Впровадження
- Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
-
- Додаткова інформація:
- Тел.:(044) 451-77-92, сертифицирован по ISO 9001:2008
- Всі впровадження цього автора:
-
Дивитись »
- Впроваджена програма автоматизації:
- Бухгалтерія
- Галузь:
- Некомерційні організації
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
- Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
- Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності >
- Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків >
- Банк та каса
- Розрахунки з контрагентами
- Товарно-матеріальні цінності
- Торговельні операції
- Виробничі операції
- Основні засоби (необоротні активи)
- Нематеріальні активи
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік
- Завершення періоду
- Облік у відокремлених підрозділах
- Регламентована звітність
- Управління грошовими коштами (казначейство, Cash Flow)
- Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
- Облік та звітність за міжнародними стандартами >
- Облік та звітність за національними стандартами >
- Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
- Аналіз кадрового складу
- Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів
- Розрахунок зарплати
- Облік робочого часу
- Закупівлі (постачання) і управління відносинами з постачальниками >
- Планування закупівель
- Оформлення замовлень постачальникам
- Взаєморозрахунки з постачальниками
- Формування графіка оплати постачальникам
- Управління відносинами з постачальниками
Виконано наступні роботи:
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
- Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
- Технічна реалізація специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (адаптація)
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
- Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
- Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
- Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
- Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
- Оформлений платний договір ІТС
- Проведено налагодження та перевірка доступу до інтернет-версії ІТС та інтернет-сервісів "Задати питання аудитору" та інших
- Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
- Виконане індивідуальне або групове навчання в роботі з інформаційною системою ІТС
- Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій
Впроваджено в:
- Ассоциация «Союз птицеводов Украины»
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 128
- Київ
- 09.01.2014
Параметри впровадження:
- Автоматизовано робочих місць: 1
-
З них одночасно працюють:
- В режимі товстого клієнта: 1
-
Варіант роботи: Файловий
Інші параметри:
Количество справочников - 53,Количество видов документов - 45,количество регистров - 37, количество вводимых документов в день - 16, среднее число строк в одном документе - 19, объем информационной базы (Мб) на момент описания - 1024 МБ