Впровадження
                    
                        
                        - Тип проекту:
 
                        - Автоматизація
 
                        - Виконавець проекту:
 
                        - 
                            
                                                            
                                    - Додаткова інформація:
 
                                    - Тел.:(044) 451-77-92, сертифицирован по ISO 9001:2008
 
                                
                                                     
                        - Всі впровадження цього автора:
 
                        - 
                            Дивитись »
                        
 
                                                                            - Впроваджена програма автоматизації:
 
                            - Бухгалтерія
 
                        
                        
                                                    - Канали збуту:
 
                            - Роздрібна торгівля
 
                                            
                                            Автоматизовано наступні функції:
                        
                        
                        
                                                            - Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
 
                                                                    
            - Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності > 
 
                    
            - Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків > 
 
                    
            - Банк та каса 
 
                    
                    - Розрахунки з контрагентами 
 
                    
                    - Товарно-матеріальні цінності 
 
                    
                    - Торговельні операції 
 
                    
                    - Виробничі операції 
 
                    
                    - Основні засоби (необоротні активи) 
 
                    
                    - Нематеріальні активи 
 
                    
                    - Розрахунок заробітної плати та кадровий облік 
 
                    
                    - Завершення періоду 
 
                    
                    - Облік у відокремлених підрозділах 
 
                    
            
                    - Податковий облік 
 
                    
                    - Регламентована звітність 
 
                    
            
                    - Фінансовий аналіз 
 
                    
                    - Управлінський облік 
 
                    
                    - Управлінський облік і розрахунок собівартості методом ABC 
 
                    
                    - Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства (KPI) 
 
                    
                    - Аналіз даних і прогнозування 
 
                    
                    - Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow) 
 
                    
            
                                                                                            - Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
 
                                                                    
            - Облік та звітність за міжнародними стандартами > 
 
                    
                    - Облік та звітність за національними стандартами > 
 
                    
            
                                                                                            - Документообіг (ECM) >
 
                                                                    
            - Діловодство 
 
                    
                    - Облік робочого часу 
 
                    
                    - Облік і зберігання документів 
 
                    
            
                                                                                            - Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
 
                                                                    
            - Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів 
 
                    
                    - Розрахунок зарплати 
 
                    
                    - Облік робочого часу 
 
                    
                    - Підготовка регламентованої звітності 
 
                    
            
                                                                                            - Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
 
                                                                    
            - Планування закупівель 
 
                    
                    - Оформлення замовлень постачальникам 
 
                    
                    - Формування графіка оплати постачальникам 
 
                    
            
                                                                                            - Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
 
                                                                    
            - Склад та логістика > 
 
                    
            - Управління складськими запасами 
 
                    
            
                    - Продажі (збут), сервіс, маркетинг > 
 
                    
            - Ціноутворення, прайс-листи 
 
                    
                    - Оформлення замовлень покупців 
 
                    
                    - Розрахунок нормативної собівартості замовлень 
 
                    
                    - Оптова торгівля 
 
                    
                    - Роздрібна торгівля 
 
                    
                    - Комісійна торгівля 
 
                    
            
            
                                                                                    
                    
                    
                                            Виконано наступні роботи:
                        
                        
                        
                                                            - Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
 
                                                                    
                                                                                            - Продаж обраних програмних продуктів
 
                                                                    
                                                                                            - Доставка програмних продуктів в офіс замовника
 
                                                                    
                                                                                            - Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
 
                                                                    
                                                                                            - Роботи з налаштування та впровадження типового / галузевого прикладного рішення >
 
                                                                    
            - Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи 
 
                    
                    - Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт 
 
                    
                    - Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації) 
 
                    
                    - Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів 
 
                    
                    - Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація) 
 
                    
                    - Підключення спеціалізованого обладнання (наприклад, торгового обладнання) 
 
                    
                    - Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу 
 
                    
                    - Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку 
 
                    
                    - Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків 
 
                    
                    - Перенесення даних з попередніх систем автоматизації 
 
                    
            
                                                                                            - Навчання персоналу роботі з програмою >
 
                                                                    
            - Індивідуальне навчання в офісі замовника 
 
                    
            
                                                                                    
                    
                    
                    
                                            Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
                        
                        
                        
                                                            - Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
 
                                                                    
                                                                                            - Оформлений платний договір ІТС
 
                                                                    
                                                                                            - Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
 
                                                                    
                                                                                            - Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
 
                                                                    
                                                                                            - Оформлено пільговий супровід ІТС
 
                                                                    
                                                                                            - Щомісяця проводяться роботи із  оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
 
                                                                    
                                                                                            - За запитом користувача здійснюється добірка консультаційно-методичних матеріалів з інформаційної системи ІТС ПРОФ
 
                                                                    
                                                                                            - Проведено налагодження та перевірка доступу до інтернет-версії ІТС та інтернет-сервісів "Задати питання аудитору" та інших
 
                                                                    
                                                                                            - Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
 
                                                                    
                                                                                            - Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
 
                                                                    
                                                                                            - Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
 
                                                                    
                                                                                            - Проводиться щомісячне ознайомлення користувачів з новими матеріалами ІТС ПРОФ
 
                                                                    
                                                                                            - Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
 
                                                                    
                                                                                    
                    
                    
                    Впроваджено в:
                    
                                                    - ТОВ "Фальком"
 
                                                    
                                                    - Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 12
 
                        
                        - Київ
 
                        - 21.01.2013
 
                    
                    Параметри впровадження:
                    
                                                    - Автоматизовано робочих місць: 1
 
                        
                                                    - 
                                З них одночасно працюють:
                                
                                    
                                                                            - В режимі тонкого клієнта: 1
 
                                    
                                                                    
                             
                        
                        - 
                            Варіант роботи: Файловий
                                                    
 
                    
                                            Інші параметри:
                        Количество справочников - 21,Количество видов документов - 9 ,количество регистров - 7, количество вводимых документов в день - 12, среднее число строк в одном документе - 16, объем информационной базы (Мб) на момент описания -1024