Впровадження
                    
                        
                        - Тип проекту:
 
                        - Автоматизація
 
                        - Виконавець проекту:
 
                        - 
                            
                                                            
                                    - Додаткова інформація:
 
                                    - (044) 451 77 92, Сертифицирован "ISO 9001:2008"
 
                                
                                                     
                        - Всі впровадження цього автора:
 
                        - 
                            Дивитись »
                        
 
                                                                            - Впроваджена програма автоматизації:
 
                            - Управління торговим підприємством
 
                        
                        
                                                    - Канали збуту:
 
                            - Оптова торгівля
 
                                            
                                            Автоматизовано наступні функції:
                        
                        
                        
                                                            - Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
 
                                                                    
            - Бюджетування, фінансове планування 
 
                    
                    - Фінансовий аналіз 
 
                    
                    - Управлінський облік 
 
                    
                    - Управлінський облік і розрахунок собівартості методом ABC 
 
                    
                    - Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства (KPI) 
 
                    
                    - Збалансована система показників BSC 
 
                    
                    - Аналіз даних і прогнозування 
 
                    
                    - Консолідація даних 
 
                    
            
                                                                                            - Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
 
                                                                    
            - Облік та звітність за міжнародними стандартами > 
 
                    
                    - Облік та звітність за національними стандартами > 
 
                    
            
                                                                                            - Документообіг (ECM) >
 
                                                                    
            - Ведення номенклатури справ 
 
                    
                    - Діловодство 
 
                    
                    - Облік робочого часу 
 
                    
                    - Облік договорів 
 
                    
                    - Облік і зберігання документів 
 
                    
            
                                                                                            - Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
 
                                                                    
            - Кадровий облік 
 
                    
                    - Аналіз кадрового складу 
 
                    
                    - Оцінка ефективності служби персоналу та аналітична звітність 
 
                    
                    - Управління навчанням та підвищенням кваліфікації 
 
                    
                    - Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів 
 
                    
                    - Розрахунок зарплати 
 
                    
                    - Облік робочого часу 
 
                    
                    - Підготовка регламентованої звітності 
 
                    
            
                                                                                            - Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
 
                                                                    
            - Планування закупівель 
 
                    
                    - Оформлення замовлень постачальникам 
 
                    
                    - Взаєморозрахунки з постачальниками 
 
                    
                    - Облік приходу ТМЦ 
 
                    
                    - Формування графіка оплати постачальникам 
 
                    
                    - Управління відносинами з постачальниками 
 
                    
                    - Управління ланцюжками поставок 
 
                    
                    - Облік невідфактурованих поставок 
 
                    
            
                                                                                            - Управління виробничими процесами та наданням послуг >
 
                                                                    
            - Облік виробничих замовлень 
 
                    
                    - Управління даними про склад та структуру виробу (специфікації, рецептури) 
 
                    
                    - Планування потреби в матеріалах 
 
                    
                    - Обмін даними з Системами автоматизоованого проєктуваання (САПР) 
 
                    
                    - Обмін даними з  Автоматизованими системами управління технологічним процесом (АСУ ТП) 
 
                    
                    - Управління даними про технологію виробництва (маршрутні карти) 
 
                    
                    - Планування потреби в потужностях 
 
                    
                    - Облік витрат на виробництво 
 
                    
                    - Облік витрат на виробництво (Розширена аналітика обліку витрат) 
 
                    
                    - Облік основних засобів, розрахунок амортизації 
 
                    
                    - Розрахунок нормативної собівартості 
 
                    
                    - Розрахунок фактичної собівартості 
 
                    
                    - Сертифікація якості сировини і продукції 
 
                    
            
                                                                                            - Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
 
                                                                    
            - Склад та логістика > 
 
                    
            - Управління складськими запасами 
 
                    
                    - Резервування ТМЦ 
 
                    
                    - Логістика адресного складу 
 
                    
                    - Комплектація та розукомплектація ТМЦ 
 
                    
                    - Контроль та облік серійних номерів, термінів придатності та сертифікатів 
 
                    
                    - ABC/XYZ аналіз запасів 
 
                    
            
