Впровадження

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
Управління торговим підприємством
Галузь:
Інше > : Різне
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Завершення періоду
        • Облік у відокремлених підрозділах
      • Податковий облік
      • Регламентована звітність
    • Бюджетування, фінансове планування
    • Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства (KPI)
    • Аналіз даних і прогнозування
    • Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Документообіг (ECM) >
    • Ведення номенклатури справ
    • Діловодство
    • Облік робочого часу
    • Робота зі зверненнями громадян
    • Облік договорів
    • Облік і контроль виконання доручень
    • Облік і зберігання документів
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Аналіз кадрового складу
    • Оцінка і аттестаци персоналу
    • Оцінка ефективності служби персоналу та аналітична звітність
    • Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів
    • Розрахунок зарплати
    • Облік робочого часу
    • Підготовка регламентованої звітності
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Планування закупівель
    • Оформлення замовлень постачальникам
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Формування графіка оплати постачальникам
    • Управління відносинами з постачальниками
    • Управління ланцюжками поставок
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Ціноутворення, прайс-листи
      • Оформлення замовлень покупців
      • Розрахунок нормативної собівартості замовлень
      • Формування графіка надходження оплат
  • Управління проектами та портфелями проектів >
    • Облік господарських операцій за проектами
    • Аналіз діяльності та план-фактний аналіз проектів
  • Управління бізнес-процесами та ІТ-процесами >
    • Автоматизація бізнес-процесів
  • Галузева специфіка >
    • Будівельна галузь >
      • Кошторисне ціноутворення, випуск кошторисної документації
      • Управління будівельними проектами (календарне планування, облік та аналіз)
  • Управління відносинами з клієнтами (CRM)

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Навчання в групі в офісі замовника
  • Встановлення та налаштування системного і мережевого програмного забезпечення

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
  • Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС
  • Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
  • Проводиться щомісячне ознайомлення користувачів з новими матеріалами ІТС ПРОФ
  • За запитом користувача здійснюється добірка консультаційно-методичних матеріалів з інформаційної системи ІТС ПРОФ

Впроваджено в:

  • Институт " НДИ Проектреконструкция"
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 1548
  • Київ
  • 23.07.2013

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 5
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі тонкого клієнта: 1
  • Варіант роботи: Файловий

Інші параметри:

Количество справочников - 276 ,Количество видов документов - 128,количество регистров -56 , количество вводимых документов в день - 229, среднее число строк в одном документе - 45 , объем информационной базы (Мб) на момент описания - 1024