Впровадження
                    
                        
                        - Тип проекту:
- Автоматизація
- Виконавець проекту:
- 
                            
                                                    
- Всі впровадження цього автора:
- 
                            Дивитись »
                        
- Впроваджена програма автоматизації:
- Бухгалтерія
- Галузь:
- Некомерційні організації
- Канали збуту:
- Оптова торгівля
Автоматизовано наступні функції:
                        
                        
                        
                                                            - Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
            - Бухгалтерський та податковий облік, включно з підготовкою регламентованої звітності > 
            - Бухгалтерський облік на госпрозрахунковому плані рахунків > 
            - Банк та каса 
- Розрахунки з контрагентами 
- Товарно-матеріальні цінності 
- Торговельні операції 
- Виробничі операції 
- Основні засоби (необоротні активи) 
- Нематеріальні активи 
- Розрахунок заробітної плати та кадровий облік 
- Завершення періоду 
- Облік у відокремлених підрозділах 
- Податковий облік 
- Регламентована звітність 
- Консолідація даних 
- Розрахунок дивідендів 
- Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
            - Облік та звітність за міжнародними стандартами > 
- Облік та звітність за національними стандартами > 
- Документообіг (ECM) >
            - Ведення номенклатури справ 
- Діловодство 
- Облік робочого часу 
- Робота зі зверненнями громадян 
- Облік договорів 
- Облік і контроль виконання доручень 
- Облік і зберігання документів 
Виконано наступні роботи:
                        
                        
                        
                                                            - Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Роботи з налаштування та впровадження типового / галузевого прикладного рішення >
            - Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи 
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт 
- Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку та управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації) 
- Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів 
- Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку 
- Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків 
- Перенесення даних з попередніх систем автоматизації 
- Навчання персоналу роботі з програмою >
            - Навчання в групі в офісі замовника 
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
                        
                        
                        
                                                            - Щомісяця проводяться роботи із  оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
- Оформлено пільговий супровід ІТС
- Проведено налагодження та перевірка доступу до інтернет-версії ІТС та інтернет-сервісів "Задати питання аудитору" та інших
- Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
Впроваджено в:
                    
                                                    - Споживче товариство «Україна -Інвест-21 вік»
- Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 8
- Київ
- 01.12.2014
Параметри впровадження:
                    
                                                    - Автоматизовано робочих місць: 1
- 
                                З них одночасно працюють:
                                
                                                                            - В режимі товстого клієнта: 1
 
- 
                            Варіант роботи: Файловий
                                                    
Інші параметри:
                        Количество справочников - 46,Количество видов документов -28,количество регистров - 21, количество вводимых документов в день - 96, среднее число строк в одном документе - 32, объем информационной базы (Мб) на момент описания -1024