Впровадження

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
Управління виробничим підприємством
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бюджетування, фінансове планування
  • Документообіг (ECM) >
    • Облік договорів

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Індивідуальне навчання в офісі замовника
  • Навчання в групі в офісі замовника

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
  • Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС
  • Оформлено пільговий супровід ІТС
  • Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
  • Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій

Впроваджено в:

  • Общество с Ограниченной Ответственностью "ЗИП"
  • Кам'янське
  • 01.06.2010

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 15
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 5
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Інші параметри:

Объем базы в файловом варианте <3 000Мб. Используется 50 видов документов. В месяц вводится около 1000 документов. Основной объем это документы по отражению выпуска продукции. их 3-6 в день. Количество строк 5-20. Отчеты типовые. Используется около пяти дополнительных отчетов.

Підтвердження:

  • Є відгук замовника