30.04.2020

Акційна антикризова пропозиція до 31.08.2020 р.: комплект продуктів "BAS Документообіг КОРП" + ліцензії на 50 користувачів і 64-х розрядний сервер зі знижкою 30%

Програмний продукт "BAS Документообіг КОРП", випущений в червні 2018 року, містить широкий набір можливостей для управління діловими процесами і спільною роботою співробітників.

В умовах кризи, викликаної пандемією коронавірусу COVID-19, можливість організації віддаленої роботи співробітників (облік робітників, які працюють вдома, облік простоїв, звітність по віддаленій роботі) зі збереженням звичної спільної роботи над документами (наказами, договорами, заявками та т. п.), включаючи погодження та затвердження, дозволяють компанії пережити кризу з мінімальними втратами. До складу версії 2.1.4 включені можливості організації та контролю віддаленої роботи користувачів (див. https://its.bas-soft.eu/db/metodbasu#content:200501:hdoc).

Поточною новиною оголошуємо про акцію, під час якої спеціальний бандл, що містить "BAS Документообіг КОРП", клієнтську ліцензію на 50 робочих місць и ліцензію на 64-розрядний сервер, який можна придбати за спеціальною ціною з дисконтом 30% у порівнянні з придбанням зазначених продуктів окремо. Акційна пропозиція обмежена у часі – антикризовий комплект можна придбати тільки до 31.08.2020 року (включно).

Нагадуємо, що раніше було оголошено про акцію для користувачів корпоративних продуктів, під час якої "BAS Документообіг КОРП" можна придбати за спеціальною ціною і швидко розгорнути його на існуючій інфраструктурі підприємства (див. http://unionba.com.ua/news/673). Акції не перетинаються і відповідно користувачі корпоративних продуктів можуть приймати участь в обох.

З 30.04.2020 р. в продажі продукт:

Найменування Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
BAS Документообіг КОРП. Антикризовий комплект на 50 користувачів + сервер 64х 145 000

Програмний продукт "BAS Документообіг КОРП. Антикризовий комплект на 50 користувачів + сервер 64х" можна придбати до кінця серпня 2020 року в електронному вигляді (див. нижче розділ "Порядок продажу"). У комплект поставки входять повноцінна конфігурація "BAS Документообіг КОРП" з усіма необхідними дистрибутивами, документацією, набором пін-кодів, реєстраційною анкетою і користувацькою угодою, а також клієнтська ліцензія на використання програмного продукту на 50 робочих місцях і ліцензія на використання 64-розрядного сервера.

Детальний опис функціональних можливостей конфігурації "BAS Документообіг КОРП" наводиться на сторінці https://www.bas-soft.eu/soft/bas-corp/bas-dokumentoobig/.

Впровадження електронного документообігу на підприємстві на базі продукту "BAS Документообіг КОРП" дасть швидкий економічний ефект за рахунок зниження матеріальних витрат на підготовку і узгодження як внутрішніх документів, так і документів (договорів, заявок тощо) з постачальниками, підрядниками або покупцями. Можливості безшовної інтеграції з програмами "BAS ERP" і "BAS Комплексне управління підприємством" або обміну з іншими конфігураціями ("Управління торговим підприємством", "Управління невеликою фірмою" та інших) за правилами, що йдуть у поставці "BAS Документообіг КОРП", дозволять інтегрувати електронний документообіг у корпоративну систему автоматизації за мінімальний час і з мінімальними витратами.

 

ПОРЯДОК ПРОДАЖУ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ

Програмний продукт "BAS Документообіг КОРП. Антикризовий комплект на 50 користувачів + сервер 64х" доступний до придбання до 31 серпня 2020 р.

Для придбання програмного продукту "BAS Документообіг КОРП. Антикризовий комплект на 50 користувачів + сервер 64х" слід звертатись до членів Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ) (див. http://unionba.com.ua/).

Продукт "BAS Документообіг КОРП. Антикризовий комплект на 50 користувачів + сервер 64х" можна придбати разом з клієнтськими і серверними ліцензіями, однак знижка в 30% на додаткові серверні і клієнтські ліцензії не поширюється.

Даний продукт не можна придбати на умовах апгрейду.

Заміна типу захисту для даного продукту не передбачена.

 

ОСОБЛИВОСТІ ОТРИМАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСТАВОК ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ

Після придбання програмних продуктів партнеру в його особистий кабінет на порталі інформаційно-технологічного супроводу (далі – Портал ІТС) за адресою https://portal.bas-soft.eu/ буде передано комплект електронної поставки, що містить реєстраційний номер, пін-коди для активації продукту та його реєстрації, а також посилання на завантаження дистрибутива, документації та інших матеріалів, які включено до складу придбаного продукту.

Продукт реєструється в базі технічної підтримки одночасно з передачею продукту партнеру. Після цього покупець продукту отримує статус зареєстрованого користувача. Паперові варіанти реєстраційних карток не друкуються. Для підтвердження правомірності володіння ліцензійним продуктом користувачеві достатньо роздрукувати електронний варіант заповненої реєстраційної картки та мати документи, що підтверджують легальність придбання.

Партнер може передати користувачеві продукт різними способами:

  • завантажити та особисто встановити продукт на комп'ютер користувача
  • переслати комплект поставки електронною поштою
  • зареєструвати продукт в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС за адресою https://portal.bas-soft.eu/, після чого в особистому кабінеті користувача з'являться посилання на завантаження дистрибутива та пін-коди, які необхідні для активації продукту

Звертаємо увагу, посилання на завантаження дистрибутива будуть дійсні протягом 30 днів з моменту "відвантаження" продукту партнеру. Необхідно за цей період встигнути завантажити дистрибутив програмного продукту.

Документація та супровідні матеріали надаються у форматі ресурсу https://its.bas-soft.eu/. Документація має ієрархічну структуру ("дерево"), що складається з глав, при цьому кожна глава, у свою чергу, є вузлом ієрархічної структури. Таке представлення дозволяє відразу бачити зміст книги і швидко переходити до потрібної глави.

Для встановлення програми на комп'ютер необхідно розпакувати архів і запустити autorun.exe. Далі у діалозі можна встановити програму повністю "за один клік" або вибрати встановлення частинами, а також переглянути документацію та супровідні матеріали.


СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Підтримка користувачів зазначених програмних продуктів здійснюється відповідно до правил надання сервісу ІТС "Лінія консультацій" (див. https://portal.bas-soft.eu/applications/67).

Підтримка здійснюється Службою технічної підтримки за наявності договору Інформаційно-технологічного супроводу (ІТС).

Повернутися назад