Переглянути відеозаписи виступів на YouTube-каналі BAS
Запрошуємо топ-менеджмент та керівників підрозділів підприємств прийняти участь в конференції V ERP FORUM. Захід присвячений розвитку продуктів для корпоративного ринку, включаючи випуск довгоочікуваної редакції 2.5 рішення "BAS ERP".
Учасники конференції ознайомляться з сучасними можливостями підвищення ефективності управління бізнесом, організації обліку, контролю та аналізу фінансових і матеріальних ресурсів за допомогою інноваційних програмних продуктів BAS.
На Вернісажі партнерських рішень, який буде організовано в рамках конференції, учасники зможуть адресувати свої запитання спеціалістам та експертам провідних ІТ-компаній, обмінятися думками з питань автоматизації бізнесу в ході живого спілкування.
Організатор: Всеукраїнська Спілка Автоматизаторів Бізнесу
Ключові теми V ERP FORUM:
- "BAS ERP" редакція 2.5:
- Задачі, які вирішує BAS ERP 2.5
- Управління масовим та позамовним виробництвом. Три рівні управління виробництвом
- Собівартість 2.5 – більше можливостей, менше обмежень
- Фінансовий облік та управління в BAS ERP 2.5 з наскрізною аналітикою по напрямам діяльності
- Особливості управління торговою діяльністю
- Можливості для вирішення задач регламентованого обліку
- Підготовка до використання ERP-системи:
- Як прийняти рішення про перехід на редакцію 2.5 BAS ERP
- Готові курси навчання по новій редакції BAS ERP для забезпечення ефективного використання автоматизованої системи
- Підготовка користувачів у корпоративних впровадженнях: без помилок та з максимальною ефективністю
- Вибір корпоративної технології впровадження ERP-системи
- Досвід проектів автоматизації від членів САБ:
- Ефективне управління проектами на базі BAS ERP в умовах кризи: кращі практики та інструменти
- Стартапу – нову редакцію ERP і швидкий старт
- Підвищення ефективності виробничих процесів найбільшого виробника всюдиходів в Україні за допомогою продукту BAS ERP
- Початок діджиталізації та автоматизації традиційного виробництва на BAS ERP під час війни. Які уроки та досвід ми винесли
- Роль документообігу в ефективному впровадженні ERP: забезпечення якості та контролю процесів
- Магія деталей: як інтеграції роблять бізнес ефективнішим на прикладі системи BAS Документообіг КОРП
- Система автоматизації back office в паливних компаніях: кейси впроваджень BAS Комплексне управління паливним підприємством
- Нові рішення для спеціалізованих задач:
- Ефективне управління орендними площами та нерухомістю. Готуємось зараз, після перемоги буде пізно
- BAS Service Desk – нове рішення для управління клієнтськими зверненнями
- Новий інструмент для комплексного управління харчовим виробництвом в сфері HoReCa та власними закладами харчування підприємств різних галузей
- BAS + BPMS = Формула розвитку українського бізнесу
Умови участі у конференції:
- Представники підприємств (власники і акціонери, генеральні і виконавчі директори, фінансові директори, ІТ-директори, технічні директори та керівники виробництв, головні бухгалтери) – безкоштовно, за умови обов'язкової попередньої реєстрації
- Представники компаній-членів "Всеукраїнської Спілки Автоматизаторів Бізнесу" – безкоштовно, за умови обов'язкової попередньої реєстрації
- Очна участь. Кількість місць в залі обмежена, тому ми просимо від однієї компанії заявляти не більше 2-х учасників. Подати заявку на більшу кількість учасників – не забороняється, і якщо будуть місця, то ми надамо їх, але у разі відсутності місць залишаємо за собою право відмовити у відвідуванні 3-му і більше співробітникам від однієї компанії
- Онлайн участь. Кількість глядачів онлайн-трансляції необмежена
Питання щодо участі в V ERP FORUM можна надсилати на електронну адресу seminar@unionba.com.ua
Реєстрація на очну участь відкрита до 16:00 25 квітня 2023 року!
Варіанти участі |
Очно (м. Київ, проспект Берестейський (Перемоги), 84,
комплекс "NIVKI-HALL", 1-й поверх, Біла зала) |
Онлайн (перегляд прямої трансляції заходу) |