Запрошуємо топ-менеджмент та керівників підрозділів підприємств прийняти участь в конференції VII ERP FORUM. Захід присвячений актуальним питанням автоматизації та цифрової трансформації середнього й великого бізнесу.
Учасникам буде представлено блок доповідей, які розкривають актуальні аспекти автоматизації масштабних підприємств. Зокрема, методисти нададуть рекомендації з побудови та виконання виробничої програми (як для позамовного так і для планового виробництва), використання інструментів оперативного визначення потреб для виконання виробничої програми та збільшення обіговості ресурсів підприємства. Окрема доповідь буде присвячена побудові бюджетної моделі та бюджетного процесу, які дозволяють топ-менеджменту завжди бачити актуальний стан виконання бюджету.
Будуть розглянуті відповіді на актуальні виклики для українських підприємств, зокрема запровадження режиму експортного забезпечення, необхідність надання звітності в форматі SAF-T UA у відповідь на запит від контролюючого органу.
Також, будуть розглянуті різні аспекти процесів, які є важливими для успішного запуску корпоративного проекту автоматизації в промислову експлуатацію, зокрема корпоративне навчання, особливості підходу до впровадження систем управління ресурсами на відміну від облікових систем.
Члени Всеукраїнської Спілки Автоматизаторів Бізнесу, які мають завершені успішні проекти в корпоративному секторі, поділяться досвідом та результатами їх впровадження.
На Вернісажі партнерських рішень, який буде організовано в рамках конференції, учасники зможуть адресувати свої запитання спеціалістам та експертам провідних ІТ-компаній, обмінятися думками з питань автоматизації бізнесу в ході живого спілкування.
Організатор: Всеукраїнська Спілка Автоматизаторів Бізнесу
Ключові теми VII ERP FORUM:
- Економічні тенденції в Україні (доповідь від Тетяни Ситник, експертки з дослідження ринків)
- Тенденції автоматизації на корпоративному ринку в 2024 році
- Підвищення ефективності підприємств з використанням інструментів та методологій закладених в рішення BAS:
- Побудова і виконання виробничої програми для впевненого виконання зобов'язань перед замовниками
- Підвищуємо обіговість ресурсів: оперативне забезпечення матеріальних потреб
- Засоби бюджетного моделювання і аналізу фінансового стану для вирішення складних і нетипових завдань керування підприємством
- Ключові аргументи щодо переходу на редакцію 2.5 "BAS ERP" та "BAS Комплексне управління підприємством"
- Система якості, як запорука ефективності бізнесу (доповідь від "Бюро Верітас Сертифікейшн Україна")
- Як швидко впровадити ERP і не отримати "просто облікову систему" (доповідь від Співтовариства ІТ-директорів України)
- Потреба в корпоративному навчанні для ефективного використання автоматизованих систем – ділимося досвідом
- Відповіді на актуальні виклики сьогодення:
- Інструменти виписки податкових документів у випадку запровадження режиму експортного забезпечення
- Практичний досвід впровадження модуля "Формування SAF-T UA" від CONTO
- Доповіді від розробників галузевих рішень, зокрема:
- Агросектор
- Будівельна галузь
- Успішні кейси впроваджень рішень BAS для корпоративного сектору, реалізовані членами САБ:
- Цифрова трансформація процесу підтримки належного рівня запасів на складі інтернет-магазину, і не тільки
- Аналіз потреб перед проєктом автоматизації забезпечив оптимізацію бізнес-процесів підприємства в результаті
- Досвід побудови управлінського обліку та виходу на фінансову звітність
- Менше програмування – більше користі. "BAS ERP" – готове рішення для автоматизації виробництва електронного обладнання
- Від Бухгалтерії до ERP: як знайти баланс між розміром інвестицій та можливостями системи
Програма конференції продовжує формуватися, список тем доповнюється.
Умови участі у конференції:
- Представники підприємств (власники і акціонери, генеральні і виконавчі директори, фінансові директори, ІТ-директори, технічні директори та керівники виробництв, головні бухгалтери) – безкоштовно, за умови обов'язкової попередньої реєстрації
- Представники компаній-членів "Всеукраїнської Спілки Автоматизаторів Бізнесу" – безкоштовно, за умови обов'язкової попередньої реєстрації
- Очна участь. Кількість місць в залі обмежена, тому ми просимо від однієї компанії заявляти не більше 2-х учасників. Подати заявку на більшу кількість учасників – не забороняється, і якщо будуть місця, то ми надамо їх, але у разі відсутності місць залишаємо за собою право відмовити у відвідуванні 3-му і більше співробітникам від однієї компанії
- Онлайн участь. Кількість глядачів онлайн-трансляції необмежена
Питання щодо участі в VII ERP FORUM можна надсилати на електронну адресу seminar@unionba.com.ua.
Дата і час проведення: 17 грудня 2024 року (вівторок) з 10:00 по 17:00 (попередньо).
Варіанти участі |
Очно (м. Київ, проспект Берестейський, 84, комплекс "NIVKI-HALL", 1-й поверх, Біла зала) |
Онлайн (перегляд прямої трансляції заходу) |
Реєстрація на очну участь відкрита до 11:00 16 грудня 2024 року!
Реєстрація на онлайн участь відкрита до 18:00 16 грудня 2024 року!