З 12 серпня 2025 року в продажу новий сервіс ІТС "Підпис", який дозволяє ліцензійним користувачам програмних продуктів BAS працювати з кваліфікованим електронним підписом (КЕП) усередині програм для автоматизації бізнесу BAS.
З 12.08.2025 р. в продажі:
Найменування
|
Рекомендована
роздрібна ціна, грн з ПДВ |
Доступ до онлайн-сервісу "Підпис" на 1 рік | 6 600 |
Пробна версія доступ до онлайн-сервісу "Підпис" на 7 днів | Безкоштовно |
Сервіс "Підпис" дозволяє автоматизувати внутрішній документообіг (наприклад: подання і затвердження службових записок, підписання наказів, протоколів нарад, погодження кадрових документів), а також документообіг із зовнішніми контрагентами (наприклад, підписання договорів, рахунків, видаткових накладних, актів виконаних робіт, актів звірки взаєморозрахунків, офіційної звітності тощо).
Важливо! Сервіс "Підпис" не містить засобів електронного документообігу (ЕДО) для транспортування електронних документів до контрагентів. Для отримання/відправки документів, підписаних КЕП, може використовуватися вбудований поштовий клієнт програм для автоматизації бізнесу BAS, зовнішній поштовий клієнт, передача файлів через Інтранет компанії, на зовнішніх носіях тощо.
Сервіс "Підпис" підтримує ключі у вигляді файлових контейнерів (файли з розширенням *.pfx, *.pk8, *.dat, *.zs2, *.jks) та апаратних носіїв ("Кристал-1", "Алмаз-1К", мережевий криптомодуль "Гряда-301", автор SecureToken, Технотрейд uaToken, SafeNet iKey, Gemalto IDPrime, ДБОСофт iToken та інші носії, що підтримують інтерфейс PKCS#11), що дають можливість інтеграції до існуючих криптографічних систем, які наразі використовує підприємство.
Сервіс "Підпис" постачається інтегрованим у розширення до програми BAS (докладніше див. розділ "Програми, в яких реалізовано сервіс"), що дозволяє підключити його до типової програми BAS відповідно до наданої інструкції без потреби програмування.
Для отримання доступу до сервісу "Підпис" необхідно мати ліцензійний програмний продукт (основну поставку) для автоматизації бізнесу BAS (див. докладніше розділ "Програми, в яких реалізовано сервіс") та оформити необхідний варіант доступу (підписку) через обслуговуючою компанію або будь-яку компанію, що є членом Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу".
Доступ до сервісу "Підпис" надається:
Один доступ до сервісу "Підпис" дозволяє накладати/зчитувати КЕП:
Для ознайомлення з функціоналом сервісу "Підпис" існує можливість отримання разового доступу до пробної повнофункціональної версії сервісу на 7 днів безкоштовно. Доступ надається для ліцензійних користувачів програм для автоматизації бізнесу за кодом ЄДРПОУ, ІПН або РНОКПП один раз. Повторне оформлення пробної версії на раніше вказаний код ЄДРПОУ, ІПН або РНОКПП неможливо. Для оформлення промо доступу слід звертатися до своєї обслуговуючої компанії або будь-якої компанії, яка є членом Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу".
Отримати комплект поставки сервісу "Підпис" можна через сервіс ІТС "Оновлення програм" на сайті dl.bas-soft.eu в розділі "Технологічні дистрибутиви". Доступ до комплекту поставки надається ліцензійним користувачам програм для автоматизації бізнесу, які зареєстрували основну поставку відповідного продукту в особистому кабінеті на Порталі ІТС. З питаннями, щодо отримання комплекту поставки сервісу "Підпис" слід звертатися до своєї обслуговуючої компанії або будь-якої компанії, яка є членом Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу".
На дату випуску поточної новини сервіс ІТС "Підпис" інтегрований з програмою "BAS Документообіг КОРП".
Для використання в інших програмах, які не підтримуються у розширенні, потребуватиметься додаткове впровадження. За подробицями слід звертатися до своєї обслуговуючої компанії або будь-якої компанії, яка є членом Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу".
Надалі планується інтеграція сервісу з іншими прикладними рішеннями. Інформація про розширення інтеграції з сервісом буде публікуватися в супровідних файлах до версій прикладних рішень, а також на сторінці сервісу на Порталі ІТС.
Сервісне обслуговування прикладних рішень в частині роботи з сервісом "Підпис" здійснюється за допомогою сервісу "Лінія консультацій".
Консультації надаються з 9:30 до 17:30 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за розпорядком роботи київських підприємств):