                    - Продажі (збут), сервіс, маркетинг > 
 
                    
            - Планування продажів 
 
                    
                    - Ціноутворення, прайс-листи 
 
                    
                    - Оформлення замовлень покупців 
 
                    
                    - Розрахунок нормативної собівартості замовлень 
 
                    
                    - Облік продажів 
 
                    
                    - Аналіз продажів ABC/XYZ 
 
                    
                    - Формування графіка надходження оплат 
 
                    
                    - Взаєморозрахунки з покупцями 
 
                    
                    - Оптова торгівля 
 
                    
                    - Роздрібна торгівля 
 
                    
                    - Комісійна торгівля 
 
                    
            
            
                                                                                            - Управління проектами та портфелями проектів >
 
                                                                    
            - Облік господарських операцій за проектами 
 
                    
                    - Аналіз діяльності та план-фактний аналіз проектів 
 
                    
                    - Планування змісту та термінів проектів 
 
                    
            
                                                                                            - Галузева специфіка >
 
                                                                    
            - Формування галузевої звітності 
 
                    
                    - Планування з урахуванням галузевої специфіки 
 
                    
                    - Освіта та навчання > 
 
                    
            - Електронне та дистанційне (e-learning) навчання > 
 
                    
            - Організація електронного навчання 
 
                    
                    - Розробка електронних курсів 
 
                    
                    - Оцінка результатів навчання 
 
                    
            
            
            
                                                                                            - Управління відносинами з клієнтами (CRM)
 
                                                                    
                                                                                            - Облік експортно-імпортних операцій
 
                                                                    
                                                                                    
                    
                    
                                            Виконано наступні роботи:
                        
                        
                        
                                                            - Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
 
                                                                    
                                                                                            - Продаж обраних програмних продуктів
 
                                                                    
                                                                                            - Доставка програмних продуктів в офіс замовника
 
                                                                    
                                                                                            - Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
 
                                                                    
                                                                                            - Роботи з налаштування та впровадження типового / галузевого прикладного рішення >
 
                                                                    
            - Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи 
 
                    
                    - Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт 
 
                    
                    - Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації) 
 
                    
                    - Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів 
 
                    
                    - Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація) 
 
                    
                    - Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу 
 
                    
                    - Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку 
 
                    
                    - Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків 
 
                    
                    - Перенесення даних з попередніх систем автоматизації 
 
                    
            
                                                                                            - Навчання персоналу роботі з програмою >
 
                                                                    
            - Навчання в групі в офісі замовника 
 
                    
                    - Навчання в групі в навчальному класі партнера 
 
                    
            
                                                                                    
                    
                    
                    
                                            Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
                        
                        
                        
                                                            - Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
 
                                                                    
                                                                                            - Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
 
                                                                    
                                                                                            - Проводиться щомісячне ознайомлення користувачів з новими матеріалами ІТС ПРОФ
 
                                                                    
                                                                                            - Оформлений платний договір ІТС
 
                                                                    
                                                                                            - Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
 
                                                                    
                                                                                            - Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
 
                                                                    
                                                                                            - Оформлено пільговий супровід ІТС
 
                                                                    
                                                                                            - Щомісяця проводяться роботи із  оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
 
                                                                    
                                                                                            - За запитом користувача здійснюється добірка консультаційно-методичних матеріалів з інформаційної системи ІТС ПРОФ
 
                                                                    
                                                                                            - Проведено налагодження та перевірка доступу до інтернет-версії ІТС та інтернет-сервісів "Задати питання аудитору" та інших
 
                                                                    
                                                                                            - Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
 
                                                                    
                                                                                            - Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
 
                                                                    
                                                                                            - Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
 
                                                                    
                                                                                    
                    
                    
                    Впроваджено в:
                    
                                                    - ООО "Котрис"
 
                                                    
                                                    - Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 60
 
                        
                        - Київ
 
                        - 02.01.2013
 
                    
                    Параметри впровадження:
                    
                                                    - Автоматизовано робочих місць: 5
 
                        
                                                    - 
                                З них одночасно працюють:
                                
                                    
                                                                            - В режимі тонкого клієнта: 5
 
                                    
                                                                    
                             
                        
                        - 
                            Варіант роботи: Файловий
                                                    
 
                    
                                            Інші параметри:
                        вариант работы - файловый, общее количество автоматизированных рабочих мест - 5 р.м., среднее количество подключений к базе в день - 5, количество справочников, видов документов, регистров, отчетов -25,  количество вводимых документов в день - 70-90,  объем информационной базы (Мб) на момент описания - 200, тип кабельной системы - витая пара.