12.08.2025

Новий сервіс ІТС "Підпис": робота з КЕП усередині програм для автоматизації бізнесу

З 12 серпня 2025 року в продажу новий сервіс ІТС "Підпис", який дозволяє ліцензійним користувачам програмних продуктів BAS працювати з кваліфікованим електронним підписом (КЕП) усередині програм для автоматизації бізнесу BAS.

З 12.08.2025 р. в продажі:

Найменування
Рекомендована
роздрібна ціна,
грн з ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу "Підпис" на 1 рік 6 600
Пробна версія доступ до онлайн-сервісу "Підпис" на 7 днів Безкоштовно

 

Можливості сервісу ІТС "Підпис"

  • Накладання КЕП на друковані форми документів
  • Накладання КЕП на бізнес процеси (етапи) в програмах BAS
  • Зберігання підписаних документів в форматі pdf, з накладанням КЕП та розшифровкою підпису
  • Робота із ключами, які випускають всі АЦСК в Україні
  • Групове накладання/зняття підпису документів
  • Типи підписів CAdES-BES (базовий формат підпису), CAdES-T (додатково включає позначку часу від ЕЦП), CAdES-C (додатково включає посилання на повний набір сертифікатів), CAdES-X Long (додатково включає відповіді від OCSP сервера), CAdES-X Long Trusted (додатково включає перевірки в онлайн режимі з серверів TSP та OCSP)

Сервіс "Підпис" дозволяє автоматизувати внутрішній документообіг (наприклад: подання і затвердження службових записок, підписання наказів, протоколів нарад, погодження кадрових документів), а також документообіг із зовнішніми контрагентами (наприклад, підписання договорів, рахунків, видаткових накладних, актів виконаних робіт, актів звірки взаєморозрахунків, офіційної звітності тощо).

Важливо! Сервіс "Підпис" не містить засобів електронного документообігу (ЕДО) для транспортування електронних документів до контрагентів. Для отримання/відправки документів, підписаних КЕП, може використовуватися вбудований поштовий клієнт програм для автоматизації бізнесу BAS, зовнішній поштовий клієнт, передача файлів через Інтранет компанії, на зовнішніх носіях тощо.

Сервіс "Підпис" підтримує ключі у вигляді файлових контейнерів (файли з розширенням *.pfx, *.pk8, *.dat, *.zs2, *.jks) та апаратних носіїв ("Кристал-1", "Алмаз-1К", мережевий криптомодуль "Гряда-301", автор SecureToken, Технотрейд uaToken, SafeNet iKey, Gemalto IDPrime, ДБОСофт iToken та інші носії, що підтримують інтерфейс PKCS#11), що дають можливість інтеграції до існуючих криптографічних систем, які наразі використовує підприємство.

Сервіс "Підпис" постачається інтегрованим у розширення до програми BAS (докладніше див. розділ "Програми, в яких реалізовано сервіс"), що дозволяє підключити його до типової програми BAS відповідно до наданої інструкції без потреби програмування.

 

Переваги

  • Підтвердження авторства документу. Електронний документ затверджується уповноваженою особою організації
  • Юридична сила. Відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги" документи з кваліфікованим електронним підписом мають таку ж силу, як і паперові документи з мокрою печаткою
  • Аудиторській слід. Автоматизація погодження та підписання внутрішніх документів підприємства з метою забезпечення прозорості процесів і формування повного аудиторського сліду
  • Безпека. Після накладення електронного підпису змінити документ без втрати підпису неможливо
  • Економія часу та ресурсів. Не потрібно друкувати, сканувати документи та надсилати поштою
  • Централізація зберігання документів. Документи зберігаються із цифровим слідом змін, а також ключ електронного підпису має мітку часу, яка підтверджує час підписання документу
  • Інтеграція. Відкрий код обробки допоможе легко підключити сервіс до зміненого рішення BAS та за бажанням скористатися існуючими сервісами ЕДО

 

Умови отримання сервісу ІТС "Підпис"

Для отримання доступу до сервісу "Підпис" необхідно мати ліцензійний програмний продукт (основну поставку) для автоматизації бізнесу BAS (див. докладніше розділ "Програми, в яких реалізовано сервіс") та оформити необхідний варіант доступу (підписку) через обслуговуючою компанію або будь-яку компанію, що є членом Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу".

Доступ до сервісу "Підпис" надається:

  • Користувачам основної поставки будь якого продукту для автоматизації бізнесу (докладніше див. розділ "Програми, в яких реалізовано сервіс")
  • Необмеженій кількості юридичних чи фізичних осіб (за кодом ЄДРПОУ, ІПН або РНОКПП) на одну основну поставку
  • На термін, що відповідає вибраному варіанту доступу, з початком дії одразу після реєстрації доступу

Один доступ до сервісу "Підпис" дозволяє накладати/зчитувати КЕП:

  • для юридичної особи (контролюється ЄДРПОУ):
    • печатка Директора
    • підпис Директора
    • підпис уповноваженої особи (наприклад, головний бухгалтер)
  • для фізичної особи – підприємця (контролюється ІПН):
    • печатка фізичної особи – підприємця
    • підпис фізичної особи – підприємця
  • для фізичної особи (контролюється РНОКПП):
    • підпис фізичної особи

Для ознайомлення з функціоналом сервісу "Підпис" існує можливість отримання разового доступу до пробної повнофункціональної версії сервісу на 7 днів безкоштовно. Доступ надається для ліцензійних користувачів програм для автоматизації бізнесу за кодом ЄДРПОУ, ІПН або РНОКПП один раз. Повторне оформлення пробної версії на раніше вказаний код ЄДРПОУ, ІПН або РНОКПП неможливо. Для оформлення промо доступу слід звертатися до своєї обслуговуючої компанії або будь-якої компанії, яка є членом Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу".

Отримати комплект поставки сервісу "Підпис" можна через сервіс ІТС "Оновлення програм" на сайті dl.bas-soft.eu в розділі "Технологічні дистрибутиви". Доступ до комплекту поставки надається ліцензійним користувачам програм для автоматизації бізнесу, які зареєстрували основну поставку відповідного продукту в особистому кабінеті на Порталі ІТС. З питаннями, щодо отримання комплекту поставки сервісу "Підпис" слід звертатися до своєї обслуговуючої компанії або будь-якої компанії, яка є членом Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу".

 

Програми, в яких реалізовано сервіс

На дату випуску поточної новини сервіс ІТС "Підпис" інтегрований з програмою "BAS Документообіг КОРП".

Для використання в інших програмах, які не підтримуються у розширенні, потребуватиметься додаткове впровадження. За подробицями слід звертатися до своєї обслуговуючої компанії або будь-якої компанії, яка є членом Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу".

Надалі планується інтеграція сервісу з іншими прикладними рішеннями. Інформація про розширення інтеграції з сервісом буде публікуватися в супровідних файлах до версій прикладних рішень, а також на сторінці сервісу на Порталі ІТС.

 

Сервісне обслуговування

Сервісне обслуговування прикладних рішень в частині роботи з сервісом "Підпис" здійснюється за допомогою сервісу "Лінія консультацій".

Консультації надаються з 9:30 до 17:30 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за розпорядком роботи київських підприємств):

Повернутися назад