07.10.2021

Інформаційно-технологічний супровід (жовтень 2021 року)

У цій інформаційній новині:

1. Важлива інформація

2. Дайджест нових матеріалів, опублікованих з моменту попереднього огляду

3. Ціни

 


1. ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

Безкоштовний доступ до сервісу ІТС "RDI Service" до кінця осені 2021 року для користувачів проекту "Оренда програм автоматизації"!

Для користувачів проекту "Оренда програм автоматизації" з 1 жовтня 2021 року запущено промо-акцію – безкоштовний доступ до сервісу ІТС "RDI Service" до 30.11.2021 р. Це можливість оцінити роботу сервісу та оформити підписку на сервіс.

Якщо Ви орендуєте одну з програм автоматизації бізнесу, в якій реалізована підтримка сервісу "RDI Service", то Ви можете звернутися до свого постачальника послуг оренди програм для безкоштовного підключення до сервісу на період промо-акції.

Детальніше описано в новині від 30.09.2021 р.

 

Зимове зниження цін на модуль інтеграції ПРРО "Cashalot"!

Сервіс "Cashalot" дозволяє реєструвати розрахункові операції на серверах державних органів безпосередньо з програм для автоматизації бізнесу. Для популяризації сервісу новиною від 28.09.2021 р. повідомлено про акційну пропозицію в період з 01.10.2021 року до 28.02.2022 року включно – 40% знижки на модуль інтеграції ПРРО "Cashalot" з програмами для автоматизації бізнесу.

Докладнішу інформацію, у тому числі ціни, наведено у зазначеній вище новині.

 

Заохочувальна програма для користувачів "ІТС ПРОФ"!

Продовжується дія заохочувальної програми для користувачів, що оформлюють договори "ІТС ПРОФ" на тривалий термін. В акції можуть взяти участь користувачі, які уклали договори "ІТС ПРОФ" на 12 місяців (у т. ч. пільгові договори "ІТС ПРОФ" за схемою 8 + 4) або 24 місяці на умовах оплати за весь період (за передоплатою). Термін дії заохочувальної програми – 1 рік (до грудня 2021 року включно).

Зареєструватися в заохочувальній програмі можна не пізніше 28-го числа (включно) того місяця, з якого починається договір "ІТС ПРОФ". Наприклад, для договорів, що починаються з жовтня 2021 р. – до 28 жовтня 2021 р, для договорів, що починаються з листопада 2021 р. – до 28 листопада 2021 р. і т. д. Зареєструватися після зазначених дат не можна.

Для користувачів, які уклали договори "ІТС ПРОФ" на 12 місяців (у т. ч. пільгові договори "ІТС ПРОФ" за схемою 8+4) або на 24 місяці, які починаються з жовтня 2021 року, в якості подарунка надається набір брендованої канцелярії для повсякденної роботи. У разі укладення договору "ІТС ПРОФ" на 24 місяці додатково надається брендований дорожній фен.

Про подарунки, які отримають учасники заохочувальної програми в наступних місяцях, буде в подальшому повідомлено на сторінці програми на сайті ІТС.

Дізнатися детальніше про правила проведення та зареєструватися в заохочувальній програмі можна на СТОРІНЦІ.

 

Доступ до сервісу ІС ІТС

Усі користувачі, які мають пакети онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ", "ІТС Ретро", "ІТС для віддаленого офісу", "ІТС Ретро для віддаленого офісу", "ІТС для Партнерів", "Тех.підтримка", отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті. Користувачі пакету "ІТС ТЕХНО" отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до онлайн-документації з продуктів для автоматизації бізнесу).

Доступ на сайт відкривається на час дії пакетів сервісів ІТС.

До уваги користувачів і партнерів!

Доступ до ІС ІТС здійснюється з використанням облікового запису Порталу ІТС. Тобто окремої реєстрації на сайті інформаційної системи ІТС не потрібно, користувач заходить на сайт з тим же логіном і паролем, що і на Портал ІТС.

Як зареєструватися на Порталі ІТС, описано в розділі "Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС".

