Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Продукти харчування
Канали збуту:
Роздрібна торгівля
Автоматизовано наступні функції:
Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
Кадровий облік
Розрахунок зарплати
Підготовка регламентованої звітності
Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
Взаєморозрахунки з постачальниками
Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
Склад та логістика >
Управління складськими запасами
Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
Оформлення замовлень покупців
Розрахунок нормативної собівартості замовлень
Оптова торгівля
Роздрібна торгівля
Комісійна торгівля
Виконано наступні роботи:
Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
Продаж обраних програмних продуктів
Доставка програмних продуктів в офіс замовника
Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
Роботи з налаштування та впровадження типового / галузевого прикладного рішення >
Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
Навчання персоналу роботі з програмою >
Навчання в групі в офісі замовника
Навчання в групі в навчальному класі партнера
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
Безкоштовна підтримка базової версії (послуги лінії консультації, оновлення програм та доступ до методичних матеріалів на сайті підтримки користувачів)
Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
Впроваджено в:
ООО "Бобо Бар"
Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 20
Київ
31.12.2013
Параметри впровадження:
Автоматизовано робочих місць: 2
З них одночасно працюють:
В режимі товстого клієнта: 2
Варіант роботи: Файловий
Інші параметри:
количество справочников - 78
видов документов - 52
регистров - 70
среднее кол-во строк в документах - 150
Объем информативной базы - 4000 Мб