Впровадження

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
Управління торговим підприємством
Галузь:
Медицина та охорона здоров'я > : Інші підприємства охорони здоров'я
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Виробничі операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Завершення періоду
      • Податковий облік
      • Регламентована звітність
    • Управлінський облік
    • Управлінський облік і розрахунок собівартості методом ABC
    • Інші функції
  • Документообіг (ECM) >
    • Облік договорів
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Застосування різнопланових мотиваційних схем
    • Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів
    • Розрахунок зарплати
    • Облік робочого часу
    • Підготовка регламентованої звітності
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Планування закупівель
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
    • Управління відносинами з постачальниками
  • Управління виробничими процесами та наданням послуг >
    • Управління даними про склад та структуру виробу (специфікації, рецептури)
    • Облік витрат на виробництво
    • Облік основних засобів, розрахунок амортизації
    • Розрахунок нормативної собівартості
    • Розрахунок фактичної собівартості
    • Переробка давальницької сировини
    • Облік спецодягу та спецоснащення
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
      • Управління ордерним складом
      • Резервування ТМЦ
      • Логістика адресного складу
      • Облік ТМЦ в цехових коморах
      • Комплектація та розукомплектація ТМЦ
      • Контроль та облік серійних номерів, термінів придатності та сертифікатів
      • ABC/XYZ аналіз запасів
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Планування продажів
      • Ціноутворення, прайс-листи
      • Оформлення замовлень покупців
      • Облік продажів
      • Аналіз продажів ABC/XYZ
      • Взаєморозрахунки з покупцями
      • Оптова торгівля
      • Комісійна торгівля
    • Транспорт >
      • Планування витрат паливно мастильних матеріалів (ПММ)

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Інтеграція зі сторонніми системами автоматизації
  • Навчання в групі в офісі замовника
  • Встановлення та налаштування сервера СУБД

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
  • Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • Оформлений платний договір ІТС

Впроваджено в:

  • ООО"Система Инвест"
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 200
  • Київ
  • 28.01.2012

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 20
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 20
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Інші параметри:

количество вводимых документов в день-200 среднее число строк в одном документе-15 объем информационной базы (Мб) на момент описания-74614,56 МБ

Підтвердження:

  • Є відгук замовника
  • Є підтвердження замовника