Перевірити реєстрацію договору ІТС можна в особистому кабінеті Порталу ІТС в розділі "Договори".

З усіх питань щодо роботи з інформаційною системою ІТС і сайту its.1c.ua звертайтеся за адресою web-its@1c.ua.

Питання про роботу Порталу ІТС можна задавати на webits-info@1c.ua.

 


2. ДАЙДЖЕСТ НОВИХ МАТЕРІАЛІВ, ОПУБЛІКОВАНИХ З МОМЕНТУ ПОПЕРЕДНЬОГО ОГЛЯДУ

Методична підтримка типових рішень BAS

У поточному випуску користувачам рішень "BAS ERP", "BAS Комплексне управління підприємством" та "BAS Управління торгівлею" рекомендуємо ознайомитись з методикою відображення операцій за короткостроковими кредитами та позиками.

Для користувачів програм "BAS ERP", "BAS Комплексне управління підприємством" та "BAS Бухгалтерія КОРП" наведено методику обліку робочого часу.

Користувачам програми "BAS Бухгалтерія КОРП" рекомендуємо ознайомитись з методикою надходження орендованого автомобіля, а також з варіантами нарахування орендної плати за договором оренди автомобіля та нарахування ПДФО і ВЗ.

Для користувачів програм "BAS ERP", "BAS Комплексне управління підприємством" наведено порядок заповнення регламентованого звіту "Декларація про прибуток".

Користувачам рішення "BAS Малий бізнес" цікавим для ознайомлення буде методика відображення операцій купівлі та продажу валюти.

Також користувачам програми "BAS Малий бізнес" рекомендуємо ознайомитися зі статтями, автором яких є Анна Федосюк, спеціаліст-консультант компанії "Хвоя Інтегра". В матеріалах представлені різні аспекти використання прикладного рішення для автоматизації ключових процесів на підприємствах малого бізнесу. У поточному випуску в розділі "Сервісні функції" рекомендуємо ознайомитись з методикою налаштування облікових записів, що дозволяє відправляти та отримувати листи електронною поштою, наприклад, друковані форми чи звіти, які формуються в програмі. У розділі "Грошові кошти" описана методика відображення надходження грошових коштів на рахунок організації при отриманні кредиту. В розділі "Торговельні операції" наведено порядок передачі власної сировини в переробку стороннім контрагентам.

Для користувачів усіх типових програм для автоматизації бізнесу оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період "жовтень 2020 р. – вересень 2021 р.".

 

 

Методична підтримка типових рішень "1С:Підприємства 8"

У поточному випуску для користувачів типових госпрозрахункових конфігурацій актуалізовано методику автоматичного оновлення періодичної нормативно-довідкової інформації за допомогою сервісу "RDI Service".

Користувачам конфігурацій "Управління торговим підприємством", "Зарплата і Управління Персоналом", "Управління виробничим підприємством" і "Управління торгівлею" (редакція 2.3) рекомендуємо ознайомитися з методикою використання сервісу "Опендатабот.Ризики".

У розділі "Торгове устаткування, що підключається" опубліковано опис зовнішньої компоненти "Сканер штрих-коду" ред. 10 для платформи "1С:Підприємство 8.3".

 

Методична підтримка розробників і адміністраторів

Для розробників конфігурацій опубліковано вимоги до розробки драйверів устаткування, що підключається, версії 3.4, а також оновлено вимоги до розробки драйверів устаткування, що підключається, версії 3.3.

 

Консультації з питань роботи рішень BAS

Розділ доповнено переліком рекомендацій та відповідей на питання щодо роботи рішень BAS.

 

Поради лінії консультацій щодо роботи в рішеннях "1С:Підприємства"

У розділі оновлено перелік рекомендацій і відповідей на питання щодо роботи прикладних рішень "1С:Підприємства".

 

Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами

У довідник "Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами" у розділ "Методичні рекомендації з використання сервісу "FREDO Звіт" опубліковано опис додаткових функцій, що виконуються при роботі з об’єднаною звітністю з ПДФО та ЄСВ.

