Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
Облік та звітність за національними стандартами >
Україна
Управління відносинами з клієнтами (CRM)
Виконано наступні роботи:
Доставка програмних продуктів в офіс замовника
Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
Продаж обраних програмних продуктів
Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
Створення інтерфейсів та наборів прав користувачів
Індивідуальне навчання в офісі замовника
Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):
Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
Здійснюється консультування з методологічних питань роботи з програмними продуктами
Здійснюється консультування з технічних питань роботи з програмними продуктами
Оформлено пільговий супровід ІТС
Виконано налагодження та перевірку доступу до сайту підтримки користувачів
Проводиться щомісячне ознайомлення користувачів з новими матеріалами ІТС ПРОФ
За запитом користувача здійснюється добірка консультаційно-методичних матеріалів з інформаційної системи ІТС ПРОФ
Впроваджено в:
ООО "Фирма МС групп"
Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 42
Харків
27.12.2013
Параметри впровадження:
Автоматизовано робочих місць: 1
З них одночасно працюють:
В режимі товстого клієнта: 1
Варіант роботи: Файловий
Інші параметри:
Количество справочников – 45
Видов документов 20-30
Регистров – 44
Отчетов – 28
Количество вводимых документов в день 20-30
Среднее число строк в одном документе - 3-5
Объем информационной базы 250 Мб.