VII ERP FORUM
17.12.2024
Конференція VII ERP FORUM, 17 грудня 2024 року (Київ + онлайн)

VII ERP FORUM

Запрошуємо топ-менеджмент та керівників підрозділів підприємств прийняти участь в конференції VII ERP FORUM. Захід присвячений актуальним питанням автоматизації та цифрової трансформації середнього й великого бізнесу.

Учасникам буде представлено блок доповідей, які розкривають актуальні аспекти автоматизації масштабних підприємств. Зокрема, методисти нададуть рекомендації з побудови та виконання виробничої програми (як для позамовного так і для планового виробництва), використання інструментів оперативного визначення потреб для виконання виробничої програми та збільшення обіговості ресурсів підприємства. Окрема доповідь буде присвячена побудові бюджетної моделі та бюджетного процесу, які дозволяють топ-менеджменту завжди бачити актуальний стан виконання бюджету.

Будуть розглянуті відповіді на актуальні виклики для українських підприємств, зокрема запровадження режиму експортного забезпечення, необхідність надання звітності в форматі SAF-T UA у відповідь на запит від контролюючого органу.

Також, будуть розглянуті різні аспекти процесів, які є важливими для успішного запуску корпоративного проекту автоматизації в промислову експлуатацію, зокрема корпоративне навчання, особливості підходу до впровадження систем управління ресурсами на відміну від облікових систем.

Члени Всеукраїнської Спілки Автоматизаторів Бізнесу, які мають завершені успішні проекти в корпоративному секторі, поділяться досвідом та результатами їх впровадження.

На Вернісажі партнерських рішень, який буде організовано в рамках конференції, учасники зможуть адресувати свої запитання спеціалістам та експертам провідних ІТ-компаній, обмінятися думками з питань автоматизації бізнесу в ході живого спілкування.

 

Організатор: Всеукраїнська Спілка Автоматизаторів Бізнесу


В програмі VII ERP FORUM:
  • Макроекономіка України: гра на витривалість
  • Тенденції автоматизації на корпоративному ринку в 2024 році
  • Побудова і виконання виробничої програми для впевненого виконання зобов'язань перед замовниками
  • Підвищуємо обіговість ресурсів: оперативне забезпечення матеріальних потреб
  • Засоби бюджетного моделювання і аналізу фінансового стану для вирішення складних і нетипових завдань керування підприємством
  • Ключові аргументи що до переходу на редакцію 2.5 "BAS ERP" та "BAS Комплексне управління підприємством"
  • Потреба в корпоративному навчанні для ефективного використання автоматизованих систем – ділимося досвідом
  • Система якості, як запорука ефективності бізнесу
  • Практичний досвід впровадження алгоритмів побудови звітності в форматі SAF-T UA
  • Інструменти виписки податкових документів у режимі експортного забезпечення
  • Як швидко впровадити ERP і не отримати "просто облікову систему"
  • FlyDoc – більше, ніж обмін документами з контрагентами
  • Успішні кейси впроваджень рішень BAS для корпоративного сектору, реалізовані членами САБ:
    • Аналіз потреб перед проєктом автоматизації забезпечує оптимізацію бізнес-процесів підприємства
    • Досвід побудови управлінського обліку та виходу на фінансову звітність
    • Як впровадження ERP-систем BAS дозволяє компаніям-виробникам виконувати вимоги щодо наскрізної простежуваності компонентів виробів
    • Цифрова трансформація процесу підтримки належного рівня запасів на складі інтернет-магазину, і не тільки
    • Реальні кейси використання Agile та Waterfall в ERP-проєктах. Як вибір методології впливає на фінансові показники підприємства
    • Менше програмування – більше користі. "BAS ERP" – готове рішення для автоматизації виробництва електронного обладнання
    • Управління агробізнесом без стресу: реальний досвід впровадження "BAS АГРО. Комплексне управління підприємством"
    • "BAS Будівництво. ERP" та "BAS Будівництво. Комплексне управління підприємством": швидке та ефективне впровадження готових рішень для будівельних компаній

Умови участі у конференції:
  • Представники підприємств (власники і акціонери, генеральні і виконавчі директори, фінансові директори, ІТ-директори, технічні директори та керівники виробництв, головні бухгалтери) – безкоштовно, за умови обов'язкової попередньої реєстрації
  • Представники компаній-членів "Всеукраїнської Спілки Автоматизаторів Бізнесу" – безкоштовно, за умови обов'язкової попередньої реєстрації
    • Очна участь. Кількість місць в залі обмежена, тому ми просимо від однієї компанії заявляти не більше 2-х учасників. Подати заявку на більшу кількість учасників – не забороняється, і якщо будуть місця, то ми надамо їх, але у разі відсутності місць залишаємо за собою право відмовити у відвідуванні 3-му і більше співробітникам від однієї компанії
    • Онлайн участь. Кількість глядачів онлайн-трансляції необмежена

Питання щодо участі в VII ERP FORUM можна надсилати на електронну адресу seminar@unionba.com.ua.

Дата і час проведення: 17 грудня 2024 року (вівторок) з 10:00 по 17:00.

Варіанти участі Очно (м. Київ, проспект Берестейський, 84, комплекс "NIVKI-HALL", 1-й поверх, Біла зала)
Онлайн (перегляд прямої трансляції заходу)

Реєстрація на очну участь відкрита до 11:00 16 грудня 2024 року!
Реєстрація на онлайн участь відкрита до 18:00 16 грудня 2024 року!


РЕЄСТРАЦІЮ ЗАВЕРШЕНО!

 

Повернутися назад