Впровадження

Тип проекту:
Автоматизація
Виконавець проекту:
Всі впровадження цього автора:
Дивитись »
Впроваджена програма автоматизації:
Зарплата і управління персоналом
Галузь:
Громадське та планове харчування, готельний бізнес (HoReCa) > : Готельний бізнес > : Санаторії та профілакторії
Канали збуту:
Оптова торгівля

Автоматизовано наступні функції:

  • Фінанси, управлінський облік, моніторинг показників >
    • Управлінський облік
    • Аналіз даних і прогнозування
    • Розрахунок дивідендів
  • Облік та звітність за міжнародними та національними стандартами >
    • Облік та звітність за національними стандартами >
      • Україна
  • Документообіг (ECM) >
    • Облік робочого часу
  • Управління персоналом та кадровий облік (HRM) >
    • Кадровий облік
    • Підбір кадрів
    • Аналіз кадрового складу
    • Застосування різнопланових мотиваційних схем
    • Навчання персоналу
    • Оцінка і аттестаци персоналу
    • Оцінка ефективності служби персоналу та аналітична звітність
    • Управління навчанням та підвищенням кваліфікації
    • Планування зайнятості працівників: відпусток та/або інших заходів
    • Розрахунок зарплати
    • Облік робочого часу
    • Підготовка регламентованої звітності

Виконано наступні роботи:

  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Консультації з вибору програмного забезпечення та варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Введення початкових залишків/допомога під час введення початкових залишків
  • Збір та аналіз вимог замовника до автоматизованої системи
  • Інтеграція з іншими програмним забезпеченням BAS або іншими програмами автоматизації бізнесу
  • Початкові налаштування типового/галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Навчання в групі в офісі замовника

Роботи з інформаційно-технологічного супроводу (ІТС):

  • Щомісяця здійснюється доставка і установка комплекту поставки ІТС на робоче місце користувача
  • Щомісяця проводяться роботи із оновлення платформи та типових рішень, діагностики стану інформаційної бази, створення архівних копій
  • Використовується інтернет-версія ІТС та інтернет-сервіси ІТС
  • Оформлено пільговий супровід ІТС
  • Проводиться щомісячне ознайомлення користувачів з новими матеріалами ІТС ПРОФ
  • Проводиться оновлення платформи і типових рішень, діагностика стану інформаційної бази, створення архівних копій

Впроваджено в:

  • ТзОВ «Хелс Мастер»
  • Загальна кількість співробітників, включно з філіями: 120
  • Моршин
  • 01.02.2016

Параметри впровадження:

  • Автоматизовано робочих місць: 120
  • З них одночасно працюють:
    • В режимі товстого клієнта: 1
  • Варіант роботи: Файловий

Інші параметри:

Количество справочников - 176; видов документов - 119; регистров - 298; отчетов - 278; количество вводимых документов в день - 10-30; среднее число строк в одном документе - 40; объем информационной базы (Мб) на момент описания - 2-4 Гбайт.