Розділ "Консультації з використання сервісу "FREDO Звіт" доповнено переліком проблемних ситуацій та порядком їх виправлення.

З моменту попереднього огляду випущено версії "FREDO": 01.03.042 – 01.03.045.

 

Консультації аудитора

Довідник "Консультації аудитора" доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу "Консультації аудитора". Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність пакету онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ", "ІТС Ретро" або "Бухгалтерський".

Поставити запитання аудитору, в тому числі для допомоги у формуванні запиту до ДПС, можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.

В рамках сервісу надаються безкоштовні консультації для користувачів, які оформили один з пакетів онлайн-сервісів:

  • "ІТС ПРОФ" у кількості 1, 3, 6, 12 або 24 консультації, в залежності від терміну дії договору ІТС
  • "Бухгалтерський" та "ІТС Ретро" у кількості 12 консультацій

Детальніше про сервіс "Консультації аудитора" та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС.

 

Консультації для бухгалтера

Розділ "Податкова звітність" довідника "Фінансова та податкова регламентована звітність" доповнено новими матеріалами "Додаток ТЦ: Самостійне коригування ціни контрольованої операції і сум податкових зобов’язань платника податку" та "Додаток ВП: Розрахунок податкових зобов’язань за період, у якому виявлено помилку(и)", в яких розглянуто обставини подання та алгоритми заповнення.

У зв'язку із змінами законодавства актуалізовано підрозділи "Оподаткування, облік та звітність", "Спрощена система оподаткування та ПДВ", "Переваги та недоліки спрощеної системи" та "Відповідальність платника єдиного податку" розділу "Єдиний податок у юридичної особи" довідника "Спрощена система оподаткування, обліку та звітності".

Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:

  • Коментар від 03.09.2021: ДПС про фінансову та адміністративну відповідальність за невірні відомості, вказані в Податковому розрахунку у період дії карантину. Детальніше
  • Коментар від 31.08.2021: Перенесення робочих днів у 2022 році. Детальніше
  • Коментар від 20.08.2021: Оновлено форму Податкової декларації з податку на прибуток підприємств. Детальніше
  • Коментар від 18.08.2021: Оновлено Порядок нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за деякі категорії застрахованих осіб. Детальніше
  • Коментар від 13.08.2021: Внесено зміни до Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку та окремих НП(С)БО і форм фінансової звітності. Детальніше
  • ваа
  • Коментар від 05.10.2021: Мінекономіки України про обчислення середньої зарплати для оплати щорічної відпустки з урахуванням частини річної винагороди за підсумками роботи за рік. Детальніше
  • Коментар від 28.09.2021: КМУ змінив строки подання фінансової звітності. Детальніше
  • Коментар від 21.09.2021: Змінено порядок виконання платіжних операцій в Україні. Детальніше
  • Коментар від 17.09.2021: Мінфін України вніс зміни до деяких нормативно-правових актів щодо РРО/ПРРО. Детальніше
  • Коментар від 07.09.2021: КМУ вніс зміни до Порядку обчислення середньої заробітної плати. Детальніше

Опубліковано відеоматеріали доповідей онлайн-семінарів "Лекторій":

  • від 22 вересня 2021 року, який був присвячений виправленню помилок з ПДВ, податку на прибуток, ПДФО, ВЗ та ЄСВ
  • від 8 вересня 2021 року, який був присвячений дебіторській та кредиторській заборгованості (дисконтуванню та списанню)

Переглянути відеоматеріали можуть користувачі, які мають пакети онлайн-сервісів "ІТС ПРОФ", "ІТС Ретро", "Тех.підтримка" або "Бухгалтерський".

У довіднику "Календар бухгалтера" представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності у жовтні 2021 року.

На сайті ІТС представлена актуальна станом на 28.09.2021 р. нормативно-правова база "ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка", підготовлена ІАЦ "Ліга".

