22.04.2025

Початок продажів типового програмного рішення "BAS Управління торговим підприємством"

Сповіщаємо про початок продажів програми "BAS Управління торговим підприємством" для масового ринку, яка є аналогом популярного застарілого програмного продукту "Управління торговим підприємством" і призначена для автоматизації оперативного обліку та управління діяльністю підприємства, а також відображення господарської діяльності в бухгалтерському та податковому обліку у відповідності до чинного законодавства України для будь-яких видів комерційної діяльності, включаючи підготовку обов'язкової (регламентованої) звітності. 

З 23.04.2025 р. в продаж поступає програмний продукт:

Найменування
Рекомендована роздрібна ціна,
грн з ПДВ 20%
Business automation software for trading сompany management 93 000

 

ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ ПРОГРАМИ 
"BAS УПРАВЛІННЯ ТОРГОВИМ ПІДПРИЄМСТВОМ"

Програма "BAS Управління торговим підприємством" дозволяє автоматизувати такі задачі:

  • Управління торговельною діяльністю:
    • гуртова торгівля
    • роздрібна торгівля
    • приймання і передача товарів на комісію
    • робота зі зворотною тарою
    • аналіз торговельної діяльності та товарообігу підприємства
    • управління взаємовідносинами з постачальниками і покупцями
  • Складський облік
  • Облік банківських і касових операцій
  • Робота з підзвітними особами
  • Облік необоротних активів:
    • основних засобів
    • нематеріальних активів
    • малоцінних необоротних активів
  • Кадровий облік
  • Розрахунок заробітної плати
  • Облік виробництва:
    • облік основного і допоміжного виробництва
    • виробництво за давальницькою схемою
  • Бухгалтерський облік господарської діяльності підприємства
  • Податковий облік (підтримка різних схем оподаткування):
    • податок на прибуток
    • ПДВ
    • єдиний податок юридичних осіб
    • єдиний податок фізичних осіб
  • Формування регламентованої звітності

Детальний опис функціональних можливостей рішення "BAS Управління торговим підприємством" наводиться у Додатку 1.

 

ПОРЯДОК ПРОДАЖУ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ

Розповсюдження та впровадження вищевказаних програмних продуктів ведеться тільки членами Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ).

Програмний продукт постачається в електронному вигляді. У комплект поставки входять всі необхідні дистрибутиви, документація, набір пін-кодів, реєстраційна анкета і користувацька угода. Можна придбати основну поставку програмного продукту разом з клієнтськими і серверними ліцензіями.

Дистрибутиви програмних продуктів доступні після придбання в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС.

 

ОСОБЛИВОСТІ ОТРИМАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСТАВОК ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ

Після придбання програмних продуктів партнеру в його особистий кабінет на порталі інформаційно-технологічного супроводу (далі – Портал ІТС) за адресою https://portal.bas-soft.eu/ буде передано комплект електронної поставки, що містить реєстраційний номер, пін-коди для активації продукту та його реєстрації, а також посилання на завантаження дистрибутиву, документації та інших матеріалів, які включено до складу придбаного продукту.

Продукт реєструється в базі технічної підтримки одночасно з передачею продукту партнеру. Після цього покупець продукту отримує статус офіційного користувача. Паперові варіанти реєстраційних карток не друкуються. Для підтвердження правомірності володіння ліцензійним продуктом користувачеві достатньо роздрукувати електронний варіант заповненої реєстраційної картки та мати документи, що підтверджують легальність придбання.

Партнер може передати користувачеві продукт різними способами:

  • завантажити та особисто встановити продукт на комп'ютер користувача
  • переслати комплект поставки електронною поштою
  • зареєструвати продукт в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС, після чого в особистому кабінеті користувача з'являться посилання на завантаження дистрибутиву та пін-коди, які необхідні для активації продукту

Звертаємо увагу, посилання на завантаження дистрибутиву будуть дійсні протягом 30 днів з моменту "відвантаження" продукту партнеру. Необхідно за цей період встигнути завантажити дистрибутив програмного продукту.

Документація та супровідні матеріали надаються у форматі ресурсу https://its.bas-soft.eu/. Документація має ієрархічну структуру ("дерево"), що складається з глав, при цьому кожна глава, у свою чергу, є вузлом ієрархічної структури. Таке представлення дозволяє відразу бачити зміст книги і швидко переходити до потрібної глави.

