Впровадження

Тип проекту:
Консалтинг і автоматизація
Виконавець проекту:
  • Компанія «ВІКОР»
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
Інші облікові рішення та розробка з "0"
Галузь:
Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Парфуми та косметика
Канали збуту:
Роздрібна торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Податковий облік
    • Бюджетування, фінансове планування
    • Фінансовий аналіз
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
    • Консолідація даних
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Підбір кадрів
    • Аналіз кадрового складу
    • Розрахунок зарплати
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Планування закупівель
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
    • Управління відносинами з постачальниками
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Управління складськими запасами
      • Контроль та облік серійних номерів, термінів придатності та сертифікатів
      • Підключення складського обладнання для різних цілей складського обліку
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Планування продажів
      • Ціноутворення, прайс-листи
      • Оформлення замовлень покупців
      • Розрахунок нормативної собівартості замовлень
      • Облік продажів
      • Формування графіка надходження оплат
      • Взаєморозрахунки з покупцями
      • Оптова торгівля
      • Роздрібна торгівля
      • Підключення торгового обладнання
  • Управління бізнес-процесами та ІТ-процесами >
    • Автоматизація бізнес-процесів
  • Управління відносинами з клієнтами (CRM)

Впроваджено в:

  • Bonjour
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 200
  • Дніпро
  • 01.10.2007

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 70
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 50
  • Варіант роботи: Клієнт-серверний (Сервер бази даних Microsoft SQL Server)

Інші параметри:

Клиент-серер, 70 раб.мест, справочников-30, видов докуменов- 40, регистров-20,отчетов - 60. В день-150 док, кво строк-50, объем базы- 5000Mb Сервер для серверной части «1С:Предприятие 8.0» • ASUS DSBF-D/2GBL • 2 х Xeon DP 5060 3.2GHz/2x2Mb/1066/S771 • 8 х DDR2-667 1G PC2-5300 Transcend FB-Dimm • 80Gb Seagate SATA 7200 rpm 8Mb • ASUS DVD-E616 Сервер Баз данных SQL • ASUS DSBF-D/2GBL • 2 х Xeon DP 5060 3.2GHz/2x2Mb/1066/S771 • 8 х DDR2-667 1G PC2-5300 Transcend FB-Dimm • 80Gb Seagate SATA 7200 rpm 8Mb • 3 х 250Gb ST3250620NS 250Gb Barracuda ES SATA-II, 7200rpm, 16Mb • ASUS DVD-E616

Підтвердження:

  • Є відгук замовника