 

Консультації для бюджетної сфери

У довіднику "Закупівлі за державні кошти" у зв’язку з внесеними змінами в Закон про публічні закупівлі актуалізовано підрозділи "Загальні вимоги щодо укладання договору та відповідальність за невиконання умов", "Внесення змін до укладеного договору про закупівлю" та "Моніторинг закупівель". Також актуалізовано розділ "Оскарження у сфері публічних закупівель" в зв’язку з внесеними змінами в Закон про публічні закупівлі щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель. Інформація корисна суб’єктам державного сектору й комерційним підприємствам – постачальникам товарів, робіт і послуг для бюджетних установ, учасникам державних тендерів.

У розділ "Казначейське обслуговування" довідника "Бухгалтерський облік суб’єктів державного сектору" додано новий матеріал "Реєстрація у Єдиному реєстрі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів", в якому наведено інформацію стосовно документів, які подаються розпорядниками та одержувачами для реєстрації у Єдиному реєстрі, їх перевірки, присвоєння розпорядникам та одержувачам кодів, внесення змін та перевірки відповідності даних Єдиного реєстру даним мережі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, також наведено приклад заповнення Реєстраційної картки розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів).

 

Нові версії прикладних рішень, що випущені з моменту попереднього огляду

Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу "Оновлення програм".

Технологічна платформа Bussiness Automation Framework:

  • Bussiness Automation Framework, версія 8.3.18.1627

Рішення Business Automation Software для масового та корпоративного ринку:

  • "BAS Бухгалтерія КОРП", редакція 2.1, версія 2.1.15.2 (оновлення + перехід з Базової на ПРОФ + перехід з ПРОФ на КОРП)
  • "BAS Бухгалтерія ПРОФ", редакція 2.1, версія 2.1.15.2 (оновлення + перехід з Базової на ПРОФ)
  • "BAS Бухгалтерія Базова", редакція 2.1, версія 2.1.15.2
  • "BAS Управління холдингом", редакція 2.0, версія 2.0.16.1

Галузеві рішення Business Automation Software:

  • "BAS Комплексне управління паливним підприємством" редакція 1.0, версія 1.0.2.0
  • "BAS Громадське харчування", редакція 2.1, версія 2.1.15.2
  • "BAS АГРО. Бухгалтерія елеватора, млина і комбікормового заводу", редакція 2.1, версія 2.1.15.2
  • "BAS Будівництво. Керування фінансами", редакція 2.1, версія 2.1.12.1
  • "BAS Будівництво. Бухгалтерія", редакція 2.1, версія 2.1.13.1

Спільні рішення Business Automation Software + FlyDoc:

  • "BAS Бухгалтерія ПРОФ + FlyDoc", редакція 2.1, версія 2.1.15.2
  • "BAS Бухгалтерія КОРП + FlyDoc", редакція 2.1, версія 2.1.15.2

Технологічна платформа 1С:Підприємство 8:

  • 1С:Підприємство 8, версія 8.3.20.1549

Типові рішення 1С:Підприємство 8:

  • "Роздрібна торгівля", редакція 1.0, версія 1.0.14.1
  • "Управління торгівлею", редакція 2.3, версія 2.3.37.1

Галузеві рішення 1С:Підприємство 8:

  • "Управління сільськогосподарським підприємством", редакція 1.3, версія 1.3.75.1 (оновлення + повний дистрибутив)

 


