Впровадження

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
Управління торговим підприємством
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Транспорт > : Пошта, доставка та експедирування
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Фінансовий аналіз
    • Управлінський облік
    • Управлінський облік і розрахунок собівартості методом ABC
    • Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства (KPI)
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Підбір кадрів
    • Аналіз кадрового складу
    • Навчання персоналу
    • Оцінка і аттестаци персоналу
    • Розрахунок зарплати
    • Підготовка регламентованої звітності
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Планування закупівель
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Формування графіка оплати постачальникам
    • Управління відносинами з постачальниками
    • Управління ланцюжками поставок
  • Управління виробничими процесами та наданням послуг >
    • Облік основних засобів, розрахунок амортизації
    • Розрахунок фактичної собівартості
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Логістика адресного складу
      • Підключення складського обладнання для різних цілей складського обліку
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Оформлення замовлень покупців
      • Формування графіка надходження оплат
      • Взаєморозрахунки з покупцями
    • Транспорт >
      • Планування витрат паливно мастильних матеріалів (ПММ)
      • Диспетчеризація вантажоперевезень
      • Облік власного транспорту

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Підключення спеціалізованого обладнання (наприклад, торгового обладнання)
  • Індивідуальне навчання в офісі замовника
  • Навчання в групі в офісі замовника
  • Дистанційне навчання користувачів
  • Встановлення та налаштування сервера СУБД
  • Встановлення та налаштування системного і мережевого програмного забезпечення
  • Встановлення та налаштування серверів, робочих станцій і периферійного обладнання

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • Проведено налагодження та перевірка доступу до інтернет-версії ІТС та інтернет-сервісів "Задати питання аудитору" та інших
  • Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів

Впроваджено в:

  • ООО «Украинская почтовая группа»
  • Київ
  • 01.02.2012

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 50
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 50
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних PostgreSQL)

Інші параметри:

Количество справочников более 25 Кол. видов документов более 17 Кол. видов регистров более 30 Кол. отчетов более 50 Кол. вводимых документов в день более 3000 Среднее число строк в одном документе -5 Объем информационной базы на момент написания 1,8 ГБ