Для встановлення програми на комп'ютер необхідно розпакувати архів і запустити autorun.exe. Далі у діалозі можна встановити програму повністю "за один клік" або вибрати встановлення частинами, а також переглянути документацію та супровідні матеріали.

 

ПЕРЕХІД НА "BAS УПРАВЛІННЯ ТОРГОВИМ ПІДПРИЄМСТВОМ"

Для виконання апгрейду (стандартного або пільгового), користувачам слід звертатися до компаній-членів САБ.

Апгрейд на стандартних умовах

Придбати програму "Business automation software for trading сompany management" на умовах апгрейду (окремо або разом з клієнтськими або серверними ліцензіями) можуть зареєстровані користувачі нижчеперелічених програмних продуктів:

  • всі версії продуктів на платформі 1С:Підприємство 7.7
  • всі версії продуктів, що містять одну або декілька програм:
    • Бухгалтерія
    • Управління торгівлею
    • Зарплата і Управління Персоналом
    • Управління невеликою фірмою
    • Торгівля для приватних підприємців
    • для бюджетної сфери
    • BAS Бухгалтерія
    • BAS Управління торгівлею
    • BAS Зарплата та Управління персоналом
    • BAS Малий бізнес
  • всі версії технологічних поставок

Вартість апгрейду обчислюється за формулою: сумарна вартість придбаних програмних продуктів мінус вартість переданого на апгрейд продукту плюс 27 грн, але не менше половини вартості набору продуктів.

 

Пільговий перехід для користувачів застарілих програмних продуктів "Управління торговим підприємством"

Продукт "Business automation software for trading сompany management" можуть отримати на умовах пільгового апгрейду за фіксованою ціною 600 грн зареєстровані користувачі застарілих програм "Управління торговим підприємством", що мають діючий договір Інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) Ретро 1-ї категорії.

Звертаємо увагу, що пільговий апгрейд виконується тільки на основну поставку програмного продукту без урахування додаткових і серверних ліцензій. Обмежень за термінами пільгового апгрейду немає.

Перехід на продукт "Business automation software for trading сompany management" із застарілих програм "Управління торговим підприємством" здійснюється оновленням. Всі дані повністю зберігаються. Рекомендується здійснювати перехід за допомогою кваліфікованих спеціалістів із компаній-членів САБ.

 

СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Сервісне обслуговування зареєстрованих користувачів програмних продуктів "BAS Управління торговим підприємством" здійснюється Лінією консультацій за наявності реєстрації та діючого договору "ІТС Ретро" 1-ї категорії.

Звертаємо увагу! До складу програмного продукту "BAS Управління торговим підприємством" не включено купон на пільговий термін сервісного обслуговування. Тому для отримання сервісного обслуговування користувачам цього програмного продукту слід одразу реєструвати платний договір "ІТС Ретро" 1-ї категорії.

Звертаємо увагу! У разі оформлення пільгового апгрейду (див. вище) за діючим договором "ІТС Ретро" 1-ї категорії застарілого програмного продукту зберігається можливість сервісного обслуговування програми "BAS Управління торговим підприємством". Для цього треба звернутися до компанії-члена САБ, через яку оформлений апгрейд.

Консультації надаються з 9:30 до 17:30 у робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):

Оновлення програми публікуються на сайті https://dl.bas-soft.eu. Доступ на сайт здійснюється за логіном і паролем доступу на Портал ІТС.

Документація для програми публікується на сайті https://its.bas-soft.eu/ в розділі "Документація".

 

ЗАМІНА ТИПУ ЗАХИСТУ

Зареєстровані користувачі програмних продуктів "Business automation software for trading сompany management", які мають діючий договір "ІТС Ретро" 1-ї категорії, можуть замінити програмний захист основної поставки на апаратний.

Для заміни необхідно заповнити заявку (бланк заявки можна завантажити тут https://files.unionba.eu/files/15/orders/275/zv_zam_ukr.xls) і передати обслуговуючій компанії – члену САБ. Заміна типу захисту платна.

 

ЗНЯТТЯ З ПІДТРИМКИ ЗАСТАРІЛОЇ ПРОГРАМИ "УПРАВЛІННЯ ТОРГОВИМ ПІДПРИЄМСТВОМ"

Технічна підтримка застарілої програми "Управління торговим підприємством" буде здійснюватися до кінця здачі регламентованої звітності за 2025 рік в обмеженому режимі: не гарантується підтримка змін у законодавстві та регламентованої звітності, що вимагають суттєвих змін алгоритмів прикладного рішення.

