Впровадження ERP-системи ("BAS ERP") для ТОВ "Лакофарбовий завод "Аврора"

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
BAS ERP
Галузь:
Виробництво, ПЕК > : Хімічна, нафтохімічна, фармацевтична промисловість
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік та звітність >
        • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Виробничі операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Завершення періоду
        • Регламентована звітність
      • Податковий облік
    • Бюджетування, фінансове планування
    • Фінансовий аналіз
    • Управлінський облік
    • Управлінський облік і розрахунок собівартості методом ABC
    • Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства (KPI)
    • Аналіз даних і прогнозування
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Електронний документообіг (ЕДО) з контрагентами (обмін електронними документами з контрагентами) >
    • Інтеграція (вбудовування) електронного документообігу
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Планування закупівель
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
    • Формування графіка оплати постачальникам
    • Управління відносинами з постачальниками
  • Управління виробничими процесами та наданням послуг >
    • Управління даними про склад та структуру виробу (специфікації, рецептури)
    • Планування потреби в матеріалах
    • Управління даними про технологію виробництва (маршрутні карти)
    • Планування потреби в потужностях
    • Об'ємно-календарне планування виробництва
    • Цехове (позмінне) планування виробництва
    • Диспетчеризація виробництва на рівні цеху
    • Облік витрат на виробництво
    • Облік основних засобів, розрахунок амортизації
    • Розрахунок нормативної собівартості
    • Розрахунок фактичної собівартості
    • Облік послуг виробничого характеру
    • Сертифікація якості сировини і продукції
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
      • Управління ордерним складом
      • Резервування ТМЦ
      • Логістика адресного складу
      • Облік ТМЦ в цехових коморах
      • Комплектація та розукомплектація ТМЦ
      • Контроль та облік серійних номерів, термінів придатності та сертифікатів
      • ABC/XYZ аналіз запасів
      • Підключення складського обладнання для різних цілей складського обліку
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Планування продажів
      • Ціноутворення, прайс-листи
      • Оформлення замовлень покупців
      • Розрахунок нормативної собівартості замовлень
      • Облік продажів
      • Аналіз продажів ABC/XYZ
      • Формування графіка надходження оплат
      • Взаєморозрахунки з покупцями
      • Оптова торгівля
  • Галузева специфіка >
    • Інтеграція з галузевими продуктами сторонніх розробників
    • Планування та організація громадського харчування
  • Управління відносинами з клієнтами (CRM)
  • Облік експортно-імпортних операцій

Виконано наступні роботи:

  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Індивідуальне навчання в офісі замовника
  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Підключення спеціалізованого обладнання (наприклад, торгового обладнання)
  • Навчання в групі в офісі замовника
  • Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
  • Встановлення та налаштування сервера СУБД
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Дистанційне навчання користувачів

Роботи з адаптації:

було розроблено нове рішення для "BAS ERP" – підсистема «Контроль якості»:

• Контроль якості сировини і тари в зоні приймання;
• Генерація сертифікату якості на сировину;
• Облік неякісної сировини;
• Контроль якості напівфабрикатів;
• Контроль якості готової продукції;
• Реаттестація готової продукції;
• Генерація сертифікатів якості на готову продукцію;
• Система звітів для відділу контроля якості.

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Оформлений платний договір ІТС
  • Оформлено пільговий супровід ІТС

Додаткова інформація:

Історія лакофарбового підприємства «Аврора» бере свій початок з 1933 року, коли в місті Черкаси був створений невеликий завод, що виробляє лакофарбову продукцію. З 2008 року є членом одного з кращих виробників лакофарбової продукції «Helios». Helios входить до складу групи компаній – світового лідера з виробництва лакофарбових матеріалів – KANSAI PAINT group.
До впровадження ERP-системи в інформаційній системі Замовника був автоматизований тільки регламентований облік. Основні відділи підприємства Замовника (виробництво, склад, продаж ГП, закупівлі, планування, бюджетування, казначейство) – були частково автоматизовані власними силами Замовника шляхом модернізації типової конфігурації "Бухгалтерія". Інформаційна система не задовольняла потребам виробничого підприємства в нинішніх реаліях. В кінці 2018 року для підвищення ефективності роботи керівництвом компанії було прийнято рішення про впровадження ERP-системи на базі конфігурації BAS ERP. В якості виконавця було обрано компанію «А4».

На початку 2019 року було сформовано 2 проектні команди. Зі сторони Замовника на проект було виділено куратор проекту, а також бізнес-експерти по кожній функціональній області. Зі сторони Виконавця - керівник проекту, сертифіковані бізнес-аналітики, функціональний архітектор та інженери-програмісти.

В січні 2020 року ERP-система була запущена в дослідну експлуатацію, а в березні 2020 року в промислову. На базі конфігурації BAS ERP автоматизовано наступні ділянки обліку:
•Бухгалтерський і податковий облік
•Продажі і ціноутворення
•Виробництво
•Контроль якості
•Закупівлі
•Складська логістика (адресне зберігання)
•Казначейство
•Доставка

Істотними досягненнями проекту є:
•Ведення оперативного обліку і аналіз закупівель, продажів
•Оперативне управління взаєморозрахунками з клієнтами, постачальниками і коштами;
•Контроль за станом торгової діяльності (ціновою політикою, обігом, асортиментом)
•Автоматична заборона відвантаження готової продукції при перевищенні лімітів і простроченої дебіторської заборгованості;
•Розрахунок ретробонусів для продажів в сегменті DIY.
•Інтеграція з системою електронного документообігу EDI;
•Пакетний друк всіх необхідних документів при відвантаженні готової продукції;
•Контроль витрат з доставки на реалізовані товари (аналіз маржинальності замовлень);
•Оперативний моніторинг виробничих процесів
•Розроблено інструмент масової генерації планових калькуляцій продукції і напівфабрикатів на кожен місяць. Планові калькуляції формуються за індивідуальними алгоритмами і складаються з витрат матеріальних, трудових, логістичних, загальновиробничих, витрат часу роботи і амортизації обладнання.
•Планування закупівель сировини і матеріалів з урахуванням поточних залишків, вже замовлених матеріалів, незавершеного виробництва і поточних внутрішніх потреб$
•Розробка системи звітів для материнської компанії;
•Підключення обладнання – ТЗД
•Прозорість та контрольованість всіх операцій на підприємстві;
•Виключення дублюючої реєстрацій даних;

Також було розроблено нове рішення для BAS ERP – підсистема «Контроль якості»:

•Контроль якості сировини і тари в зоні приймання;
•Генерація сертифікату якості на сировину;
•Облік неякісної сировини;
•Контроль якості напівфабрикатів;
•Контроль якості готової продукції;
•Генерація сертифікатів якості на готову продукцію;
•Система звітів для відділу контроля якості.

Впроваджено в:

  • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ЛАКОФАРБОВИЙ ЗАВОД "АВРОРА"
  • Історія лакофарбового підприємства «Аврора» бере свій початок з 1933 року, коли в місті Черкаси був створений невеликий завод, що виробляє лакофарбову продукцію. З 2008 року є членом одного з кращих виробників лакофарбової продукції «Helios». Helios входить до складу групи компаній – світового лідера з виробництва лакофарбових матеріалів – KANSAI PAINT group.
  • Черкаси
  • 13.03.2020

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 50
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі тонкого клієнта: 50
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)