3. ЦІНИ

Роздрібні ціни на ІТС
Вид договору ІТС Договір Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС,
грн. без ПДВ
Доступ до пакету онлайн-сервісів за тарифом "ІТС ПРОФ"
  24 міс. 19 800
  12 міс. 9 900
  6 міс. 5 400
  3 міс. 3 000
  1 міс. 1 500
  пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4 5 800
  із щомісячною оплатою 1 000
Доступ до пакету онлайн-сервісів за тарифом "ІТС ТЕХНО"
  12 міс. 6 600
  6 міс. 3 900
  із щомісячною оплатою 660
"ІТС для віддаленого офісу" на 12 міс. (залежно від кількості дозволів)
  від 1 до 5 1 400
  від 6 до 10 1 280
  від 11 до 20 1 160
  від 21 до 50 1 040
  від 51 до 100 920
  більше 100 800
Апгрейд з "ІТС ТЕХНО" на "ІТС ПРОФ"
  доплата за 1 міс. 300
  доплата за 2 міс. 600
  доплата за 3 міс. 900
  доплата за 4 міс. 1 200
  доплата за 5 міс. 1 500
  доплата за 6 міс. 1 800
  доплата за 7 міс. 2 100
  доплата за 8 міс. 2 400
  доплата за 9 міс. 2 700
  доплата за 10 міс. 3 000
  доплата за 11 міс. 3 300
Доступ до пакету онлайн-сервісів за тарифом "ІТС Ретро"
  1-ї категорії на 12 міс. 13 950
  2-ї категорії на 12 міс. 18 000
  3-ї категорії на 12 міс. 26 100
  4-ї категорії на 12 міс. 34 200
"ІТС Ретро для віддаленого офісу" на 12 міс. (залежно від кількості дозволів)
  від 1 до 5 2 700
  від 6 до 10 2 400
  від 11 до 20 2 100
  від 21 до 50 1 800
  від 51 до 100 1 500
  більше 100 1 200
Апгрейд з "ІТС ТЕХНО" на "ІТС Ретро" 1-ї категорії 2-ї категорії
  доплата за 1 міс. 618 954
  доплата за 2 міс. 1 236 1 908
  доплата за 3 міс. 1 854 2 862
  доплата за 4 міс. 2 472 3 816
  доплата за 5 міс. 3 090 4 770
  доплата за 6 міс. 3 708 5 724
  доплата за 7 міс. 4 326 6 678
  доплата за 8 міс. 4 944 7 632
  доплата за 9 міс. 5 562 8 586
  доплата за 10 міс. 6 180 9 540
  доплата за 11 міс. 6 798 10 494
Апгрейд з "ІТС ПРОФ" на "ІТС Ретро" 1-ї категорії 2-ї категорії
  доплата за 1 міс. 342 678
  доплата за 2 міс. 684 1 356
  доплата за 3 міс. 1 026 2 034
  доплата за 4 міс. 1 368 2 712
  доплата за 5 міс. 1 710 3 390
  доплата за 6 міс. 2 052 4 068
  доплата за 7 міс. 2 394 4 746
  доплата за 8 міс. 2 736 5 424
  доплата за 9 міс. 3 078 6 102
  доплата за 10 міс. 3 420 6 780
  доплата за 11 міс. 3 762 7 458

 

Роздрібні ціни на "ІТС ПРОФ" за програмою лояльності
Придбаний договір ІТС Тривалість попереднього договору ІТС
24, 12 міс.
або
пільговий 8+4
6 міс. 3 міс. 
(в т.ч. пільговий)
1 міс.
Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
"ІТС ПРОФ" на 12 місяців 8 700 9 300 9 600 9 800
"ІТС ПРОФ" на 6 місяців 4 800 5 100 5 250 5 350
"ІТС ПРОФ" на 3 місяці 2 700 2 850 2 925 2 975
"ІТС ПРОФ" на 1 місяць 1 400 1 450 1 475 1 490

 

Роздрібні ціни на пакет онлайн-сервісів "Тех.підтримка"
Вид доступу до онлайн-сервісу Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
Доступ до пакету онлайн-сервісів "Тех.підтримка" на 12 міс. 3 000

 

Роздрібні ціни на пакет онлайн-сервісів "Бухгалтерський"
Вид доступу до онлайн-сервісу Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
Доступ до пакету онлайн-сервісів "Бухгалтерський" на 12 міс. 5 900

 

Роздрібні ціни на пакет онлайн-сервісів "RDI Service"
Вид доступу до онлайн-сервісу Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу "RDI Service" на 12 міс. 720

 

