PrivateLabel-2024
05.09.2024 - 06.09.2024
Дата: 5-6 вересня 2024 року
Місце: ВЦ "АККО Інтернешнл" (Київ, просп. Берестейський, 40-Б)

PrivateLabel-2024: Нові вектори у розвитку ВТМ – український та зарубіжний досвід

Всеукраїнська Спілка Автоматизаторів Бізнесу – ІТ партнер щорічної міжнародної бізнес-конференції PrivateLabel-2024!

Представник компанії-члена САБ виступить з доповіддю на тему
"SaaS BAS: Надійне управління бізнесом в умовах нестабільного енергопостачання"

"PrivateLabel-2024: Нові вектори у розвитку ВТМ – український та зарубіжний досвід" – це XVІ Міжнародна щорічна практична бізнес-зустріч, що дає можливість відділам ВТМ роздрібних мереж і компаній-постачальників почати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії й тактики ефективного розвитку бізнесу. В рамках конференції учасники зможуть обмінятись успішним досвідом, презентувати власні розробки та інструменти для бізнесу. Також, в рамках конференції, буде виставка та експозиція рішень та послуг для бізнесу.

Цього року на майданчику конференції буде реалізовано третій етап національного проекту "Підготовка виробників та мереж до сезону 2024 року закупівлі продуктової галузі України". Мета проекту полягає в поліпшенні та заповненні прогалин в асортименті забезпечення продуктами харчування населення України, за рахунок визначення переліку категорій потреби мереж та пошуку під них українських виробників, а також створення умов укладання контрактів на постачання продуктів харчування на основі серії переговорів між мережами, дистрибуторами та виробниками.

Ключові питання конференції:

  • Що вибирає покупець ВТМ чи бренд: тенденції в Україні та світі
  • Позиціонування власної торгової марки: як створити привабливий бренд?
  • Відносини зі споживачами та лояльність до власної торгової марки: стратегії залучення та збереження клієнтів
  • Імпорт та експорт – ефективна складова вашого бізнесу
  • Архетипи в дизайні власної торгової марки
  • Private Label, що змінюють правила гри
  • Екологічна еволюція в Private Label: пакування та маркетинг для виходу українських втм ашан на міжнародний ринок
  • Управління якістю виробництва торгової марки: від контролю якості до стандартів
  • Онлайн-присутність та цифровий маркетинг для власної торгової марки: роль соціальних медіа та електронної комерції
  • Створення сильної брендової історії: використання storytelling для підвищення цінності та взаємодії зі споживачами
  • Як українському виробнику інтегруватися у зарубіжний ритейл
  • Стратегія запуску власної торгівельної марки, ключові кроки і підходи
  • Кризовий менеджмент ВТМ: особливості, ризики, і створення умов ефективної реалізації продукту
  • Еволюція цифрового контенту. Використання hero image, lifestyle image та 3D-image для підвищення ефективності просування ВТМ на цифрових полицях
  • Аналіз сучасних тенденцій у виробництві товарів по 5 галузям (м’ясо-молочна, плодово-овочева, кондитерська продукція, аквакультура, зернові та олійні культури)
  • Та інше

Детальна інформація та реєстрація за посиланням

Повернутися назад