Організатор конференції – ГО "Спілка Автоматизаторів Бізнесу".
Участь у конференції безкоштовна.
Попередня реєстрація обов’язкова.
Реєстрація відкрита до 26 лютого 2018 року.
Місце проведення конференції: м. Київ, вул. Вадима Гетьмана, 6, Mercure Kyiv Congress Hotel (4-й поверх, зал "Довженко").
Учасники конференції ознайомляться з сучасними можливостями підвищення ефективності управління бізнесом, організації обліку, контролю і аналізу фінансових і матеріальних ресурсів, успішними кейсами по впровадженню ERP-систем в різних сегментах бізнесу.
На конференції будуть розглянуті функціональні можливості інноваційного продукту для побудови комплексних інформаційних систем управління – BAS ERP. Методисти та розробники детально зупиняться на ключових підсистемах рішення та сервісних інструментах.
Також будуть представлені нові продукти BAS Управління холдингом – рішення для підвищення ефективності холдингових структур та BAS Документообіг КОРП – багатофункціональна система електронного документообігу.
На Вернісажі, який буде організовано в рамках конференції, учасники зможуть адресувати свої запитання спеціалістам та експертам провідних ІТ-компаній, обмінятися думками з питань автоматизації бізнесу в ході прямого спілкування один з одним. Вернісаж буде діяти у фойє упродовж всього часу форуму паралельно з виступами у залі.
09:00-10:00
|
Реєстрація учасників, вітальна кава
|
|
10:00-13:00
|
BAS ERP – інноваційне рішення для побудови комплексних інформаційних систем управління. Загальний огляд управлінських підсистем.
BAS Управління холдингом – нове рішення для підвищення ефективності холдингових структур. BAS Документообіг КОРП – розвиток багатофункціональної системи електронного документообігу. Успішні впровадження ERP-систем.
Огляд нових можливостей BAS ERP:
Вирішення завдань управління виробництвом. Інструменти для наскрізного планування виробництва і його забезпечення: продаж – закупівлі. Розрахунок собівартості і фінансового результату. |
|
13:00-14:00
|
Обід
|
|
14:00-16:35
|
Огляд нових можливостей BAS ERP (продовження):
Бюджетування і управління грошовими потоками. Управління маркетингом і торговими операціями. Нові можливості і сервісні інструменти ведення регламентованого обліку. Автоматизація відображення щоденних господарських операцій в обліку і отримання звітності відносно до МСФЗ. Інструменти управління персоналом і розрахунку заробітної плати. Моніторинг і аналіз показників діяльності підприємства. Доповіді ІТ-компаній про проекти впровадження з прикладами комплексної автоматизації підприємств і ефективного використання ERP-систем.
|
Умови участі:
Представники компаній-членів "Спілки автоматизаторів бізнесу" – безкоштовно, за умови обов'язкової попередньої реєстрації. Кількість місць в залі обмежена, тому ми просимо від однієї компанії заявляти не більше 2-х учасників. Подати заявку на більшу кількість учасників – не забороняється, і якщо будуть місця, то ми надамо їх, але в разі відсутності місць залишаємо за собою право відмовити у відвідуванні 3-го і більше співробітників від однієї компанії.
Загальні питання щодо участі у форумі, пропозиції стосовно доповідей, інформаційного партнерства можна надсилати на адресу seminar@unionba.com.ua