання "фірмових" страв (або страв, рецептури яких не регламентовані стандартами та розробляються безпосередньо на підприємстві). Підтримуються такі види господарських операцій, як приготування та оброблення.
    У рецептурі можна задавати такі облікові показники: кількість інгредієнта брутто, відсоток втрат після холодної обробки, кількість інгредієнта нетто, відсоток втрат після гарячої обробки, кількість інгредієнта вихід.
    Крім того, в рецептурі страви можна максимально докладно описати технологію приготування та вказати різні органолептичні показники (зовнішній вигляд, колір, консистенція, смак, запах).
  • Використання кількох рецептур напівфабрикатів та страв з можливістю вибору потрібної на момент приготування. Для складних рецептур реалізований механізм обліку "страва у страві" з необмеженою кількістю рівнів вкладеності.
    Багаторівневість рецептур дозволяє врахувати всі, навіть найскладніші, процеси виробництва страв та напівфабрикатів на підприємстві.
  • Ведення списку взаємозамінних продуктів та його автоматичне використання під час списання у виробництво та формування калькуляційних карток
    Аналоги значно спрощують процес правильного обліку залишків інгредієнтів. Завжди є можливість за нестачі основного продукту вказати список його замінників. У цьому випадку при оформленні випуску продукції заміна відбудеться автоматично залежно від встановленого режиму використання аналогів, додаткових дій з боку користувачів системи не потрібно.
  • Планування меню з автоматичним формуванням "Замовлення матеріалів у виробництво" з подальшою обробкою потреби типовим механізмом матеріального постачання у "BAS Комплексне управління підприємством", ред. 2.5 та "BAS ERP", ред. 2.5 (формування замовлень за потребами тощо).
  • Автоматичне створення галузевим документом "Випуск страв" ланцюжка документів для відображення галузевих операцій громадського харчування у типовому документообігу "BAS Комплексне управління підприємством", ред. 2.5 та "BAS ERP", ред. 2.5.
  • Можливість обміну даними з фронт-офісними системами (відкритий формату обміну даними).
  • Початкові продажі зберігаються у системі у вигляді чеків, які чітко відповідають чеку продажу у касовій системі. Кожен чек може бути створений вручну або завантажений у результаті обміну даними із фронт-офісом.
    Надалі, залежно від налаштувань системи, чеки продажів можуть бути завантажені до таких цільових документів:
    • "Звіт про роздрібні продажі", в результаті буде відображено лише роздрібну реалізацію випущених раніше (тих, що знаходяться на залишках) страв або напівфабрикатів.
    • "Випуск із роздрібною реалізацією", в результаті буде проведено списання інгредієнтів згідно з рецептурами, відображено факт випуску страв або напівфабрикатів та враховано їх роздрібну реалізацію.
    • "Випуск страв з переміщенням" та "Звіт про роздрібні продажі", в результаті буде здійснено списання інгредієнтів згідно з рецептурами та відображено факт випуску страв або напівфабрикатів на точці виробництва, потім готову продукцію буде переміщено на точку продажу та списано в результаті роздрібної реалізації.
  • Необхідна аналітична звітність для оцінки показників діяльності підприємства та прийняття рішень, а також галузева звітність та галузеві друковані форми.
Повернутися назад