Торгівля, склад, логістика, транспорт > : Торгівля за категорією товару > : Продукти харчування
Канали збуту:
Роздрібна торгівля
Автоматизовано наступні функції:
Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
Кадровий облік
Розрахунок зарплати
Підготовка регламентованої звітності
Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
Взаєморозрахунки з постачальниками
Управління продажами, логістикою та транспортом (SFM, WMS, TMS) >
Склад та логістика >
Управління складськими запасами
Продажі (збут), сервіс, маркетинг >
Оформлення замовлень покупців
Розрахунок нормативної собівартості замовлень
Оптова торгівля
Роздрібна торгівля
Комісійна торгівля
Виконано наступні роботи:
Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
Продаж обраних програмних продуктів
Доставка програмних продуктів в офіс замовника
Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
Роботи з налаштування та впровадження типового / галузевого прикладного рішення >
Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
Навчання персоналу роботі з програмою >
Навчання в групі в офісі замовника
Навчання в групі в навчальному класі партнера
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
Безкоштовна підтримка базової версії (послуги лінії консультації, оновлення програм та доступ до методичних матеріалів на сайті підтримки користувачів)
Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
Впроваджено в:
ООО "Бобо Бар"
Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 20
Київ
31.12.2013
Параметри впровадження:
Автоматизовано робочих місць: 2
З них одночасно працюють:
В режимі товстого клієнта: 2
Варіант роботи: Файловий
Інші параметри:
количество справочников - 78
видов документов - 52
регистров - 70
среднее кол-во строк в документах - 150
Объем информативной базы - 4000 Мб