Впровадження
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Додаткова інформація:
- внедрение осуществлялось отделом внедрения ERP-систем систем
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- Управління торговим підприємством
- Галузь:
- Професійні послуги > : Рекламні агентства
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Банк та каса
- Розрахунки з контрагентами
- Товарно-матеріальні цінності
- Основні засоби (необоротні активи)
- Нематеріальні активи
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
- Податковий облік
- Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
- Облік та звітність за національними стандартами >
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Планування закупівель
- Оформлення замовлень постачальникам
- Облік приходу ТМЦ
- Управління відносинами з постачальниками
- Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
- Склад та логістика >
- Управління складськими запасами
- Управління ордерним складом
- Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
- Планування продажів
- Ціноутворення, прайс-листи
- Оформлення замовлень покупців
- Розрахунок нормативної собівартості замовлень
- Облік продажів
- Взаєморозрахунки з покупцями
- Оптова торгівля
Виконано наступні роботи:
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Індивідуальне навчання в офісі замовника
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
- Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Оформлено пільговий супровід ІТС
- Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
- Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
Впроваджено в:
- ТОВ "Дошка реклами"
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 20
- Рівне
- 31.03.2014
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 2
-
З них одночасно працюють:
- В режимі товстого клієнта: 2
-
Варіант роботи: Файловий
Інші параметри:
Количество справочников - 92, видов документов - 115, регистров - 157, отчетов - 140; количество вводимых документов в день - 20; среднее число строк в одном документе - 5; объем информационной базы 311 (Мб) на момент описания
Підтвердження: