Впровадження

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
  • Гарнет Львів
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
Управління торгівлею
Галузь:
Професійні послуги > : Аудиторські та консалтингові компанії
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
    • Формування графіка оплати постачальникам
    • Управління відносинами з постачальниками
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Планування продажів
      • Ціноутворення, прайс-листи
      • Оформлення замовлень покупців
      • Аналіз продажів ABC/XYZ
      • Взаєморозрахунки з покупцями

Виконано наступні роботи:

  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС
  • Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
  • Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
  • Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • За запитом користувача здійснюється добірка консультаційно-методичних матеріалів з інформаційної системи ІТС ПРОФ

Впроваджено в:

  • ООО "ЦеДеПе - Україна"
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 5
  • Львів
  • 27.02.2013

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 1
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 1
  • Варіант роботи: Файловий

Інші параметри:

Количество справочников, видов документов, регистров, отчетов - 40 Количество вводимых документов в день - 10 Среднее число строк в одном документе - 5 Объем информационной базы - 300 Мб

Підтвердження:

  • Є підтвердження замовника