Запрошуємо топ-менеджмент та керівників підрозділів підприємств прийняти участь в конференції VII ERP FORUM. Захід присвячений актуальним питанням автоматизації та цифрової трансформації середнього й великого бізнесу.
Учасникам буде представлено блок доповідей, які розкривають актуальні аспекти автоматизації масштабних підприємств. Зокрема, методисти нададуть рекомендації з побудови та виконання виробничої програми (як для позамовного так і для планового виробництва), використання інструментів оперативного визначення потреб для виконання виробничої програми та збільшення обіговості ресурсів підприємства. Окрема доповідь буде присвячена побудові бюджетної моделі та бюджетного процесу, які дозволяють топ-менеджменту завжди бачити актуальний стан виконання бюджету.
Будуть розглянуті відповіді на актуальні виклики для українських підприємств, зокрема запровадження режиму експортного забезпечення, необхідність надання звітності в форматі SAF-T UA у відповідь на запит від контролюючого органу.
Також, будуть розглянуті різні аспекти процесів, які є важливими для успішного запуску корпоративного проекту автоматизації в промислову експлуатацію, зокрема корпоративне навчання, особливості підходу до впровадження систем управління ресурсами на відміну від облікових систем.
Члени Всеукраїнської Спілки Автоматизаторів Бізнесу, які мають завершені успішні проекти в корпоративному секторі, поділяться досвідом та результатами їх впровадження.
На Вернісажі партнерських рішень, який буде організовано в рамках конференції, учасники зможуть адресувати свої запитання спеціалістам та експертам провідних ІТ-компаній, обмінятися думками з питань автоматизації бізнесу в ході живого спілкування.
Організатор: Всеукраїнська Спілка Автоматизаторів Бізнесу
В програмі VII ERP FORUM:
- Макроекономіка України: гра на витривалість
- Тенденції автоматизації на корпоративному ринку в 2024 році
- Побудова і виконання виробничої програми для впевненого виконання зобов'язань перед замовниками
- Підвищуємо обіговість ресурсів: оперативне забезпечення матеріальних потреб
- Засоби бюджетного моделювання і аналізу фінансового стану для вирішення складних і нетипових завдань керування підприємством
- Ключові аргументи що до переходу на редакцію 2.5 "BAS ERP" та "BAS Комплексне управління підприємством"
- Потреба в корпоративному навчанні для ефективного використання автоматизованих систем – ділимося досвідом
- Система якості, як запорука ефективності бізнесу
- Практичний досвід впровадження алгоритмів побудови звітності в форматі SAF-T UA
- Інструменти виписки податкових документів у режимі експортного забезпечення
- Як швидко впровадити ERP і не отримати "просто облікову систему"
- FlyDoc – більше, ніж обмін документами з контрагентами
- Успішні кейси впроваджень рішень BAS для корпоративного сектору, реалізовані членами САБ:
- Аналіз потреб перед проєктом автоматизації забезпечує оптимізацію бізнес-процесів підприємства
- Досвід побудови управлінського обліку та виходу на фінансову звітність
- Як впровадження ERP-систем BAS дозволяє компаніям-виробникам виконувати вимоги щодо наскрізної простежуваності компонентів виробів
- Цифрова трансформація процесу підтримки належного рівня запасів на складі інтернет-магазину, і не тільки
- Реальні кейси використання Agile та Waterfall в ERP-проєктах. Як вибір методології впливає на фінансові показники підприємства
- Менше програмування – більше користі. "BAS ERP" – готове рішення для автоматизації виробництва електронного обладнання
- Управління агробізнесом без стресу: реальний досвід впровадження "BAS АГРО. Комплексне управління підприємством"
- "BAS Будівництво. ERP" та "BAS Будівництво. Комплексне управління підприємством": швидке та ефективне впровадження готових рішень для будівельних компаній
Умови участі у конференції:
- Представники підприємств (власники і акціонери, генеральні і виконавчі директори, фінансові директори, ІТ-директори, технічні директори та керівники виробництв, головні бухгалтери) – безкоштовно, за умови обов'язкової попередньої реєстрації
- Представники компаній-членів "Всеукраїнської Спілки Автоматизаторів Бізнесу" – безкоштовно, за умови обов'язкової попередньої реєстрації
- Очна участь. Кількість місць в залі обмежена, тому ми просимо від однієї компанії заявляти не більше 2-х учасників. Подати заявку на більшу кількість учасників – не забороняється, і якщо будуть місця, то ми надамо їх, але у разі відсутності місць залишаємо за собою право відмовити у відвідуванні 3-му і більше співробітникам від однієї компанії
- Онлайн участь. Кількість глядачів онлайн-трансляції необмежена
Питання щодо участі в VII ERP FORUM можна надсилати на електронну адресу seminar@unionba.com.ua.
Дата і час проведення: 17 грудня 2024 року (вівторок) з 10:00 по 17:00.
Варіанти участі |
Очно (м. Київ, проспект Берестейський, 84, комплекс "NIVKI-HALL", 1-й поверх, Біла зала) |
Онлайн (перегляд прямої трансляції заходу) |
Реєстрація на очну участь відкрита до 11:00 16 грудня 2024 року!
Реєстрація на онлайн участь відкрита до 18:00 16 грудня 2024 року!