Рекомендуємо користувачам застарілих програм "Управління торговим підприємством" перейти на програму "BAS Управління торговим підприємством", виконавши пільговий апгрейд (порядок виконання апгрейду див. вище).

 


ДОДАТОК 1

 

ОПИС ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПРОГРАМИ "BAS УПРАВЛІННЯ ТОРГОВИМ ПІДПРИЄМСТВОМ"

  • Управління торговельною діяльністю:
    • Визначення правил призначення цін і знижок на товари і послуги
    • Гуртова торгівля:
      • Приймання і виконання замовлень покупців
      • Торгівля без замовлень
    • Роздрібна торгівля в режимах online і offline
    • Приймання і передача товарів на комісію
    • Приймання і передача зворотної тари
    • Оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання
    • Оформлення невідфактурованих поставок постачальників з використанням складських ордерів
    • Підбір оптимальних постачальників товарів
    • Планування і план-фактний аналіз продажів і купівель
    • Аналіз торговельної діяльності та товарообігу підприємства
    • Управління взаємовідносинами з постачальниками і покупцями
  • Складський облік:
    • Ордерний і неордерний склад
    • Облік товарів в розрізі серій (серійні номери, партії, терміни придатності) та характеристик
    • Статистичний аналіз запасів, ABC/XYZ-аналіз
    • Товарний календар
  • Управління грошовими коштами:
    • Облік банківських і касових операцій
    • Еквайрингові операції
    • План руху грошових коштів
    • Аналітична звітність про рух грошових коштів
  • Робота з підзвітними особами
  • Облік необоротних активів:
    • Основних засобів
    • Нематеріальних активів
    • Малоцінних необоротних активів
  • Кадровий облік:
    • Ведення штатного розкладу:
      • Затвердження та зміна штатного розкладу
      • Надбавки до оплати за штатними позиціями
      • Розрахунок планового фонду оплати праці
    • Управління персоналом:
      • Облік особистих даних
      • Прийом, переведення, звільнення
      • Документальне оформлення кадрових подій
      • Атестація робочих місць та облік спеціального стажу
    • Військовий облік:
      • Облік даних працівників
      • Формування звітності з військового обліку
  • Розрахунок заробітної плати:
    • Різні форми оплати праці:
      • Робота за окладами та тарифами
      • Оплата за середнім заробітком у випадках, передбачених законодавством
      • Премії та доплати
      • Оплата за договорами ЦПХ
    • Податки та внески із заробітної плати:
      • ЄСВ для різних категорій застрахованих осіб
      • ПДФО та податкові соціальні пільги
      • Військовий збір
    • Облік робочого часу:
      • Загальні та індивідуальні графіки роботи
      • Облік роботи у вечірні, нічні та понаднормові години
      • Облік відсутності на роботі
      • Формування табелю робочого часу
  • Облік виробництва і витрат:
    • Облік основного і допоміжного виробництва:
      • Виробничі витрати у розрізі об’єктів виробництва
      • Багатопередільне виробництво
      • Облік незавершеного виробництва на кінець звітного періоду
      • Розподіл непрямих витрат за період
      • Розрахунок фактичної собівартості випуску за період
    • Робота за давальницькими схемами:
      • Переробка давальницької сировини
      • Передача сировини в переробку
  • Бухгалтерський облік господарської діяльності підприємства:
    • Визначення рахунків обліку по замовчуванню
    • Формування бухгалтерських проводок
    • Аналіз бухгалтерських звітів
  • Податковий облік (підтримка різних схем оподаткування): 
    • Податок на прибуток
      • Податковий облік необоротних активів
      • Нарахування різниць при формуванні звітності
    • ПДВ:
      • Автоматизоване формування вихідних податкових накладних та додатків до них
      • Імпорт вхідних податкових документів, контроль повноти та правильності їх реєстрації постачальниками
    • Єдиний податок юридичних і фізичних осіб
  • Формування регламентованої звітності: 
    • Відправка до контролюючих органів звітності, податкових накладних за допомогою сервісу "FREDO Звіт"
    • Вивантаження деяких видів звітності в форматі ДПСУ (*.xml)
Повернутися назад