III ERP FORUM
18.12.2019
Конференція III ERP FORUM, 18 грудня 2019 року в Києві

III ERP FORUM

Запрошуємо топ-менеджмент та керівників підрозділів підприємств на ІІI ERP FORUM. Захід присвячений лінійці програмних продуктів та успішним впровадженням рішень BAS для автоматизації корпоративного ринку.

Учасники конференції ознайомляться з сучасними можливостями підвищення ефективності управління бізнесом, організації обліку, контролю і аналізу фінансових і матеріальних ресурсів за допомогою інноваційних програмних продуктів BAS.

В рамках конференції будуть розглянуті функціональні можливості нових програмних продуктів лінійки BAS для побудови комплексних інформаційних систем управління.

Члени Всеукраїнської Спілки Автоматизаторів Бізнесу, які мають завершені успішні проекти в корпоративному секторі, поділяться досвідом впровадження ERP-систем, а саме "BAS ERP", "BAS Управління холдингом", "BAS Документообіг КОРП", в різних сегментах бізнесу.

Велику увагу буде приділено важливим аспектам ведення корпоративних проектів автоматизації – від моделювання до супроводу.

На Вернісажі, який буде організовано в рамках конференції, учасники зможуть адресувати свої запитання спеціалістам та експертам провідних ІТ-компаній, обмінятися думками з питань автоматизації бізнесу в ході прямого спілкування.

 

Організатор: Всеукраїнська Спілка Автоматизаторів Бізнесу.


Ключові теми:
  • Огляд ринку корпоративних продажів та впроваджень членами САБ
  • "BAS Комплексне управління підприємством" та "BAS Бухгалтерія КОРП" – нові продукти автоматизації бізнесу на заміну застарілим рішенням УТП та 7.7
  • "BAS ERP" – сучасний потужний інструмент побудови комплексної інформаційної системи управління
  • Секрети успішного проекту на "BAS ERP"
  • "BAS АГРО. ERP" – нове інноваційне рішення для АПК
  • Ключові переваги використання "BAS Управління холдингом"
  • Як "завалити" проект впровадження ще до його початку
  • Фаза моделювання в корпоративних проектах
  • Досвід організації корпоративного супроводу ERP-рішень
  • Підготовка та навчання персоналу до впровадження корпоративної інформаційної системи
  • Успішні кейси впроваджень рішень BAS для корпоративного сектору
Місто Дата Місце проведення
КИЇВ 18 грудня Конференц-хол "ДЕПО" (2-й поверх, зал "Індиго"), вул. Антоновича, 52, м. Київ

Умови участі:
  • Представники підприємств (власники і акціонери, генеральні і виконавчі директори, фінансові директори, ІТ-директори, технічні директори та керівники виробництв, головні бухгалтери) – безкоштовно, за умови обов'язкової попередньої реєстрації
  • Представники компаній-членів "Всеукраїнської Спілки Автоматизаторів Бізнесу" – безкоштовно, за умови обов'язкової попередньої реєстрації. Кількість місць в залі обмежена, тому ми просимо від однієї компанії заявляти не більше 2-х учасників. Подати заявку на більшу кількість учасників – не забороняється, і якщо будуть місця, то ми надамо їх, але у разі відсутності місць залишаємо за собою право відмовити у відвідуванні 3-го і більше співробітників від однієї компанії

Загальні питання щодо участі можна надсилати на електронну адресу seminar@unionba.com.ua або задати за телефоном (044) 221-38-63.

 

Реєстрацію завершено!

 
 
Повернутися назад