У цьому інформаційному листі:
2. Дайджест нових матеріалів, опублікованих з моменту попереднього огляду
Запрошуємо на онлайн-семінар "Лекторій" на тему "ВІДРЯДЖЕННЯ: оформлення, витрати, облік", який відбудеться 12 листопада 2020 року в рамках інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) користувачів.
Онлайн-семінар БЕЗКОШТОВНИЙ для користувачів пакетів онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ", "Тех.підтримка", "Бухгалтерський"!
Ознайомитися з детальною програмою, а також зареєструватися на онлайн-лекторій можна на сайті Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу".
Усі користувачі, які мають пакети онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ", "Тех.підтримка", "ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ", а також договір ІТС для Партнерів, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті. Користувачі пакету "ІТС ТЕХНО" отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до онлайн-документації з продуктів для автоматизації бізнесу).
Доступ на сайт відкривається на час дії пакетів сервісів ІТС.
До уваги користувачів і партнерів!
Доступ до ІС ІТС здійснюється з використанням облікового запису Порталу ІТС. Тобто окремої реєстрації на сайті інформаційної системи ІТС не потрібно, користувач заходить на сайт з тим же логіном і паролем, що і на Портал ІТС.
Як зареєструватися на Порталі ІТС, описано в розділі "Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС".
Перевірити реєстрацію договору ІТС можна в особистому кабінеті Порталу ІТС в розділі "Договори".
З усіх питань щодо роботи з інформаційною системою ІТС і сайту its.1c.ua звертайтеся за адресою web-its@1c.ua.
Питання про роботу Порталу ІТС можна задавати на webits-info@1c.ua.
У поточному випуску користувачам рішень "BAS Бухгалтерія" та "BAS Бухгалтерія КОРП" рекомендуємо ознайомитися з методикою обміну первинними документами між контрагентами за допомогою сервісу "FREDO ДокМен".
Корисним для ознайомлення буде порядок списання нестач і втрат від псування запасів. Також рекомендуємо ознайомитися з особливостями обліку витрат у програмах.
Для користувачів представлено опис методів нарахування амортизації малоцінних необоротних матеріальних активів в бухгалтерському та податковому обліку. На конкретних прикладах розглянуто методики нарахування амортизації методами "50% - 50%" і "100%" при обліку малоцінки через підсистему обліку основних засобів.
Користувачам програм "BAS ERP", "BAS Комплексне управління підприємством" та "BAS Бухгалтерія КОРП" рекомендуємо ознайомитися з порядком складання графіка відпусток та перенесення відпустки.
Для користувачів рішень "BAS ERP" та "BAS Комплексне управління підприємством" оновлено методики налаштування обліку операцій в іноземній валюті та конвертації валюти.
Користувачам усіх типових рішень BAS рекомендуємо ознайомитися з оновленою методикою пошуку і вилучення дублів, механізмом вилучення об'єктів конфігурації та методикою отримання посилань на об'єкти інформаційної бази.
Користувачам програми "BAS Малий бізнес" рекомендуємо ознайомитися зі статтями, автором яких є Анна Федосюк, спеціаліст-консультант компанії "Хвоя Інтегра". В матеріалах представлені різні аспекти використання прикладного рішення для автоматизації ключових процесів на підприємствах малого бізнесу. У поточному випуску у новому розділі "Облік запасів" представлено порядок використання додаткових одиниць виміру та методику переоцінки запасів в роздрібних структурних одиницях з сумовим обліком. Розділ "Торговельні операції" доповнено методикою налаштування автоматичної виїмки грошей при закритті касової зміни.
Для користувачів усіх типових програм для автоматизації бізнесу оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період "листопад 2019 р. – жовтень 2020 р.".
Розділ доповнено переліком рекомендацій та відповідей на питання щодо роботи рішень "BAS".
У розділі оновлено перелік рекомендацій і відповідей на питання щодо роботи прикладних рішень "1С:Підприємства".
Для розробників конфігурацій оновлена методика переводу конфігурацій "1С:Підприємство 8.2" на платформу "1С:Підприємство 8.3" без режиму сумісності з версією 8.2.
