Сповіщаємо про початок продажів програми "BAS Управління торговим підприємством" для масового ринку, яка є аналогом популярного застарілого програмного продукту "Управління торговим підприємством" і призначена для автоматизації оперативного обліку та управління діяльністю підприємства, а також відображення господарської діяльності в бухгалтерському та податковому обліку у відповідності до чинного законодавства України для будь-яких видів комерційної діяльності, включаючи підготовку обов'язкової (регламентованої) звітності.
З 23.04.2025 р. в продаж поступає програмний продукт:
Найменування
|
Рекомендована роздрібна ціна,
грн з ПДВ 20% |
Business automation software for trading сompany management | 93 000 |
Програма "BAS Управління торговим підприємством" дозволяє автоматизувати такі задачі:
Детальний опис функціональних можливостей рішення "BAS Управління торговим підприємством" наводиться у Додатку 1.
Розповсюдження та впровадження вищевказаних програмних продуктів ведеться тільки членами Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ).
Програмний продукт постачається в електронному вигляді. У комплект поставки входять всі необхідні дистрибутиви, документація, набір пін-кодів, реєстраційна анкета і користувацька угода. Можна придбати основну поставку програмного продукту разом з клієнтськими і серверними ліцензіями.
Дистрибутиви програмних продуктів доступні після придбання в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС.
Після придбання програмних продуктів партнеру в його особистий кабінет на порталі інформаційно-технологічного супроводу (далі – Портал ІТС) за адресою https://portal.bas-soft.eu/ буде передано комплект електронної поставки, що містить реєстраційний номер, пін-коди для активації продукту та його реєстрації, а також посилання на завантаження дистрибутиву, документації та інших матеріалів, які включено до складу придбаного продукту.
Продукт реєструється в базі технічної підтримки одночасно з передачею продукту партнеру. Після цього покупець продукту отримує статус офіційного користувача. Паперові варіанти реєстраційних карток не друкуються. Для підтвердження правомірності володіння ліцензійним продуктом користувачеві достатньо роздрукувати електронний варіант заповненої реєстраційної картки та мати документи, що підтверджують легальність придбання.
Партнер може передати користувачеві продукт різними способами:
Звертаємо увагу, посилання на завантаження дистрибутиву будуть дійсні протягом 30 днів з моменту "відвантаження" продукту партнеру. Необхідно за цей період встигнути завантажити дистрибутив програмного продукту.
Документація та супровідні матеріали надаються у форматі ресурсу https://its.bas-soft.eu/. Документація має ієрархічну структуру ("дерево"), що складається з глав, при цьому кожна глава, у свою чергу, є вузлом ієрархічної структури. Таке представлення дозволяє відразу бачити зміст книги і швидко переходити до потрібної глави.
Для встановлення програми на комп'ютер необхідно розпакувати архів і запустити autorun.exe. Далі у діалозі можна встановити програму повністю "за один клік" або вибрати встановлення частинами, а також переглянути документацію та супровідні матеріали.
Для виконання апгрейду (стандартного або пільгового), користувачам слід звертатися до компаній-членів САБ.
Придбати програму "Business automation software for trading сompany management" на умовах апгрейду (окремо або разом з клієнтськими або серверними ліцензіями) можуть зареєстровані користувачі нижчеперелічених програмних продуктів:
Вартість апгрейду обчислюється за формулою: сумарна вартість придбаних програмних продуктів мінус вартість переданого на апгрейд продукту плюс 27 грн, але не менше половини вартості набору продуктів.
Продукт "Business automation software for trading сompany management" можуть отримати на умовах пільгового апгрейду за фіксованою ціною 600 грн зареєстровані користувачі застарілих програм "Управління торговим підприємством", що мають діючий договір Інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) Ретро 1-ї категорії.
Звертаємо увагу, що пільговий апгрейд виконується тільки на основну поставку програмного продукту без урахування додаткових і серверних ліцензій. Обмежень за термінами пільгового апгрейду немає.
Перехід на продукт "Business automation software for trading сompany management" із застарілих програм "Управління торговим підприємством" здійснюється оновленням. Всі дані повністю зберігаються. Рекомендується здійснювати перехід за допомогою кваліфікованих спеціалістів із компаній-членів САБ.
Сервісне обслуговування зареєстрованих користувачів програмних продуктів "BAS Управління торговим підприємством" здійснюється Лінією консультацій за наявності реєстрації та діючого договору "ІТС Ретро" 1-ї категорії.
Звертаємо увагу! До складу програмного продукту "BAS Управління торговим підприємством" не включено купон на пільговий термін сервісного обслуговування. Тому для отримання сервісного обслуговування користувачам цього програмного продукту слід одразу реєструвати платний договір "ІТС Ретро" 1-ї категорії.
Звертаємо увагу! У разі оформлення пільгового апгрейду (див. вище) за діючим договором "ІТС Ретро" 1-ї категорії застарілого програмного продукту зберігається можливість сервісного обслуговування програми "BAS Управління торговим підприємством". Для цього треба звернутися до компанії-члена САБ, через яку оформлений апгрейд.
Консультації надаються з 9:30 до 17:30 у робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):
Оновлення програми публікуються на сайті https://dl.bas-soft.eu. Доступ на сайт здійснюється за логіном і паролем доступу на Портал ІТС.
Документація для програми публікується на сайті https://its.bas-soft.eu/ в розділі "Документація".
Зареєстровані користувачі програмних продуктів "Business automation software for trading сompany management", які мають діючий договір "ІТС Ретро" 1-ї категорії, можуть замінити програмний захист основної поставки на апаратний.
Для заміни необхідно заповнити заявку (бланк заявки можна завантажити тут https://files.unionba.eu/files/15/orders/275/zv_zam_ukr.xls) і передати обслуговуючій компанії – члену САБ. Заміна типу захисту платна.
Технічна підтримка застарілої програми "Управління торговим підприємством" буде здійснюватися до кінця здачі регламентованої звітності за 2025 рік в обмеженому режимі: не гарантується підтримка змін у законодавстві та регламентованої звітності, що вимагають суттєвих змін алгоритмів прикладного рішення.
Рекомендуємо користувачам застарілих програм "Управління торговим підприємством" перейти на програму "BAS Управління торговим підприємством", виконавши пільговий апгрейд (порядок виконання апгрейду див. вище).