У листопаді 2023 року був випущений програмний продукт "BAS Зарплата та Управління Персоналом" версії ПРОФ (див. новину від 06.11.2023 р.), який на дату виходу цієї новини вже використовується більше ніж на 150 підприємствах. Враховуючи стабільну якість програмного продукту прийнято рішення про випуск базової версії програмного продукту "BAS Зарплата та Управління Персоналом", який містить функціональність версії ПРОФ аналогічного програмного продукту (див. докладніше https://www.bas-soft.eu/soft/bas-mass/bas-payroll-and-hr-management/) з деякими обмеженнями (див. розділ "Обмеження базової версії програмного продукту "BAS Зарплата та Управління Персоналом").
Програмний продукт "BAS Зарплата та Управління Персоналом. Базова" дозволить невеликим підприємствам у комплексі автоматизувати задачі, пов'язані з розрахунком заробітної плати персоналу та реалізацією кадрової політики, з урахуванням вимог законодавства та реальної практики роботи підприємств України. У програмному продукті "BAS Зарплата та Управління Персоналом. Базова" підтримуються всі основні процеси управління персоналом, а також процеси кадрового обліку, розрахунку зарплати, обчислення податків, формування звітів і довідок в державні органи та соціальні фонди, планування витрат на оплату праці. Програмний продукт може успішно застосовуватися в службах управління персоналом та бухгалтеріях підприємств, а також в інших підрозділах, зацікавлених у ефективній організації роботи співробітників, для управління людськими ресурсами комерційних підприємств різного масштабу.
З 10.04.2024 р. в продажі програмний продукт:
Найменування
|
Рекомендована роздрібна ціна,
грн з ПДВ 20% |
Business automation software for Payroll and HR management. Basic | 4 200 |
Базова версія програми має ряд обмежень в порівнянні з версією ПРОФ:
Якщо в організації виникне потреба ведення багатофірмового обліку в одній інформаційній базі, одночасній роботі користувачів або інші завдання, які не вирішуються в рамках обмежень базової версії, то в цьому випадку можна буде перейти на роботу з програмою версії ПРОФ, яка не має вказаних обмежень. Правила апгрейду для програмного продукту "BAS Зарплата та Управління Персоналом. Базова" описані нижче.
Розповсюдження та впровадження вищевказаних програмних продуктів ведеться тільки членами Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ).
Програмний продукт постачається в електронному вигляді. У комплект поставки входять всі необхідні дистрибутиви, документація, набір пін-кодів, реєстраційна анкета і користувацька угода.
Базова версія може працювати тільки в однокористувацькому режимі, тому для цієї версії не можуть використовуватися додаткові клієнтські ліцензії для розширення кількості робочих місць, а також ліцензія на сервер.
Дистрибутиви програмних продуктів доступні після придбання в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС.
Звертаємо увагу! Для реєстрації продукту на Порталі ІТС використовується той же самий пін-код, що і для отримання електронного ключа активації.
Після придбання програмних продуктів партнеру в його особистий кабінет на порталі інформаційно-технологічного супроводу (далі – Портал ІТС) за адресою https://portal.bas-soft.eu/ буде передано комплект електронної поставки, що містить реєстраційний номер, пін-коди для активації продукту та його реєстрації, а також посилання на завантаження дистрибутиву, документації та інших матеріалів, які включено до складу придбаного продукту.
Продукт реєструється в базі технічної підтримки одночасно з передачею продукту партнеру. Після цього покупець продукту отримує статус офіційного користувача. Паперові варіанти реєстраційних карток не друкуються. Для підтвердження правомірності володіння ліцензійним продуктом користувачеві достатньо роздрукувати електронний варіант заповненої реєстраційної картки та мати документи, що підтверджують легальність придбання.
Партнер може передати користувачеві продукт різними способами:
Звертаємо увагу, посилання на завантаження дистрибутиву будуть дійсні протягом 30 днів з моменту "відвантаження" продукту партнеру. Необхідно за цей період встигнути завантажити дистрибутив програмного продукту.
Документація та супровідні матеріали надаються у форматі ресурсу https://its.bas-soft.eu/. Документація має ієрархічну структуру ("дерево"), що складається з глав, при цьому кожна глава, у свою чергу, є вузлом ієрархічної структури. Таке представлення дозволяє відразу бачити зміст книги і швидко переходити до потрібної глави.
Для встановлення програми на комп'ютер необхідно розпакувати архів і запустити autorun.exe. Далі у діалозі можна встановити програму повністю "за один клік" або вибрати встановлення частинами, а також переглянути документацію та супровідні матеріали.
Придбати програму "BAS Зарплата та Управління Персоналом. Базова" на умовах апгрейду можуть зареєстровані користувачі нижчеперелічених програмних продуктів:
Зареєстровані користувачі програмного продукту "BAS Зарплата та Управління Персоналом. Базова" можуть придбати деякі програмні продукти версії ПРОФ на умовах апгрейду. Поточний список програмних продуктів для апгрейду (який може доповнюватися та розширюватися у подальшому), наведено нижче:
Вартість апгрейду обчислюється за формулою: вартість придбаного програмного продукту мінус вартість переданого на апгрейд продукту плюс 27 грн, але не менше половини вартості придбаного продукту.
Програму "BAS Зарплата та Управління Персоналом. Базова" можуть отримати на умовах пільгового апгрейду за фіксованою ціною 360 грн зареєстровані користувачі базових версій продуктів застарілих версій, що містять конфігурацію "Зарплата і Управління Персоналом для України".
Термін пільгового апгрейду необмежений.
Перехід на програмний продукт "BAS Зарплата та управління персоналом. Базова" здійснюється перенесенням даних:
Опис порядку переходу та додаткові обробки розміщено у складі дистрибутиву "BAS Зарплата та управління персоналом. Базова" у папці каталогу шаблону "AddFiles\Switching from other configurations\ZUP\".
З 10.04.2024 року скасовується можливість пільгового апгрейду базових версій програмних продуктів застарілих версій, що містять конфігурацію "Зарплата і Управління Персоналом для України", на програмні продукти:
Апгрейд на перелічені вище програмні продукти можна виконати за стандартними умовами, що описані вище.
Для виконання апгрейду (стандартного або пільгового), користувачам слід звертатися до компаній-членів САБ.
У разі апгрейду:
Сервісне обслуговування зареєстрованих користувачів програмних продуктів "BAS Зарплата та Управління Персоналом" Базової версії здійснюється Лінією консультацій за наявності реєстрації продукту.
Консультації надаються з 9:30 до 17:30 у робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):
Оновлення програми публікуються на сайті https://dl.bas-soft.eu. Доступ на сайт здійснює за логіном і паролем доступу на Портал ІТС.