Впровадження
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- Бухгалтерія
- Галузь:
- Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Інші сфери торгівлі
- Канали збуту:
- Роздрібна торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Товарно-матеріальні цінності
- Торговельні операції
- Основні засоби (необоротні активи)
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
- Завершення періоду
- Податковий облік
- Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
- Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
- Облік та звітність за національними стандартами >
- Документообіг (ECM) >
- Діловодство
- Облік договорів
- Облік і зберігання документів
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
- Кадровий облік
- Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів
- Розрахунок зарплати
- Підготовка регламентованої звітності
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Склад та логістика >
- Управління складськими запасами
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Планування продажів
- Ціноутворення, прайс-листи
- Оформлення замовлень покупців
- Оптова торгівля
- Роздрібна торгівля
- Управління бізнес-процесами та ІТ-процесами >
- Автоматизація бізнес-процесів
Виконано наступні роботи:
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Навчання в групі в офісі замовника
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
- Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
- Проводиться щомісячне ознайомлення користувачів з новими матеріалами ІТС ПРОФ
- Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
Впроваджено в:
- ЧП "Декор-Киев"
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 6
- Київ
- 02.08.2013
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 1
-
З них одночасно працюють:
- В режимі тонкого клієнта: 1
-
Варіант роботи: Файловий
Інші параметри:
Количество справочников - 39,Количество видов документов -26,количество регистров - 15, количество вводимых документов в день - 38, среднее число строк в одном документе - 22, объем информационной базы (Мб) на момент описания -1024
Підтвердження:
- Є відгук замовника
- Є підтвердження замовника