Впровадження

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
Управління торговим підприємством
Галузь:
Будівництво, девелопмент, ЖКГ > : Будівництво та девелопмент
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
      • Бухгалтерський облік та звітність >
        • Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків
        • Банк та каса
        • Розрахунки з контрагентами
        • Товарно-матеріальні цінності
        • Торговельні операції
        • Виробничі операції
        • Основні засоби (необоротні активи)
        • Нематеріальні активи
        • Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
        • Завершення періоду
        • Облік у відокремлених підрозділах
        • Регламентована звітність
      • Податковий облік
    • Бюджетування, фінансове планування
    • Фінансовий аналіз
    • Моніторинг та аналіз ключових показників діяльності підприємства (KPI)
    • Інші функції
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Розрахунок зарплати
    • Облік робочого часу
    • Підготовка регламентованої звітності
  • Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
    • Взаєморозрахунки з постачальниками
    • Облік приходу ТМЦ
  • Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
    • Склад та логістика >
      • Облік ТМЦ в цехових коморах
    • Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
      • Розрахунок нормативної собівартості замовлень
      • Взаєморозрахунки з покупцями

Виконано наступні роботи:

  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Індивідуальне навчання в офісі замовника
  • Навчання в групі в офісі замовника

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
  • Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
  • Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
  • Оформлений платний договір ІТС
  • Оформлено пільговий супровід ІТС
  • Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
  • Проводиться щомісячне ознайомлення користувачів з новими матеріалами ІТС ПРОФ
  • Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій

Впроваджено в:

  • ТОВ "Завод Промстан"
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 42
  • Миколаїв
  • 01.01.2013

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 10
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 10
  • Варіант роботи: Файловий

Інші параметри:

Справочников 75, Видов документов 71, Регистров 145, Отчетов 59, Документов за день 15, строк в документах 5, Объем базы 258Mb

Підтвердження:

  • Є підтвердження замовника