Роздрібні ціни на онлайн-сервіси "FREDO"
Вид доступу до онлайн-сервісу Рекомендована
роздрібна ціна,
грн. без ПДВ
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для юр. особи на 12 міс. 3 000
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для юр. особи (додаткове підключення) на 1 міс. 250
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для ФОП на ССО на 12 міс. 1 200
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для ФОП на ССО (додаткове підключення) на 1 міс. 100
Доступ до онлайн-сервісу "FREDO Звіт" для юр. особи (додаткове підключення) на 1 міс. 200
Доступ до онлайн-сервісу "FREDO Звіт" для ФОП на ССО (додаткове підключення) на 1 міс. 30
Доступ до онлайн-сервісу "FREDO ДокМен" (додаткове підключення) на 1 міс. 83

 

Роздрібні ціни на онлайн-сервіс "ІТС Галузевий"
Вид сервісу 
"ІТС Галузевий"
Кількість місяців Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу "ІТС Галузевий" 1-ї категорії
  1 міс. 540
  3 міс. 1 170
  6 міс. 2 160
  12 міс. 4 050
  Пільговий 12 міс. (8+4) 2 700
Доступ до онлайн-сервісу "ІТС Галузевий" 2-ї категорії
  1 міс. 1 080
  3 міс. 2 340
  6 міс. 4 320
  12 міс. 8 100
  Пільговий 12 міс. (8+4) 5 400
Доступ до онлайн-сервісу "ІТС Галузевий" 3-ї категорії
  1 міс. 2 160
  3 міс. 4 680
  6 міс. 8 640
  12 міс. 16 200
  Пільговий 12 міс. (8+4) 10 800
Доступ до онлайн-сервісу "ІТС Галузевий" 4-ї категорії
  1 міс. 3 240
  3 міс. 7 020
  6 міс. 12 960
  12 міс. 24 300
  Пільговий 12 міс. (8+4) 16 200

 

Сервіс "Консультації аудитора"
Найменування Рекомендована роздрібна ціна, грн. з ПДВ 20%
Інформаційно-консультаційна послуга "Консультація аудитора" 450

 

Сервіс "Пактум.Контрагент"
Вид доступу до онлайн-сервісу Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-2200 на 12 міс. 3 000
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 міс. 2 000
Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-300 на 3 міс. 600

 

Сервіс "FlyDoc"
Вид доступу до онлайн-сервісу Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc"
для юридичної особи на 1 рік
5 000
Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc"
для фізичної особи-підприємця (ФОП) на 1 рік
2 500

 

Сервіс "Опендатабот.Ризики"
Вид доступу до онлайн-сервісу Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу та оновлення ПП Опендатабот.Ризики-150 на 3 місяці 1 200
Доступ до онлайн-сервісу та оновлення ПП Опендатабот.Ризики-150 на 12 місяців 3 980
Доступ до онлайн-сервісу та оновлення ПП Опендатабот.Ризики-300 на 12 місяців 7 980
Доступ до онлайн-сервісу та оновлення ПП Опендатабот.Ризики-500 на 12 місяців 13 980

 

Сервіс "Cashalot"
Вид доступу до онлайн-сервісу Роздрібна ціна однієї каси, грн. без ПДВ
Поставка примірника інтегрованої комп'ютерної програми "CASHALOT" і пакетів оновлень (компонентів) фізичній особі-підприємцю з правом використання на рік (від 1 до 2 кас) 1 220
Поставка примірника інтегрованої комп'ютерної програми "CASHALOT" і пакетів оновлень (компонентів) фізичній особі-підприємцю з правом використання на рік (від 3 до 9 кас) 905
Поставка примірника інтегрованої комп'ютерної програми "CASHALOT" і пакетів оновлень (компонентів) фізичній особі-підприємцю з правом використання на рік (від 10 і більше кас)  680
Поставка примірника інтегрованої комп'ютерної програми "CASHALOT" і пакетів оновлень (компонентів) юридичній особі з правом використання на рік (від 1 до 2 кас) 2 210
Поставка примірника інтегрованої комп'ютерної програми "CASHALOT" і пакетів оновлень (компонентів) юридичній особі з правом використання на рік (від 3 до 9 кас) 1 670
Поставка примірника інтегрованої комп'ютерної програми "CASHALOT" і пакетів оновлень (компонентів) юридичній особі з правом використання на рік (від 10 і більше кас) 1 265
Повернутися назад