Запрошуємо топ-менеджмент та керівників підрозділів підприємств на ІІ ERP FORUM, присвячений лінійці програмних продуктів та успішних впроваджень рішень BAS для автоматизації корпоративного ринку.
Учасники конференції ознайомляться з сучасними можливостями підвищення ефективності управління бізнесом, організації обліку, контролю і аналізу фінансових і матеріальних ресурсів за допомогою інноваційних програмних продуктів BAS та нових сервісних інструментів.
Члени Всеукраїнської Спілки Автоматизаторів Бізнесу, які мають завершені успішні проекти в корпоративному секторі, поділяться досвідом впровадження BAS ERP, BAS Управління холдингом, BAS Документообіг КОРП в різних сегментах бізнесу.
На Вернісажі, який буде організовано в рамках конференції, учасники зможуть адресувати свої запитання спеціалістам та експертам провідних ІТ-компаній, обмінятися думками з питань автоматизації бізнесу в ході прямого спілкування один з одним.
Організатор: Всеукраїнська Спілка Автоматизаторів Бізнесу
Ключові теми:
- Лінійка продуктів BAS - інноваційні рішення для побудови комплексних інформаційних систем управління: розвиток, успішні впровадження.
- BAS ERP - сучасний потужний інструмент побудови комплексної інформаційної системи управління.
- BAS Управління холдингом - нове рішення для підвищення ефективності холдингових структур. Перший досвід.
- BAS Документообіг КОРП - розвиток багатофункціональної системи електронного документообігу.
- Огляд нових сервісів для електронного документообігу первинними та юридично значущими документами: FlyDoc, FREDO ДокМен.
- BAS Управління торгівлею - інструмент підвищення конкурентоспроможності сучасного торговельного підприємства.
- BAS Роздрібна торгівля - фронт-офіс для торговельних мереж та окремих магазинів.
- BAS Медицина - нове інноваційне рішення для комплексної автоматизації медичних установ різних організаційно-правових форм.
- Успішні кейси.
Місто |
Дата |
Місце проведення |
КИЇВ |
18 грудня |
ПАТ "Київпроект", вул. Б. Хмельницького, 16-22 (актова зала, 2-й поверх) |
Якщо у Вас немає змоги прийняти участь у конференції в м. Київ, Ви можете відвідати пряму трансляцію в форматі "кінотеатр" у Вашому місті.
Умови участі для слухачів
- Представники підприємств (власники і акціонери, генеральні і виконавчі директори, фінансові директори, ІТ-директори, технічні директори та керівники виробництв, HR-директори, головні бухгалтери) - безкоштовно, за умови обов'язкової попередньої реєстрації
- Представники компаній - членів "Всеукраїнської Спілки Автоматизаторів Бізнесу" - безкоштовно, за умови обов'язкової попередньої реєстрації. Кількість місць в залі обмежена, тому ми просимо від однієї компанії заявляти не більше 2-х учасників. Подати заявку на більшу кількість учасників - не забороняється, і якщо будуть місця, то ми надамо їх, але у разі відсутності місць залишаємо за собою право відмовити у відвідуванні 3-го і більше співробітників від однієї компанії
Загальні питання щодо участі можна надсилати на електронну адресу seminar@unionba.com.ua або задати за телефоном (044) 221-38-63.
Реєстрацію завершено!