Впровадження

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
Управління торговим підприємством
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Логістика та управління складським господарством
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Завершення періоду
      • Податковий облік
      • Регламентована звітність
    • Управлінський облік
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Документообіг (ECM) >
    • Облік договорів
    • Облік і зберігання документів
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Розрахунок зарплати
    • Облік робочого часу
    • Підготовка регламентованої звітності
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Планування закупівель
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
    • Формування графіка оплати постачальникам
    • Управління відносинами з постачальниками
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
      • Резервування ТМЦ
      • Логістика адресного складу
      • Контроль та облік серійних номерів, термінів придатності та сертифікатів
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Ціноутворення, прайс-листи
      • Оформлення замовлень покупців
      • Облік продажів
      • Взаєморозрахунки з покупцями
      • Оптова торгівля
    • Транспорт >
      • Облік власного транспорту

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Індивідуальне навчання в офісі замовника
  • Встановлення та налаштування сервера СУБД
  • Встановлення та налаштування системного і мережевого програмного забезпечення
  • Встановлення та налаштування серверів, робочих станцій і периферійного обладнання

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
  • Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлено пільговий супровід ІТС
  • Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
  • Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій

Впроваджено в:

  • ООО "Бреварекс Украина"
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 50
  • Київ
  • 03.02.2012

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 10
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 10
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних IBM DB2)

Інші параметри:

Количество справочников - 205, видов документов - 206, регистров - 401, количество вводимых документов в день - 30, среднее число строк в одном документе - 100, объем информационной базы (Мб) на момент описания - 500 Мб.