Галина Морозовська (експерт з питань бухгалтерського обліку та оподаткування) розповість про важливість інвентаризації, строки, процедури, документальне оформлення й про бухгалтерський та податковий облік результатів інвентаризації.
Валентина Криворучко (методист ІТС) розкаже як відбувається інвентаризація у типових рішеннях BAS (перевірка запасів, основних засобів та нематеріальних активів перед складанням річної звітності).
Організатор: Всеукраїнська Спілка Автоматизаторів Бізнесу
В ПРОГРАМІ ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ "ЛЕКТОРІЙ":
- Важливість інвентаризації, строки, процедури та документальне оформлення
- Відповідальність за непроведення інвентаризації: розмір штрафу, хто накладає та кому загрожує. Ситуації з практики, коли знадобилися інвентаризаційні документи
- Строк проведення інвентаризації. Чи можна відкласти річну інвентаризацію на після завершення воєнного стану?
Коли проводити інвентаризацію у разі крадіжки, знищення (втрати) майна? Які вимоги до проведення інвентаризації та ТОТ та територіях ведення бойових дій?
- Склад інвентаризаційної комісії та вимоги до проведення. Чи можна провести інвентаризацію без присутності матеріально відповідальної особи? Як вийти з ситуації, коли не усі члени інвентаризаційної комісії присутні? На підприємстві один директор – чи може він один входити в інвентаризаційну комісії і чи узагалі доцільно проводити інвентаризацію? З працівником призупинено дію трудового договору, чи треба відновлювати для проведення інвентаризації?
- Які об’єкти потрібно проінвентаризувати. Чи інвентаризувати активи на відповідальному зберіганні, у дорозі? Як інвентаризуються ОЗ, яку в оренді у інших підприємств?
- Особливості інвентаризації розрахунків. Чи направляти акти звірки усім контрагентам, незалежно де вони знаходяться? Чи спливає строк давності під час воєнного стану, щоб визнати заборгованість безнадійною?
- Інвентаризаційні документи. Які форми використовувати? На які активи, зобов’язання складаються окремі інвентаризаційні описи та акти і чому це важливо для обліку. Протокол інвентаризації, що у ньому потрібно зазначити та коли має підписати керівник.
Чи достатньо для списання ОЗ, запасів лише інвентаризаційних документів? Чи треба зовнішні висновки (сервісних центрів, СТО)? При руйнуванні через збройну агресію рф чи треба сертифікат ТПП, акт про факт пожежі від ДСНС, акт обстеження нерухомості комісією місцевого органу самоврядування?
У яких випадках інвентаризаційні документи доводять факт неможливості своєчасно виконувати податкові обов’язки та звільняють від відповідальності
- Інвентаризація у типових рішеннях BAS: як перевірити запаси, основні засоби та нематеріальні активи перед складанням річної звітності
- Бухгалтерський та податковий облік результатів інвентаризації
- Інвентаризація основних засобів та нематактивів. Ліквідація (списання): бухоблік, ПДВ, податок на прибуток. Які документи оформити щоб не нараховувати ПДВ при ліквідації ОЗ? Чому варто "списувати" об’єкти, яких немає у наявності. Чи списувати повністю замортизовані об’єкти? Чи списувати основні засоби, що перебувають на непідконтрольній території? Зменшення корисності необоротних активів.
Які особливості при списанні незавершених капінвестицій?
Металобрухт – за якою вартістю оприбутковувати? Особливості розподілу ПДВ.
Чи треба в кінці року обов’язково переглядати строк корисного використання, ліквідаційну вартість та метод амортизації ОЗ та нематактивів?
Оприбуткування лишків ОЗ: коли виникає дохід?
- Інвентаризація запасів. Облік та податкові наслідки нестач та лишків, пересортиці (у т. ч. судова практика). Уцінка запасів – право чи обов’язок? Вплив уцінки на податок на прибуток (чи треба створювати забезпечення) та ПДВ
- Списання через втрату у зв’язку зі збройною агресією рф: хто може скористатися ПДВ-звільненням. Особливості акцизу при списанні ПММ
- Запаси на непідконтрольній території – можна списати? Треба знецінити? Рекомендації Мінфіну та судова практика за аналогічними ситуаціями 2014 року
- Інвентаризація розрахунків. Сумнівні та безнадійні борги. Чи списувати борги ФОП, які припинили діяльність? Заборгованості рф та білорусі –списати чи ні? Що робити з заборгованістю контрагентів з тимчасово окупованих територій? Як звіритися з ДПС за розрахунками з бюджетом
- Інвентаризація коштів: особливості. Чи інвентаризували залишки на рахунках в банку?
- Інвентаризація витрат майбутніх періодів, резервів і забезпечень. Хто може не створювати резерв відпусток? Ризики нестворення (судова практика з донарахуванням податку на прибуток та як мінімізувати негативні наслідки). Перехід з мікропідприємств у малі: чи можна на усю суму створити за результатами інвентаризації?
Вартість перегляду ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ:
- Безкоштовно для користувачів програм автоматизації бізнесу, у яких є діючий на дату проведення онлайн-семінару один з таких тарифних пакетів: "ІТС ПРОФ" (як платний, так і пільговий) / "ІТС Ретро" / "Тех.підтримка" / "Бухгалтерський". Безкоштовна участь розповсюджується на одну людину від організації
- 300 грн з ПДВ для всіх інших учасників, в тому числі за другу і більше осіб від організації, у якої є діючий на дату проведення онлайн-семінару один з таких тарифних пакетів: "ІТС ПРОФ" (як платний, так і пільговий) / "ІТС Ретро" / "Тех.підтримка" / "Бухгалтерський". Організація, яка до дати проведення онлайн-семінару оформить доступ до одного з вищеперерахованих тарифних пакетів, отримує право на безкоштовну участь
- 150 грн з ПДВ для співробітників компаній-членів САБ
Для перегляду онлайн-семінару "Лекторій" попередня реєстрація обов'язкова.
Додаткові питання Ви можете надсилати на електронну пошту seminar@unionba.com.ua.
Увага! Відеоматеріали доповідей "Лекторію" будуть розміщені на сайті its.bas-soft.eu через декілька днів після семінару. Перегляд доступний користувачам, які мають один з таких тарифних пакетів: "ІТС ПРОФ" / "ІТС Ретро" / "Тех.підтримка" / "Бухгалтерський".