Пропонуємо ознайомитися з оновленою демонстраційною конфігурацією "Керований додаток" для платформи 8.3, а також з технологією створення зовнішніх компонент.
Оновлено опис і установка зовнішньої обробки "Консоль запитів" для керованого додатку, яка призначена для налагодження і перегляду результатів виконання запитів в режимі "1С:Підприємство".
Оновлено опис і сама конфігурація "ГітКонвертер", яка призначена для односторонньої синхронізації сховища конфігурації "1С:Підприємства" з репозиторієм Git і подальшим переходом на розробку в 1C:Enterprise Development Tools (1C:EDT) зі збереженням історії.
Цікавими для ознайомлення будуть інструкції з налагодження:
Також рекомендуємо ознайомитися з методикою розміщення даних "1С:Підприємства 8", яка містить опис складу полів таблиць бази даних, що визначаються різними об'єктами метаданих.
У зв’язку з початком продажів доповнення "BAS. Модуль обліку акцизного палива" для програм "BAS Бухгалтерія ПРОФ" і "BAS Бухгалтерія КОРП", яке дозволяє вести облік акцизного податку в організаціях, що займаються оптовою та роздрібною торгівлею паливом (див. детальніше http://unionba.com.ua/news/701), на сайті ІТС опубліковано Посібник "BAS. Модуль обліку акцизного палива. Користувацька інструкція".
У довіднику "Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами" у розділі "Методичні рекомендації з використання сервісу "FREDO ДокМен" оновлено методику роботи з модулем "Шаблони первинних документів".
З моменту попереднього огляду випущено версії "FREDO": 01.03.011 – 01.03.012.
У розділі "Методичні рекомендації з використання модулю FlyDoc" підрозділ "Налаштування модулю" доповнено методикою налаштування лічильників документів, які використовуються для створення унікальних ідентифікаторів податкових документів, з якими вони відправлятимуться на реєстрацію до ДПС. Також у підрозділі оновлено порядок налаштування роздільного прийому вхідних повідомлень, завантаження сертифікатів для підписання та відправки документів, завантаження ліцензії для роботи в модулі FlyDoc.
У підрозділі "Робота з документами" представлено методику створення облікових документів на основі вхідних електронних документів, а також актуалізовано методики прийому первинних документів від контрагентів, створення первинного документа та його відправки у підсистемі FlyDoc.
Розділ "Консультації з питань роботи модулю FlyDoc" доповнено новими відповідями на питання з роботи сервісу.
Довідник "Консультації аудитора" доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу "Консультації аудитора". Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність пакету онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ" або "Бухгалтерський".
Поставити запитання аудитору, в тому числі для допомоги у формуванні запиту до ДПС, можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.
Користувачі, які мають діючий договір "ІТС ПРОФ" або "Бухгалтерський", можуть щомісячно задавати запитання аудитору.
Детальніше про сервіс "Консультації аудитора" та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС.
При отриманні лікарняного листа у бухгалтера виникає маса питань, пов'язаних як з обчисленням суми лікарняного, так і з її урахуванням і виплатою. Про процедуру обчислення лікарняних працівнику на підприємстві від прийняття рішення про оплату лікарняного листа і до відображення в обліку суми лікарняних див. актуалізовані підрозділи "Загальні положення", "Комісія (уповноважений) із соціального страхування", "Порядок розрахунку виплати допомоги по тимчасовій втраті працездатності" і "Порядок бухгалтерського обліку та оподаткування лікарняних" розділу "Лікарняні, декретні та інші види соціального забезпечення" довідника "Праця і заробітна плата".
Тимчасова непрацездатність працівника може наступити і в зв'язку з нещасним випадком на підприємстві або профзахворюванням. В такому випадку працівнику також виплачуються лікарняні на підставі листка непрацездатності. Крім того, підприємство на підставі листка непрацездатності виплачує ще один вид соціальної допомоги - декретні. Про процедуру обчислення і виплати декретних, а також лікарняних, пов'язаних з нещасним випадком на підприємстві або профзахворювання, див. актуалізовані підрозділи "Розрахунок, виплата, облік та оподаткування декретних", "Розслідування та облік нещасних випадків і профзахворювань" і "Розрахунок, виплата та облік допомоги по тимчасовій непрацездатності у зв'язку з нещасним випадком або профзахворюванням" розділу "Лікарняні, декретні та інші види соціального забезпечення".
