Будівництво, девелопмент, ЖКГ > : Будівництво та девелопмент
Канали збуту:
Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
Кадровий облік
Розрахунок зарплати
Виконано наступні роботи:
Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
Продаж обраних програмних продуктів
Доставка програмних продуктів в офіс замовника
Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
Роботи з налаштування та впровадження типового / галузевого прикладного рішення >
Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
Навчання персоналу роботі з програмою >
Індивідуальне навчання в офісі замовника
Навчання в групі в офісі замовника
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
Оформлений платний договір ІТС
Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
Впроваджено в:
ООО Фирма «Т.М.М.»
Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 1350
Київ
14.03.2012
Параметри впровадження:
Автоматизовано робочих місць: 20
З них одночасно працюють:
В режимі товстого клієнта: 20
Варіант роботи: Клієнт-серверний
(Сервер бази даних Microsoft SQL Server)
Інші параметри:
80% от всех справочников, регистров и видов документов, которые есть в "1С:Предприятие 8. Управление строительной организацией для Украины".
Около 1000 вводимых документов в день.
В среднем 10 строк в одном документе.
Объем инф. базы около 5 гб.