Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
Доставка програмних продуктів в офіс замовника
Роботи з налаштування та впровадження типового / галузевого прикладного рішення >
Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
Навчання персоналу роботі з програмою >
Індивідуальне навчання в офісі замовника
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
Безкоштовна підтримка базової версії (послуги лінії консультації, оновлення програм та доступ до методичних матеріалів на сайті підтримки користувачів)
Впроваджено в:
ДП "Центр сертификации технических средств реабилитации и услуг "
Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 10