Впровадження

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
Інші облікові рішення та розробка з "0"
Галузь:
Державне і муніципальне управління, силові структури, інші бюджетні установи > : Територіальні державні фінансові органи > : Територіальні органи Державних інспекцій
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Завершення періоду
      • Податковий облік
      • Регламентована звітність
      • Бухгалтерський облік на плані рахунків для бюджетних установ
    • Бюджетування, фінансове планування
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Документообіг (ECM) >
    • Ведення номенклатури справ
    • Діловодство
    • Облік робочого часу
    • Облік договорів
    • Облік і зберігання документів
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Підбір кадрів
    • Аналіз кадрового складу
    • Розрахунок зарплати
    • Облік робочого часу
    • Підготовка регламентованої звітності

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
  • Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС
  • Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • За запитом користувача здійснюється добірка консультаційно-методичних матеріалів з інформаційної системи ІТС ПРОФ

Впроваджено в:

  • Закарпатська обласна фітосанітарна лабораторія
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 79
  • Ужгород
  • 18.04.2013

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 6
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 6
  • Варіант роботи: Файловий

Інші параметри:

Количество справочников, видов документов, регистров, отчетов - 50 Количество вводимых документов в день - 30 Среднее число строк в одном документе - 10 Объем информационной базы - 300 Мб