Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
Банк та каса
Розрахунки з контрагентами
Товарно-матеріальні цінності
Основні засоби (необоротні активи)
Нематеріальні активи
Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
Завершення періоду
Податковий облік
Регламентована звітність
Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
Облік та звітність за національними стандартами >
Україна
Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
Кадровий облік
Розрахунок зарплати
Підготовка регламентованої звітності
Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
Оформлення замовлень постачальникам
Взаєморозрахунки з постачальниками
Облік приходу ТМЦ
Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
Ціноутворення, прайс-листи
Оформлення замовлень покупців
Взаєморозрахунки з покупцями
Виконано наступні роботи:
Доставка програмних продуктів в офіс замовника
Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
Продаж обраних програмних продуктів
Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
Оформлено пільговий супровід ІТС
Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
За запитом користувача здійснюється добірка консультаційно-методичних матеріалів з інформаційної системи ІТС ПРОФ
Впроваджено в:
ЧП "Колекс"
Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 22
Львів
27.11.2013
Параметри впровадження:
Автоматизовано робочих місць: 5
З них одночасно працюють:
В режимі товстого клієнта: 5
Варіант роботи: Файловий
Інші параметри:
Количество справочников, видов документов, регистров, отчетов - 40
Количество вводимых документов в день - 10
Среднее число строк в одном документе - 5
Объем информационной базы - 150 Мб