Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Будівельні та оздоблювальні матеріали
Канали збуту:
Роздрібна торгівля
Автоматизовано наступні функції:
Управління відносинами з клієнтами (CRM)
Виконано наступні роботи:
Доставка програмних продуктів в офіс замовника
Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
Підключення спеціалізованого обладнання (наприклад, торгового обладнання)
Індивідуальне навчання в офісі замовника
Навчання в групі в офісі замовника
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
Оформлений платний договір ІТС
Оформлено пільговий супровід ІТС
Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
Впроваджено в:
ООО "БОНТОН"
Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 20
Краматорськ
01.04.2012
Параметри впровадження:
Автоматизовано робочих місць: 6
З них одночасно працюють:
В режимі товстого клієнта: 6
Варіант роботи: Файловий
Інші параметри:
Справочников: 119
Видов документов: 58
Регистров сведений: 151
Регистров накопления: 57
Регистров бухгалтерии: 2
Регистров расчета: 5
количество вводимых документов в день: 287
среднее число строк в одном документе: 4
Размер базы: 3 778