Впровадження

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
  • АЙТІ ТІМ
  • Київ
  • (044) 338-8005
  • Мачковский Петр Александрович
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
Управління виробничим підприємством
Галузь:
Виробництво, ПЕК > : Харчова промисловість

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік та звітність >
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Виробничі операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Завершення періоду
        • Бухгалтерський облік на плані рахунків для бюджетних установ
        • Регламентована звітність
      • Податковий облік
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
    • Управлінський облік
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Документообіг (ECM) >
    • Облік договорів
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Підготовка регламентованої звітності
    • Підбір кадрів
    • Аналіз кадрового складу
    • Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів
    • Облік робочого часу
    • Розрахунок зарплати
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
      • Облік ТМЦ в цехових коморах
      • Комплектація та розукомплектація ТМЦ
      • Підключення складського обладнання
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Планування продажів
      • Ціноутворення, прайс-листи
      • Оформлення замовлень покупців
      • Облік продажів
      • Аналіз продажів ABC/XYZ
      • Оптова торгівля
      • Роздрібна торгівля
      • Підключення торгового обладнання
  • Управління виробничими процесами та наданням послуг >
    • Управління даними про склад та структуру виробу (специфікації, рецептури)
    • Облік витрат на виробництво
    • Облік витрат на виробництво (Розширена аналітика обліку витрат)
    • Облік основних засобів, розрахунок амортизації
    • Розрахунок нормативної собівартості
    • Розрахунок фактичної собівартості
    • Облік діяльності допоміжних виробництв
    • Облік спецодягу та спецоснащення
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Управління відносинами з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
    • Формування графіка оплати постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
  • Галузева специфіка >
    • Формування галузевої звітності
  • Облік експортно-імпортних операцій
  • Інше >
    • Управління якістю за стандартами ISO

Виконано наступні роботи:

  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або 1С:Підприємство
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Підключення спеціалізованого обладнання (наприклад, торгового обладнання)
  • Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
  • Індивідуальне навчання в офісі замовника
  • Навчання в групі в офісі замовника
  • Встановлення та налаштування сервера СУБД
  • Встановлення та налаштування системного і мережевого програмного забезпечення
  • Встановлення та налаштування серверів, робочих станцій і периферійного обладнання

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами

Впроваджено в:

  • ПАО "Киевхлеб" - фактический пользователь (ООО "Арумтек" - компания, на которую зарегистрирован продукт)
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 4800
  • Київ
  • 30.10.2015

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 420
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 253
    • В режимі тонкого клієнта: 168
  • Варіант роботи: Клієнт-сервер (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Інші параметри:

количество справочников - 275 видов документов - 385 регистров - 480 отчетов - 525 количество вводимых документов в день - 32956 среднее число строк в одном документе - 15 объем информационной базы (Мб) на момент описания - 452 848

Підтвердження:

  • Є відгук замовника