У довіднику "Праця і заробітна плата" на прикладі роботи в конфігурації "Зарплата і Управління Персоналом для України" оновлені приклади підрозділу "Порядок розрахунку і виплати допомоги по тимчасовій непрацездатності" розділу "Лікарняні, декретні та інші види соціального забезпечення". Матеріал також актуальний для користувачів конфігурації "Управління виробничим підприємством для України".
Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:
У зв'язку зі змінами в законодавстві внесені доповнення в підрозділи "Мінімальна зарплата, прожитковий мінімум і інші показники" в частині мінімальної зарплати і "Звітність (види, терміни подання та ін.)" в частині статистичної звітності довідника "Бухгалтеру на замітку".
Опубліковано відеоматеріали доповідей семінарів "Лекторій":
Переглянути відеоматеріали можуть користувачі, які мають пакети онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ", "Тех.підтримка" або "Бухгалтерський".
Додано нові консультації та відповіді на питання в довідник "Дебет-Кредит. Питання і консультації".
У довіднику "Календар бухгалтера" представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності у листопаді 2020 року.
На сайті ІТС представлена актуальна станом на 28.10.2020 р. нормативно-правова база "ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка", підготовлена ІАЦ "Ліга".
Довідник "Бухгалтерський облік суб’єктів державного сектору" доповнено новим матеріалом "Малоцінні та швидкозношувані предмети" у підрозділі "Інші нефінансові активи", в якому представлено інформацію про визнання в бухгалтерському обліку та оцінку малоцінних та швидкозношуваних предметів, аналітичний облік та документальне оформлення операцій надходження та вибуття, відображення руху малоцінних та швидкозношуваних предметів в бухгалтерському обліку та звітності.
Довідник "Закупівлі за державні кошти" доповнено новим розділом "Організація публічних закупівель", в якому розглянуто формування складу, функції, порядок та оплата роботи тендерного комітету, форми призначення уповноваженої особи, доплата за додаткову роботу, категорії професій, які передбачають заборону на суміщення чи сумісництво, випадки конфлікту інтересів між замовником та учасником, вимоги до уповноваженої особи та її функції, порядок роботи та інше. Інформація корисна суб’єктам державного сектору й комерційним підприємствам - постачальникам товарів, робіт і послуг.
Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу "Оновлення програм".
Технологічна платформа Business Automation Framework:
Галузеві рішення Business Automation Software:
Технологічна платформа 1С:Підприємство 8:
Галузеві рішення 1С:Підприємство 8:
Вид договору ІТС
|
Договір
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС,
грн. без ПДВ |
Доступ до пакету онлайн-сервісів за тарифом "ІТС ПРОФ"
|
||
|
24 міс.
|
19800
|
|
12 міс.
|
9900
|
|
6 міс.
|
5400
|
|
3 міс.
|
3000
|
|
1 міс. |
1500
|
|
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4
|
5800
|
|
із щомісячною оплатою |
900
|
Доступ до пакету онлайн-сервісів за тарифом "ІТС ТЕХНО"
|
||
|
12 міс.
|
6600
|
|
6 міс.
|
3900
|
|
із щомісячною оплатою
|
660
|
"ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ" на 12 міс. (залежно від кількості дозволів)
|
||
|
від 1 до 5
|
1400
|
|
від 6 до 10
|
1280
|
|
від 11 до 20
|
1160
|
|
від 21 до 50
|
1040
|
|
від 51 до 100
|
920
|
|
більше 100
|
800
|
Апгрейд з "ІТС ТЕХНО" на "ІТС ПРОФ"
|
||
|
доплата за 1 місяць
|
300
|
|
доплата за 2 місяці
|
600
|
|
доплата за 3 місяці
|
900
|
|
доплата за 4 місяці
|
1200
|
|
доплата за 5 місяців
|
1500
|
|
доплата за 6 місяців
|
1800
|
|
доплата за 7 місяців
|
2100
|
|
доплата за 8 місяців
|
2400
|
|
доплата за 9 місяців
|
2700
|
|
доплата за 10 місяців
|
3000
|
|
доплата за 11 місяців
|
3300
|
Придбаний договір ІТС
|
Тривалість попереднього договору ІТС
|
|||
24, 12 міс.
