Впровадження
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Додаткова інформація:
- (044) 451 77 92, Сертифицирован "ISO 9001:2008"
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- Управління торговим підприємством
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бюджетування, фінансове планування
- Фінансовий аналіз
- Управлінський облік
- Управлінський облік і розрахунок собівартості методом ABC
- Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства (KPI)
- Збалансована система показників BSC
- Аналіз даних і прогнозування
- Консолідація даних
- Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
- Облік та звітність за міжнародними стандартами >
- Облік та звітність за національними стандартами >
- Документообіг (ECM) >
- Ведення номенклатури справ
- Діловодство
- Облік робочого часу
- Облік договорів
- Облік і зберігання документів
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
- Кадровий облік
- Аналіз кадрового складу
- Оцінка ефективності служби персоналу та аналітична звітність
- Управління навчанням та підвищенням кваліфікації
- Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів
- Розрахунок зарплати
- Облік робочого часу
- Підготовка регламентованої звітності
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Планування закупівель
- Оформлення замовлень постачальникам
- Взаєморозрахунки з постачальниками
- Облік приходу ТМЦ
- Формування графіка оплати постачальникам
- Управління відносинами з постачальниками
- Управління ланцюжками поставок
- Облік невідфактурованих поставок
- Управління виробничими процесами та наданням послуг >
- Облік виробничих замовлень
- Управління даними про склад та структуру виробу (специфікації, рецептури)
- Планування потреби в матеріалах
- Обмін даними з Системами автоматизоованого проєктуваання (САПР)
- Обмін даними з Автоматизованими системами управління технологічним процесом (АСУ ТП)
- Управління даними про технологію виробництва (маршрутні карти)
- Планування потреби в потужностях
- Облік витрат на виробництво
- Облік витрат на виробництво (Розширена аналітика обліку витрат)
- Облік основних засобів, розрахунок амортизації
- Розрахунок нормативної собівартості
- Розрахунок фактичної собівартості
- Сертифікація якості сировини і продукції
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Склад та логістика >
- Управління складськими запасами
- Резервування ТМЦ
- Логістика адресного складу
- Комплектація та розукомплектація ТМЦ
- Контроль та облік серійних номерів, термінів придатності та сертифікатів
- ABC/XYZ аналіз запасів
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Планування продажів
- Ціноутворення, прайс-листи
- Оформлення замовлень покупців
- Розрахунок нормативної собівартості замовлень
- Облік продажів
- Аналіз продажів ABC/XYZ
- Формування графіка надходження оплат
- Взаєморозрахунки з покупцями
- Оптова торгівля
- Роздрібна торгівля
- Комісійна торгівля
- Управління проектами та портфелями проектів >
- Облік господарських операцій за проектами
- Аналіз діяльності та план-фактний аналіз проектів
- Галузева специфіка >
- Формування галузевої звітності
- Планування з урахуванням галузевої специфіки
- Освіта та навчання >
- Електронне та дистанційне (e-learning) навчання >
- Організація електронного навчання
- Розробка електронних курсів
- Оцінка результатів навчання
- Управління відносинами з клієнтами (CRM)
- Облік експортно-імпортних операцій
Виконано наступні роботи:
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
- Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
- Навчання в групі в навчальному класі партнера
- Навчання в групі в офісі замовника
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
- Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
- Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
- Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Оформлений платний договір ІТС
- Оформлено пільговий супровід ІТС
- Проведено налагодження та перевірка доступу до інтернет-версії ІТС та інтернет-сервісів "Задати питання аудитору" та інших
- Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
- Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
- Проводиться щомісячне ознайомлення користувачів з новими матеріалами ІТС ПРОФ
- Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
- За запитом користувача здійснюється добірка консультаційно-методичних матеріалів з інформаційної системи ІТС ПРОФ
Впроваджено в:
- ООО "Котрис"
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 60
- Київ
- 03.01.2013
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 5
-
З них одночасно працюють:
- В режимі тонкого клієнта: 5
-
Варіант роботи: Файловий
Інші параметри:
вариант работы - файловый, общее количество автоматизированных рабочих мест - 5 р.м., среднее количество подключений к базе в день - 5, количество справочников, видов документов, регистров, отчетов -25, количество вводимых документов в день - 70-90, объем информационной базы (Мб) на момент описания - 200, тип кабельной системы - витая пара.