Впровадження

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
Інші облікові рішення та розробка з "0"
Галузь:
Державне і муніципальне управління, силові структури, інші бюджетні установи > : Державне управління > : Муніципальні виконавчі органи влади (міські, районні, сільські адміністрації)
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
        • Розрахунки з контрагентами
      • Регламентована звітність
      • Бухгалтерський облік на плані рахунків для бюджетних установ
    • Бюджетування, фінансове планування
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Аналіз кадрового складу
    • Розрахунок зарплати
    • Облік робочого часу
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Взаєморозрахунки з покупцями

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлено пільговий супровід ІТС
  • Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
  • Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій

Впроваджено в:

  • ВК Татарбунарская городская рада
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 10
  • Татарбунари
  • 19.03.2013

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 3
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі тонкого клієнта: 3
  • Варіант роботи: Файловий