або пільговий 8+4 |
6 міс.
|
3 міс.
(в т.ч. пільговий) |
1 міс.
|
|
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
|
||||
"ІТС ПРОФ" на 12 місяців
|
8700
|
9300
|
9600
|
9800
|
"ІТС ПРОФ" на 6 місяців
|
4800
|
5100
|
5250
|
5350
|
"ІТС ПРОФ" на 3 місяці
|
2700
|
2850
|
2925
|
2975
|
"ІТС ПРОФ" на 1 місяць
|
1400
|
1450
|
1475
|
1490
|
Вид доступу до онлайн-сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. без ПДВ |
Доступ до пакету онлайн-сервісів "Тех.підтримка" на 12 міс.
|
3000
|
Вид доступу до онлайн-сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. без ПДВ |
Доступ до пакету онлайн-сервісів "Бухгалтерський" на 12 міс.
|
5900
|
Вид доступу до онлайн-сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. без ПДВ |
Доступ до онлайн-сервісу "RDI Service" на 12 міс.
|
720
|
Вид доступу до онлайн-сервісу
|
Рекомендована
роздрібна ціна, грн. без ПДВ |
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для юр. особи на 12 міс.
|
3000
|
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для юр. особи (додаткове підключення) на 1 міс.
|
250
|
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для ФОП на ССО на 12 міс.
|
1200
|
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для ФОП на ССО (додаткове підключення) на 1 міс.
|
100
|
Доступ до онлайн-сервісу "FREDO Звіт" для юр. особи (додаткове підключення) на 1 міс.
|
200
|
Доступ до онлайн-сервісу "FREDO Звіт" для ФОП на ССО (додаткове підключення) на 1 міс.
|
30
|
Доступ до онлайн-сервісу "FREDO ДокМен" (додаткове підключення) на 1 міс. |
83
|
Вид сервісу
ІТС Галузевий |
Кількість місяців
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу "ІТС Галузевий" 1-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
540
|
|
3 міс.
|
1170
|
|
6 міс.
|
2160
|
|
12 міс.
|
4050
|
|
Пільговий 12 міс. (8+4)
|
2700
|
Доступ до онлайн-сервісу "ІТС Галузевий" 2-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
1080
|
|
3 міс.
|
2340
|
|
6 міс.
|
4320
|
|
12 міс.
|
8100
|
|
Пільговий 12 міс. (8+4)
|
5400
|
Доступ до онлайн-сервісу "ІТС Галузевий" 3-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
2160
|
|
3 міс.
|
4680
|
|
6 міс.
|
8640
|
|
12 міс.
|
16200
|
|
Пільговий 12 міс. (8+4)
|
10800
|
Доступ до онлайн-сервісу "ІТС Галузевий" 4-ї Категорії
|
||
|
1 міс.
|
3240
|
|
3 міс.
|
7020
|
|
6 міс.
|
12960
|
|
12 міс.
|
24300
|
|
Пільговий 12 міс. (8+4)
|
16200
|
Найменування
|
Рекомендована роздрібна ціна,
грн. з ПДВ 20% |
Інформаційно-консультаційна послуга "Консультація аудитора"
|
450
|
Назва сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-2200 на 12 міс.
|
3000
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 міс.
|
2000
|
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-300 на 3 міс.
|
600
|
Назва сервісу
|
Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
|
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc"
для юридичної особи на 1 рік |
5000
|
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc"
для фізичної особи-підприємця (ФОП) на 1 рік |
2500
|