Впровадження
                    
                        
                        - Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
- 
                            
                                                    
- Всі впровадження цього автора:
- 
                            Дивитись »
                        
- Впроваджена програма автоматизації:
- Бухгалтерія
- Галузь:
- Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Продукти харчування
- Канали збуту:
- Роздрібна торгівля
Автоматизовано наступні функції:
                        
                        
                        
                                                            - Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
            - Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності > 
            - Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків > 
            - Розрахунки з контрагентами 
- Товарно-матеріальні цінності 
- Торговельні операції 
- Виробничі операції 
- Основні засоби (необоротні активи) 
- Нематеріальні активи 
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік 
- Завершення періоду 
- Облік у відокремлених підрозділах 
- Податковий облік 
- Регламентована звітність 
- Фінансовий аналіз 
- Управлінський облік 
- Аналіз даних і прогнозування 
- Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow) 
- Консолідація даних 
- Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
            - Облік та звітність за національними стандартами > 
- Документообіг (ECM) >
            - Ведення номенклатури справ 
- Діловодство 
- Облік робочого часу 
- Робота зі зверненнями громадян 
- Облік договорів 
- Облік і контроль виконання доручень 
- Облік і зберігання документів 
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
            - Кадровий облік 
- Підбір кадрів 
- Аналіз кадрового складу 
- Застосування різнопланових мотиваційних схем 
- Навчання персоналу 
- Оцінка і аттестаци персоналу 
- Оцінка ефективності служби персоналу та аналітична звітність 
- Управління навчанням та підвищенням кваліфікації 
- Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів 
- Розрахунок зарплати 
- Облік робочого часу 
- Підготовка регламентованої звітності 
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
            - Планування закупівель 
- Оформлення замовлень постачальникам 
- Взаєморозрахунки з постачальниками 
- Формування графіка оплати постачальникам 
- Управління відносинами з постачальниками 
- Управління ланцюжками поставок 
- Облік невідфактурованих поставок 
- Управління виробничими процесами та наданням послуг >
            - Облік виробничих замовлень 
- Управління даними про склад та структуру виробу (специфікації, рецептури) 
- Планування потреби в матеріалах 
- Управління інженерними даними та нормативно-довідковою інформацією (PDM, MDM) 
- Управління даними про технологію виробництва (маршрутні карти) 
- Планування потреби в потужностях 
- Об'ємно-календарне планування виробництва 
- Цехове (позмінне) планування виробництва 
- Диспетчеризація виробництва на рівні цеху 
- Облік витрат на виробництво 
- Облік основних засобів, розрахунок амортизації 
- Розрахунок нормативної собівартості 
- Розрахунок фактичної собівартості 
- Облік діяльності допоміжних виробництв 
- Облік спецодягу та спецоснащення 
- Сертифікація якості сировини і продукції 
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
            - Склад та логістика > 
            - Управління складськими запасами 
- Логістика адресного складу 
- Контроль та облік серійних номерів, термінів придатності та сертифікатів 
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг > 
            - Планування продажів 
- Ціноутворення, прайс-листи 
- Оформлення замовлень покупців 
- Розрахунок нормативної собівартості замовлень 
- Формування графіка надходження оплат 
- Взаєморозрахунки з покупцями 
- Оптова торгівля 
- Роздрібна торгівля 
- Транспорт > 
- Управління майном/основними засобами >
- Управління проектами та портфелями проектів >
            - Облік господарських операцій за проектами 
- Аналіз діяльності та план-фактний аналіз проектів 
- Планування змісту та термінів проектів 
- Управління бізнес-процесами та ІТ-процесами >
            - Автоматизація бізнес-процесів 
- Галузева специфіка >
            - Формування галузевої звітності 
- Планування з урахуванням галузевої специфіки 
Виконано наступні роботи:
                        
                        
                        
                                                            - Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Роботи з налаштування та впровадження типового / галузевого прикладного рішення >
            - Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи 
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт 
- Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації) 
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів 
- Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація) 
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку 
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків 
- Навчання персоналу роботі з програмою >
            - Навчання в групі в офісі замовника 
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
                        
                        
                        
                                                            - Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
- За запитом користувача здійснюється добірка консультаційно-методичних матеріалів з інформаційної системи ІТС ПРОФ
- Проведено налагодження та перевірка доступу до інтернет-версії ІТС та інтернет-сервісів "Задати питання аудитору" та інших
- Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
- Проводиться щомісячне ознайомлення користувачів з новими матеріалами ІТС ПРОФ
- Щомісяця проводяться роботи із  оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
Впроваджено в:
                    
                                                    - ООО "Новые продукты"
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 451
- Київ
- 12.08.2013
Параметри впровадження:
                    
                                                    - Автоматизовано робочих місць: 5
- 
                                З них одночасно працюють:
                                
                                    
                                                                            - В режимі тонкого клієнта: 1
 
- 
                            Варіант роботи: Файловий
                                                    
Інші параметри:
                        Количество справочников - 124,Количество видов документов - 92,количество регистров - 58, количество вводимых документов в день - 327, среднее число строк в одном документе - 31, объем информационной базы (Мб) на момент описания -1024