Впровадження

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
Бухгалтерія
Галузь:
Професійні послуги > : Операції з нерухомістю, оренда
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Завершення періоду
      • Податковий облік
      • Регламентована звітність
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Розрахунок зарплати
    • Підготовка регламентованої звітності
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Облік продажів
      • Взаєморозрахунки з покупцями

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлено пільговий супровід ІТС
  • Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • За запитом користувача здійснюється добірка консультаційно-методичних матеріалів з інформаційної системи ІТС ПРОФ

Впроваджено в:

  • ООО "Топос Плюс"
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 6
  • Буськ
  • 30.07.2012

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 5
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 5
  • Варіант роботи: Файловий

Інші параметри:

Количество справочников, видов документов, регистров, отчетов - 20 Количество вводимых документов в день - 15 Среднее число строк в одном документе - 5 Объем информационной базы - 130 Мб

Підтвердження:

  • Є підтвердження замовника